opis slike

Novo ruho

Nda.

Vrijeme je da se zahvalim jednoj mojoj dragoj blogerici na ovom super cool, ubercool, krasnom, elegantnom, pročišćenom i jedinstvenom dizajnu....
Inače, gospodična je (po svim atributima to i je) poznata blogerica oštrog jezika, bezdlakog prije svega, na malo uvrnut način duhovita, mlada osoba koja mi je napravila i onaj prijašnji dizajn.

Brine se ona za mene jako dobro. Da ne bih slučajno postala netrendi, zastarjela i dosadna.

B(l)ože, kak su mi mnogi ljudi ovdje postali dragi, mnogi da ih nikada nisam niti vidjela. Nevjerojatno.

Ona je svakako jedna od njih.


Draga moja RUBY, eto i ti si svakako jedna od njih. I zaslužuješ kiss. Big kiss.


Sad odo malo počistiti bokseve. Ovak šareni se ne uklapaju u ovaj produhovljeni design. Pitam se samo čega ću se odreći....hm, hm.


I svima vama jedan big kiss

08.10.2007. u 19:15
(33) Komentari | Print | #