< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


O meni

Ime: Ivana
Nadimak: Ica
Živim u: Velika Mlaka
Datum rođenja: 17.04.1993
Volim:druženje
prijatelje
svoju obitelj
zajebanciju
Veliku Mlaku
Gajac
dečke




Slikice

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Linkači


pepla
tonka

petak, 04.05.2007.

Sve po starom

Nisam dugo pisala post jer mi se nije dalo i jer nisam imala vremena. I sad se sjetila idem neš napisat.Nema ništa važno pa ću napisat nekaj bezveze. rolleyes Danas sam imala školu popodne tak da sam ujutro uglavnom pisala zadaće i dosađivala se. Došla je tak u školu kad ono skoro svi tam. ja si pomislim kaj ta djeca obožavaju školu, a oni meni imali smo informatiku. Ništa čudno kaj sam zaboravila. Na nastavi skoro uopće nisam bila jer je profa nas koje idemo na kozmetičare zvala da dođemo radit neš za sutra. Inače sutra i preksutra idemo u Goricu prodavat te naše proizvode. Sutra nejdem jer idem na krizmu, a preksutra sigurno idem.I tak samo mi radile to za kozmetičare prva četri sata, i došle mi na peti. Ja se samo nadala da me neće pitat engleski jer nisam ništa učila. I nije. Svoju simpu uopće nisam primjećivala, čini se da sam se odljubila. Vraćali se mi pješke iz škole , a kiša padala ko luda. Doma sam se vratila sva mokra. I sad sam već dugo na internetu i stvarno mi je postalo dosadno, pa idem. bokićwavewave pusa:



| komentari (156) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.