< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

Bad boy...i ti to ne možeš promijenit...

Green Day - Holida...


MY MSN: keep-it-private@hotmail.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gadura dizajn
teathumbupsretanpjevafino

MY MSN: keep-it-private@hotmail.com

Ostavite komentare!!!!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Green Day


bedzevi.com,button,badges,priponke,Green Day


bedzevi.com,button,badges,priponke,Rock


bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasan

nedjelja, 10.02.2008.

SRETAN ROĐENDAN FUNDA!!!

evo mene danas je grozan dan za mene
moram sad ići učit geografijubang
e da Sretan Rođendan Helena!!
ali evo tu i tužne vijesti nemogu na njezin rođendan
nego moram ić na rođendan jednog idiota
koji mi je nažalost u rodu.............
sry fundatuzantuzan
i kada sam rekao da je on IDIOT zbilja je
glup je užasno najrađje ne bi išao ali možda
ih ja nagovorim da idem samo fundi na rockas
hm to je tek izazov .... i to veliki
možda uspijem lol da barem
evo funda ide 1 pokušaj
evo kak sam se osjećao
''...preznojavao sam se ona je samo mislila te govorila
da mi je on u rodu i da je on bio na mom rođendanu
a da ja neću na njegov mislim koja tragedija
još sam uvijek pokušavao...''
nastavit će se
nastavak u sljedećem postu
uf a ja nisam skužio da sam zapravo
napisao najduži post u svom životu XD
ali to sad nije važno dok ja se umaram preklinjanjem
da ne idem na rođendan onog idiota mogu samo
dovršiti ovaj post...



| …KoMeNtIrAj… (30) | …PrInTaJ … | ..#.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.