petak, 16.03.2007.

Za sve filmoljupce i one koji to nisu...

Napokon da nešto novo napišem. Ovaj post je opet usmjeren na film. Ne znam kako neki, ali ja jako volim gledati filmove, i da sam mogla, postala bi sigurno dobra kritičarka. Pa ovako. Ovih dana sam imama prilike pogledati jedan ooooooodličan film koji me nasmijao do suza, pa sam ga odlučila preporučiti svima koji imaju malo vremena i želje za odlaskom u kino.

Pa ovako: film vam se zove White chicks, glume najsmiješniji glumci svih vremena, i vjerujem da nećete ostati ravnodušni. Uglavnom, radi se o dvojici crnaca koji rade kao FBI agenti. I kako su oboje smotani, šef im da najgori mogući posao pa oni čak i njega zeznu. I kako ga trebaju ispuniti inače ostaju bez posla, maskiraju se u cure koje su trebali štititi, a te cure su trebale biti na nekom važnom događaju godine.

Film vam se stvarno isplati pogledati. Nadam se da će vam se svidjeti. Vjerojatno će ovaj film postati veliki hit. Pozdrav svima.

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:04 -

Da mi je novčić za svaku vašu misao... (7) - Ne troši tintu - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja i moja malenkost...

Zovem se Diana i napokon sam punoljetna.
Volim crtati, pisati pjesme, gledati filmove (to je moja strast), čitati svakojake romane, prežderavati se s čokoladom i ne patim na kile.
Imam puno frendica, i sve ih obožavam.
Slušam sve živo osim metala jer to ne podnosim.
Idem u II.Ekonomsku školu, ali se nadam da ću kasnije upisati FER (kažu da sam luda!!!)
Živim pomalo običnim životom, ali to svaki dan nastojim promijeniti.
I to bi bilo to...Uživajte.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

LEDENO SRCE

Ledeno mi je srce
Ljubav mi postade strana

Voljela sam jednom
Ta ljubav bješe bez mana

Srce mi je slomio
Oprostiti mu neću

Postala sam ledena kraljica
Više ne tražim sreću

Ma i da imam osjećaja za nekog
Više me nije briga

Samo tražim osvetu
Osvetu za onog što mi srce trga

Ljubav za mene više ulogu ne igra
Sad sam samo svoja

Ali ponekad mi nedostaju dani
Kad sam bila tvoja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LEPTIR

Krhko biće bez mnogo mana
Traži ljubav ovih dana

Kako život im kratki dan bio
Živjeti mora kako god umio

Krila mu divna, sjajna
No ipak, budućnost im nije bajna

Kako naći družicu svoju
Kad stalno lete u svom tom roju

Ljubav srca oglasit će se glasno
Njihova tijela spojit će se strasno

No da sve savršeno ne bude
I leptirima božja vrata sude

Zato i žive samo kratko dana
Pa ni tad im ljubav nije strana

To krhko biće bez mnogo mana
Traži ljubav ovih dana

Image Hosted by ImageShack.us

MOJE SUNCE

Novo svitanje
U meni izaziva divljenje

Sunce izlazi
I svijetlošću mi svojom prilazi

Pozdravljam ga rad
I poželim: nek stane sad

I tad shvatim: Sunce me moje treba
Ono ne zna da patim i zato se neda

VOLJET ĆU JE VJEČNO

Bila je to djevica
Imala srce zlatno

Bila je to ljepotica
Tijela stasitog i vitkog

Bila je to djevojka
Što stvarala je robove

Bial je moja ljubav
Ali nije znala da je volim

Sad je starica
Lica smežuranog

Sad je udovica
Puna života neproživljenog

Sad je shvatila
Što je propustila

Smrt je došla po nju
Kako da je spasim?

Umire, a još je volim
Još patim za njom

Ostaje mi uvijek nada
Da srest' ćemo se opet

Ostaje mi nada
Da rodit ćemo se opet

Ostaje mi nada
Da moja ljubav trajat će vječno

I nitko me neće spriječit
Da ponovno je volim

Jer to je jedino što znam
Da voljet ću je vječno

myspace layout