nedjelja, 07.10.2007.

Gle malog voæka poslije kiše....!

Ma šta pametnog reæi... ( malo mi je ekran crko, pa nisam imala kako napravit post...)

proslavila sam 18.
Image Hosted by ImageShack.us
osim klasike zdravlja, ljubavi i sreæe...
imam par željica:
1. ispirsat se (1 veæ done, 3 more to go)
Image Hosted by ImageShack.us

2.napravit kakvu freaky zurku ( dosta monotonije)
Image Hosted by ImageShack.us

3. promislit koji faks- (upisat)
Image Hosted by ImageShack.us

4.kupit dionicu (koja neæe propast)

5. osnovat bend, il ga naæ
Image Hosted by ImageShack.us

6. uèlanit se u PETU ( people for the Ethical Treatment of Animals )
Image Hosted by ImageShack.us

7.(veæ zapinje....) otputovat u Ameriku, zemlju hot doga.. (Ivica æe mi bit vodiè)
Image Hosted by ImageShack.us

8. u prag.. maturalna 2. po redu

9. proæ dobro, mislim odlièno razred, da mi plate.. hehe

10. ne bit u bedu bar mjesec dana
Image Hosted by ImageShack.us

11. naæi nekog luðaka sliènim meni, neda mi se trošit vrijeme na normalne..
Image Hosted by ImageShack.us

12....
ovo æe bit još dodano.. ako se sjetim

- 21:25 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>