travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


O meni

Ime: Ivana
Nadimak: Ica
Živim u: Velika Mlaka
Datum rođenja: 17.04.1993
Volim:druženje
prijatelje
svoju obitelj
zajebanciju
Veliku Mlaku
Gajac
dečke




Slikice

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Linkači


pepla
tonka

petak, 27.04.2007.

petak-zološki vrt

U školi je bilo dobro. Na matiši smo radili neke problemske zadatke. Ja sam kurila Mihu za Celčićevu sliku koju je dan prije nosila za sobom po cijeloj školi. I ona meni kao kaže da on nije na slici, a ja iz pouzdanih izvora znam da je. No nama veze. Prijeđimo na važnije stvari.Na ostalim predmetima nije bilo ništa značajno osim što smo na hrvatskom pisali ispit. Mislim da sam dobro napisala.Juriću sam rekla par rečenica jer on nije imao dume, ko ni još neki.Poslije škole sam se na brzinu vratila doma kako bi se najela jer smo ubrzo išli u zoo zagreb, pa sam se morala vratit kod škole.Do škole sam išla sa curama. U bus smo ušle među prvima pa smo zauzele dobra mjesta.U busu smo se zajebavale kako nisu došli Marjana i Šime i kako su oni zajedno.U zološkom smo se zajebavale. Uglavnom smo zajedno bile ja, tea i tena. Pričale smo i ogovarale dečke. Puno smo se fotkale i brzo smo obišle cijeli Zoo pa nam je bilo ostalo još puno vremena za zajebanciju.Gledale smo kak neki čovo hrani tuljane.Bilo je stvarno super.Tuljan je krenuo za ribom i iskočio van iz bazena. Oko tog bazena se okupila rulja. I tak smo još malo sjedile na klupicama i onda smo krenule prema izlazu.Ja i Tena smo se vratile da si kupimo sendvič dok su cure nastavile dalje. I nakraju nije bilo sendviča. I tak smo se ja i Tena još jedno vrijeme muvale uokolo . Naišle smo na Mičevčane pa smo s njima išle do izlaza. Kod izlaza smo svi čekali da dođe Brajer. I tak mi tamo zujimozujo kad eno Tee,Pali i TOnke.Tonka sva crvena, uzbuđena, vesela. I zdere se ona: ' Cure vidle smo Čorluku i slikale s s njim' . A ja i Tena si mislimo kud smo išle po taj sendvič kojeg još na kraju nije ni bilo.I tak mi tam stojimo još malo i čekamo Brajera. Zajebavamo se...
I dođem ja :' Cure Celčiću su probušene hlače na guzici '. Svi se okrenu i pras u smijehsmijeh. Kažem ja to Tomislavu i ovaj mu kaže. I dođe napokon i Brajer.Krenemo mi tak prema autobusu. Zajebavamo se. U busu je bilo ok, bili smo malo umorni pa se nismo baš čuli.I tak mi došli doma, i ja legla da se odmorim. Došle cure po mene i odosmo mi malo van. Tak mi pričamo kaj je bilo i kak smo se provele. Tonka je bila sva uzbuđena još od slikanja s Čorlukom. Ja sam se glupirala, valjda neka žuta minuta i tak. I sad tu sjedim i pišem ovo i jako mi se spava, zato bokmahwavePusakiss



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.