travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


O meni

Ime: Ivana
Nadimak: Ica
Živim u: Velika Mlaka
Datum rođenja: 17.04.1993
Volim:druženje
prijatelje
svoju obitelj
zajebanciju
Veliku Mlaku
Gajac
dečke




Slikice

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Linkači


pepla
tonka

utorak, 24.04.2007.

O svemu po malo

Kad sam se probudila bilo je 7:10 shvatila sam da je vrijeme da se dignem iz kreveta i spremim za školu. Na brzinu sam se obukla i oprala zubemouthwash Tada sam krenula u školu tj. mama me vozila. Pred školom su bili samo neki pljugeri tak da je meni bilo dosadno. Ubrzo je došla i Bela tak da sam s njom pričala sve dok se ovi profači nisu udostojili pustit nas unutra. U školi je bilo dobro, nije bilo nikakvih posebnih ispitivanja, osim kaj smo pisali ispit iz biologije. Tam nekaj o kralježnjacima. I još nam je ova iz matiše najavila kontrolni za sutra, al ne šteka.
Poslije nastave sam se nabrzinu s busom povela doma jer sam ubrzo imala dodatnu , a poslije nje informatiku. U biti u školi je bilo dobro. malo sam se pogledavala s svojom simpomcerek. Pišem ovaj post i umirem od dosade, idem radit nekaj pametno. Pozdrav wavewave



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.