body NEMOGUĆNOST SVARANJA UZVIŠENOGA UMJETNIČKOG DJELA. - brišisvakupojavusebeinapišiseponovo. - Blog.hr body

ponedjeljak, 24.11.2008.

NEMOGUĆNOST SVARANJA UZVIŠENOGA UMJETNIČKOG DJELA.

Daj ne pretjeruj. Nemogućnost stvaranja.
Uvijek imam potrebu da se idući tjedan obrišem. Dobro je samo kad nije dobro. Kontradiktorna sam si. Veselim se jer gle; opet si ja pričam. Ma Martina baljezgaš. 'Ko kaže da to nisam i htjela. Medicina? Fak ju.
Samo sam ja idiot koji apdejta sam sebe nakon minute. Dobro, ajde, dvije. I staaaalno se ispravljam. I piše se muško. I zadnja riječ/rečenica u zadaćnici bez imalo vrijednosti, ali toliko iznesenoga je zabavno. Hah, zabavno.! Sad si napravi zatišje. I isključi struju.

19:15 - Komentiraj ( 4 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

EGO

Za sad znam da volim dobivati kamenje od prijatelja i da se često zaljubljujem u nestvarne osobe. Volim gaziti suho lišće. Koji jezik čitam tako i sanjam. Žirafe? Jako. Ostalo je nebitno.





CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee