< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


O meni

Ime: Ivana
Nadimak: Ica
Živim u: Velika Mlaka
Datum rođenja: 17.04.1993
Volim:druženje
prijatelje
svoju obitelj
zajebanciju
Veliku Mlaku
Gajac
dečke




Slikice

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Linkači


pepla
tonka

petak, 01.06.2007.

Dramalj-škola u prirodi

Kužim da vas je sve pomalo začudio ovaj naslov jer svi znate da sam sedmi razred pa je pomalo čudno da sam bila u školi u prirodi.A tamo sam bila jer je moja mama učiteljica pa je ona vodila svoj razred, i povela ona mene i brata sa sobom.cool
Na početku sam mislila da će mi biti dosadno, ali nije.nono Zapravo bilo mi je baš dobro. Zabavljala sam se , sunčala i glupirala i što je najbolje od svega nisam išla u školuparty.Smještaj je bio koma ali koga briga za smještaj kad skoro uopće nismo bili u sobi. Hrana također koma tak da sam se prebacila na vegetarijansku pa sam fino jela. Inače nisam baš od mesa pa si mislim da bi i doma mogla na vegetarijansku, ali nek pričeka još maloblabla.Pomagala sam mami i upoznala se s nekim klincima iz njezinog razreda tak da mi nije bilo loše.klinci su stvarno zakon, znaju se šalitthumbup.U nedjelju smo se vratili doma. Imala sam jako puno zaostatka u učenju tak da vam se nisam mogla javit i ostavit komentare na blogu , ali bez brige , sve ću ja to nadoknadit.idemmahpusakiss



| komentari (226) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.