Stella moja svakidašnja i prometne kamikaze - Ice Queen ispiranje mozga - Blog.hr Stella moja svakidašnja i prometne kamikaze - Ice Queen ispiranje mozga - Blog.hr
translation Translate | English Spanish German Chinese

Ice Queen ispiranje mozga https://blog.dnevnik.hr/ice-queen

utorak, 09.11.2010.

Stella moja svakidašnja i prometne kamikaze

Spomenula sam svog partnerusa, cigaretice moje koje me vjerno prate kao neki cucak (ok, nije da me prate nego ih ja vučem, ali ne bune se).
Pa odlučih odvojiti "par" redaka svojoj Stelli, vjernom supatniku u svakodnevnom užurbanom životu. To je jedno vrlo dražesno "biće", kud ja hoću, tamo idem, bez nekakvog natezanja ili svađe. Naravno, sa nama su uvijek na putu dvije patke, ali o njima čemo kasnije.
Dakle, Stella, devetnaestogodišnji curičak,malo voli zayebavati, ali obzirom da voli popiti ne zamjeram joj jer ipak, bez nje mislim da bih bila izgubljena. Tu i tamo na putu stane, pa joj se ne da, pa ju nagovaram da se pokrene, pa bih ju najradije ubila, ali tada bih završila na naslovnici nekih tragi-novina, youtube-a i ostalih tragi- komičnih portala i web "zajednica. Pa onda "sredimo" dogovor, malo potplatim sa par litara pijače i voila, krečemo dalje.
Uglavnom nije nam loše obzirom da su iza nas skoro godina i pol zajedničkog života pa smo se već i upoznale. Zna biti "boležljiva" pa malo-malo pa smo na "hitnoj" ali to stričeki automehaničari brzo srede.
Morala bih spomenuti odmah i sami promet sa kojim se susrečemo svaki dan. To je katastrofa, pa ljudi moji, mislim stvarno, današnje kamikaze od pješaka, to nije normalno, ajde da ja vozim neku makinu, pa ti nije neugodno doći u čistilište, pa tamo u čekaonici, dok se svi izredaju, pa te pita netko kako si dospio tu, kažeš: pregazio me Golf II. Pa krepaš od srama, a tamo svi neki pregaženi fararijima, micubišijima, tojotama i ostalim kako_se_ono_zove markama.
Idemo par slučajeva sa prometnim kamikazama ali i mojim lajavim ustima:
1. Većer je, vozim ja frendicu nekud (ne sječam se više) i vidim "nešto" na cesti, nije na pješačkom prijelazu ali šeeeeeeta si lijepo i ležerno, usporim i imam šta vidjeti: baba šetkara dijete na sred ceste i ne obadira što je to dijete od godinu dana i da nije na šetalištu. Za glavu sam se primila, a budaleeeeee, pa ako se hoćeš ubiti, daj dijete prvo ostavi doma pa se bacaj.
2. Ovo nije pješak, ali kako vozi, bolje da je. Vozim ja ulicom i u vidokrugu kužim ja da nešto ne štima i da imam "viška" dijelova u zapaženim detaljima. Približavam se i vidim nekog lika kako u nekom (tog trena još neutvrđenom vozilu) čeka da izađe sa parkinga. Približim se ja i vidim da lik lijepo, pristojno čeka, nije mu nos na cesti ali, jbote, čovječe, voziš viličara , te su mu šipke virile na sred ceste, da sam ja dala gasa, sad bih lijepo imala kabrio....
2. Ja i moj dug jezik :D
Vozim, opet, već gore spomenutu frendicu, trkeljamo nas dvije nešto, ja tu i tamo ubacim koji "simpatičan" komentar. . Približavam se pješačkom, uredno stajem (bila sam i ja pješak, tako da znam kako je to). I sad, moja jezičina dovikne (kao) ženskici koja je prelazila :" Tko je tebi rekao da ću te ja pustiti?" (sram, sram, sram me bilo). I jadna ženskica se okrene i vrati natrag. Kako je meni bilo žaaaaaoooooo :( tek sam onda skužila da mi je prozor otvoren.... Komaaaa više nisam znala da li da joj pokažem da prijeđe, ili da posramljeno nastavim dalje.....groooozno
(očte još?)
3. Jedan od bliskih susreta sa ne_znam_čime, jest taj kad smo Stella i ja skoro plivale u jezeru. bla...bla...bla....da ne duljim, prolazimo, par metara pored jezera, po cestici i približava nam se kamiončić iz suprotnog smjera. On se ne može pomaknuti dakle, moram ja. I ja se uredno idem maknuti, kad ono, iskopan kanal a ja ga naravno nisam vidjela, ostele Stella i ja visiti na dva kotača dok nam nisu u pomoč stigla dva ribiča i izvukla nas, nakon nekih sat i pol 2 na sigurno. Da vam još predočim jedan detalj, vrlo važan, a to je da sam se to jutro osječala tako pinky da sam obukla roze hlačice i roskastu majčicu <3 <3 <3 (bolje da sam obukla plavo pa da se iz daljine vidi da sam plavuša).
4. Ograda mog tateka. Stara pun kiki, nikad provjeravana, taman čekam da mi sjedne lova da mogu sa njom na servis, nešto kočnice zezaju, kad, ne dočekala ja to nego provjerila ogradu, i tatice moj, ograda ti je savršena, čvrsta i ne može joj niti Stella ništa. Sređene kočnice i provjerena ograda.
5. (Opet moj jezičak), krenem ja u grad, jurcam da sve stignem, znam da moram obaviti hrpetinu papirologije, čeka me frendica za help u vezi kompa i prebacivanja slika sa fotiča i nisam stigla niti na pol puta, moj autek stane i niti makac. Ja luda, ne znam da li bih plakala (PMS me baš držao), ne znam da li bih vrištala, u nadi si mislim da bi mogao biti benzin, zovem frendicu (jednu drugu) da mi ode sa kanisterom na benzinsku. Tlak mi je pomalo rastao, par metara dalje, 4 likića stoje i razgovaraju. Ja znam da su neke špagice u autu jednom bile "nešto" pa odoh ja lijepo, kao pravi maher otvoriti haubu. Gledam ja u to kao tele u šlapu, pojma nemam, ova četvorica kao kipovi niti da bi riječ rekli. Zove mene frendica a ja onako, taman da me čuju počmen komentirati kako bi neke muškarce trebalo u top strpati jer ne znaju ponuditi pomoč "dami" u nevolji.
da ne duljim, potrajalo sve to, nije bio benzin, došao i majstor, tamo nešto prišarafio, lupio lijevom nogom i autek se pokrenuo. Zaključak slijedi- dame moje, ako imate auteka koji svako malo štrajka, obucite rozo (provjereno u točki 3).

Eto, draga moja Stellice, poživi ti meni još dugo, dugo, pa makar štrajkala svako malo, ja nosim rozo.

09.11.2010. u 20:24 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2016 (1)
Travanj 2014 (6)
Lipanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (7)
Siječanj 2011 (6)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (25)


Komentari da/ne?









Share




SpeedyCounter.com














Stranica je za ocjenu -? :)

Web Hrvatska













Prijatelji - Friends:
Učenje na drugačiji način
Hagakure
Web Hrvatska
Anna







javascript:%20void(0);






Cassidy HeartBreaked

Napravi svoju značku

Malo muzike

Plan B - Prayin'

Could I have this kiss forever

Keri Hilson - Energy

Cher - Strong Enough

Evanescence - Bring Me To Life

Za Vilenu:
Keith Urban - Tonight I Wanna Cry

Sade Soldier of Love

Za Bloom:
Pink - funhouse

Za Kaču:
Die Firma - Die Eine

Samo za Nihonkichigai:
Manu Chao - Jai besoin de la lune

I Just Died In Your Arms Tonight




what is my ip address?

ASR Search Engine
robot
Search Engine Submission
FreeWebSubmission.com
blog search directory
-------------------------------------------------
Creative Commons License
Ice Queen ispiranje mozga by Ice Queen is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at ice-queen.blog.hr.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.blog.hr/.






Giveaway of the Day



Hrvatske Web Stranice