travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


O meni

Ime: Ivana
Nadimak: Ica
Živim u: Velika Mlaka
Datum rođenja: 17.04.1993
Volim:druženje
prijatelje
svoju obitelj
zajebanciju
Veliku Mlaku
Gajac
dečke




Slikice

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Linkači


pepla
tonka

subota, 21.04.2007.

krizma

Danas ujutro sam išla na trening, a kad ono nema žive duše. Pričekala sam malo, nitko nije dolazio , i pokupila se ja doma. Išla sam busom iako mi se baš i nije dalo, a nisam ponijela mob tak da nisam mogla nazvat mamu da dođe po mene. Podne mi je pošlo u hipu i ubrzo sam se morala spremat za anjinu krizmu( krizmu sestre jedne od mojih najboljih frendica).Tonka je došla po mene i tak smo mi krenule prema školi jer crkva nije dosta velika da bi se u njoj održala krizma. Na misi smo bili vrlo kratko jer smo nakon pet minuta odma izašli van i pričali kod škole. Par puta je do nas došao domar kako bi nas opomenuo da smo preglasni i da se čujemo sve do unutra.Misa je završila i ja sam se pokupila doma kako bi još nešto obavila prije nego odem do anje doma kako bi joj čestitala. I tako sam ja negdje oko 8 h došla na krizmu, a tamo su već svi bili. Nisam ništa jela jer nisam bila gladna. Ubrzo je postalo jako hladno i ja sam se smrzavala u svojoj crnoj pletenoj majci jer se krizma održavala vani. i tako se ja sad maloprije pokupila doma i evo me tu i pišem ovaj post. Umirem od dosade i jedva čekam ponedjeljak da dođem u školu i vidim svoju simpu. bokić!!!



| komentari (31) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.