PMS i nuspojave "ženske pojave" - Ice Queen ispiranje mozga - Blog.hr PMS i nuspojave "ženske pojave" - Ice Queen ispiranje mozga - Blog.hr
translation Translate | English Spanish German Chinese

Ice Queen ispiranje mozga https://blog.dnevnik.hr/ice-queen

utorak, 09.11.2010.

PMS i nuspojave "ženske pojave"

Baš spomenuh slavni PMS u prijašnjem postu, pa reko, da se osvrnem na sve što je povezano sa time znanstveno, medicinski, iskustvom ali i nepovezano ničime nego muškim pretpostavkama.

Jednom prilikom sam dobila komentar (ne baš jednom ali dobro sad), od naravno muške osobe, nakon svake moje "promjene" raspoloženja - "To ti opet imaš PMS??? " Pa nisam cijeli mjesec u PMS-u ako mi ti svako malo digneš tlak. Na to ja popyzdim i eto ti, opet PMS, ali nikad nije on kriv, ili red u banci ili čekaonica u domu zdravlja ili vrijeme.

Pa, da malkice proanaliziram taj (ne)slavni PMS koji tolikima donosi muke.

Ne mogu govoriti o svim damama ali smatram da bi se većina našla u ovome što ću sad napisati.

Za sebe smatram da nisam toliki PMSoličar (tako ćemo nazvati), znam da sam osjetljivija, ali to mogu pripisati i danu ili spolu (ma, ima i muških osjetljivih, ali ne mogu pripisati PMS-u nego prašini u oko, al, ajd, popuštim tu foru). Mogu reći da me vrati u stanje trudnoče, kad sam si bila medena, okrugla ko loptica, plakala na crtiće (kad bi mačak ulovio miša i te šeme), padala na minijaturne stvarčice, ludila za čokoladom i mentolima i naravno, bila 24/7 horny ko cucak.

I sad, neki pripadnici muškog spola kažu: nisi vozač ako ne prijeđeš na crveno.... ili : dobra je pizza sa više kečapa.... ne bih se htjela mješati, sve mi je tada nekako fuj, pa onda važem, da li sam više horny ili gadljiva, zavisi o situaciji koje će od toga prevagnuti. Prva dva dana ništa. I, naravno da ću se rasplakati na takve gluposti da je to kriminal, a pogotovo da ću dreknuti na nešto što me živciralo i prije par dana, ali dobijem neku extra snagu da to kažem baš tada kad me uhvati PMS.
Uglavnom, tih dana, kako god okreneš, i snovi se okrenu naopako. Probudim se ujutro i znam da sam sanjala "ono" i bilo je taaaaaaakkkooooo dobro, ne znam tko je bio ali bio je taaaaaaaakkkkoooooo dobar.... :srčeka frcaju iz glave:..... i šta drugo nego da me cijeli taj filing prati čitav dan da bih i traktor uhvatila ali ne ide....grozota čitava....pa pokušaš srediti misli, baviš se standardnim kućanskim poslovima, nazoveš frendicu koja je savršenom slučajnošću sinkronizirana sa mnom pa PMS-amo istovremeno, pa se "izjadam" o snovima i traktorima i tko će drugi, nego moje dijete od 12 i kusur godina načuje temu. Tješi mene moje dijete da se ne brinem (zamislite iznad moje glave hrpetinu upitnika kao u crtiću), ode dijete u sobu i evo je za niti pol minute: "mama, nije to zabrinjavajuče, pročitaj si...." (daje mi časopis OK u ruke, sa točno okrenutim stranicama gdje je tema: "Snovi o sexu sa poznatim/nepoznatim/polupoznatim/filmskim likom...."
Kaj? Mene moje dijete smiruje.....Ok, pročitam ja to, ugasi se pokiji upitnik, kaže mi OK da se ne moram brinuti jer likić u mom snu nije bio poznat.... :? :? :? :?
Ali eto ti pitanja - 1. O čemu ja to razgovaram sa svojim djetetom?? 2. Mene moje dijete tješi vezano uz sex i sexualne trileme?? 3. Kako može biti dobro to što nije poznati?? Pa radije bih ja da ga znam i da nam bude dobro...

I sad na kraju krajeva, to prođe za par dana....PMS, SMS, MMS, kako god nazvali, narednih 20 i nešto dana sam si mrakić.

Detaljnijom analizom svega navedenog ako je moj slučaj u pitanju, PMS definitivno nije "pred menstrualni sindrom" nego Pre Malo Sexa.



09.11.2010. u 21:14 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2016 (1)
Travanj 2014 (6)
Lipanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (7)
Siječanj 2011 (6)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (25)


Komentari da/ne?









Share




SpeedyCounter.com














Stranica je za ocjenu -? :)

Web Hrvatska













Prijatelji - Friends:
Učenje na drugačiji način
Hagakure
Web Hrvatska
Anna







javascript:%20void(0);






Cassidy HeartBreaked

Napravi svoju značku

Malo muzike

Plan B - Prayin'

Could I have this kiss forever

Keri Hilson - Energy

Cher - Strong Enough

Evanescence - Bring Me To Life

Za Vilenu:
Keith Urban - Tonight I Wanna Cry

Sade Soldier of Love

Za Bloom:
Pink - funhouse

Za Kaču:
Die Firma - Die Eine

Samo za Nihonkichigai:
Manu Chao - Jai besoin de la lune

I Just Died In Your Arms Tonight




what is my ip address?

ASR Search Engine
robot
Search Engine Submission
FreeWebSubmission.com
blog search directory
-------------------------------------------------
Creative Commons License
Ice Queen ispiranje mozga by Ice Queen is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at ice-queen.blog.hr.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.blog.hr/.






Giveaway of the Day



Hrvatske Web Stranice