<body> where am I? - icanmakeitthroughanotherday - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

adfgh

An idea is never given to you without you being given the power to make it reality. You must, nevertheless, suffer for it.

About me:
- visina: 165 cm
- težina: 58 kg
- dob: 15
- gimnazijalka
- perfekcionistica
- tvrdoglava
- imam vrlo visoka očekivanja
- ne prihvaćam da je netko u nečemu bolji od mene
- nemam razloga ne biti zadovoljna svojim životom jer imam prekrasnu obitelj koja me voli, prijatelje, u školi sam i više nego odlična i jedino što me sprječava da budem potpuno zadovoljna je izgled
- svjesna sam toga da savršenstvo ne postoji, nitko nije savršen pa to i ne očekujem, ali moram skinuti ove kile koje me guše i bila bih zadovoljna s 52 kg


Ako tu ima nekih koje još nisu ušle u ovakav način života neka prvo pročitaju ovo pa neka onda odluče žele li to, jer i ja sam ušla u ovo čitajući druge blogove, ali sam prije dobro promislila i čitala sam o posljedicama itd.

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins



where am I?
14.10.2007. 16:40

evo me, najdraze moje, nakon dugog vremena.
nije me bilo neko vrijeme jer sam pokusala shvatiti sto zelim od svog zivota. nakon onog posta bila sam neko vrijeme stvarno ozbiljno pazila na hranu, mislim da sam imala dva vodena pa sam treci jela nesto malo pa opet vodeni i onda sam se skoro u skoli onesvijestila. uzas. sve mi se bilo zacrnilo, pocelo mi se vrtjeti i srusila bih se da nisam sjela.
onda sam pokusala normalno jesti i bilo je tako nekoliko dana, ali ja ne mogu jesti malo. kod mene je to ili nista ili puuuno. tako da sam jednostavno uzivala u hrani (cokoladi posebno, a kad je tak fina...)
i shvatila sam da to ne vodi nikuda. i gdje sam sad? sad sam opet na pocetku vracam vam se jer vas trebam. da, trebam vas... potrebna mi je podrska, potrebne ste mi vi, moje drage curice...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.