< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~ma može~/~neeee~

kostur by *plawushadizz*

(morate ju posjetiti)

dizajn by ˇ°~N!n@~°ˇ

Opis bloga

U ovom blogu pišem o svom zamišljenom svijetu, u školi vještičarenja i čaranja Hogwarstu!
Nadam se da će vam se svidit!

Ewo.... a sada zabava!
bila sam dvaput radila kwiz kojem učeniku Hogwartsa najviše ličim..prvi put mi je ispala Hermiona...


Which HP Kid Are You?


a drugi put Fred i George Weasley!

Which HP Kid Are You?


Linkovi

Ewo owo wam nekoliko blogova, koje uvijek rado čitam, i jedwa čekam da izađu nowi postevi!
(my b.f.4.e!!!)
Lus





Berina
Image Hosted by ImageShack.us


Dakle...hm...ajmo sada malo na Li(n)kove!
NALC
d*e*k*i
Gryffindor girl!
Gia Snape
Izzie Peyton
Starz Skrable
Natasha
@wi
Nic
Dita
Nell
Felix (Starzov drugi blog)
HJCH
Sihaja Riddle
Lina
Alantia(Sihajin drugi blog)

Baš sada malo gledam...hm...ja doista puuuuno blogova čitam...a to još nisu svi...omg...heh

Me and my friends

Image Hosted by ImageTitan.comJa se zovem Loredana Vanessa Nadia Malfoy. Možete me zvati Nessa. Mrzim kada me netko nazove Lola ili Nadia. Sestra sam od Draca Malfoya koji ide Slytherin, pa je normalno postao miljenik mojih roditelja, koji su već godinama u tom domu. Ali ja sam nesporazumom pripala Gryffindoru. Moj otac me se praktički odrekao, a sa mamom imam koliko, toliko normalan odnos. Imam 16 godina, i idem 6 godinu u Hogwartsu. Igram kao Vratar u Gryffindorskoj Metlobojskoj momčadi, i veoma sam dobra u tome. Imam preslatku sovicu Blacky.Imam plavu kosu, i plavo-sive velike oči. Obožavam se šminkat. Najdraži predmeti su mi Obrane od mračnih. Obožavam pisati pjesme, i čitati knjige, najbolja sam učenica u razredu.

Image Hosted by ImageTitan.com

Lucinda Lorrin Tacker Lockhart

Poznata tragačica. Šesta godina u Gryffindoru.Moja best frendica. Ona voli samo jednog momka...djeluje pokvareno ali je zapravo popriličino zabavna i dobra. Najviše voli Herbologiju te se često druzi sa Nevillom na satovima i zajedno pomažu Sproutici oko biljaka. Odlična je učenica te je i profesori vole. Otac, koji je nekada bio najpoželjniji i najbolji pisac u cijelom čarobnjačkom s
svijetu je sada u St.Mungu u odjeljenju za psihički oboljele. Mama joj je Smrtonoša a sa sestrom se i ne druži toliko jer je darkerica i potpuno se razlikuju. Nema puno prijatelja i najviše zbog toga pati.

Image Hosted by ImageTitan.com
Izzie Peyton Parker
Ima 16 godina i ide u šestu godinu u Hogwarstu. Po krvi je vukodlak. Često je nasilna. Voli životinje i svoju sestru. Dosta je zla prema Gryffindorima, kao i svi ostali Slytherinci, ali mi je dosta simpatična, i dobro se slažemo.

Image Hosted by ImageTitan.comGIA SCARLETT AURORA SNAPE
Nećakinja Severiusa Snape...on je njen ujak
u Slytherinu je,ali se druži sa svima
Obožava OOMS,Preobrazbu i Napitke
Njen najbolji prijatelj je Draco Malfoy,
Obožava kršiti pravila,nije smrtonoša
niti to želi postati....često je u knjižnici,a
obožava i gledati metlobojske utakmice
Živi samo sa ujakom,mama joj je umrla na porođaju
a za tatu ni ne znam ko joj je. XD
Od mame je naslijedila narukvicu od bijelog zlata
Ima sovu Janey

Image Hosted by ImageTitan.com
Derek Severus Christian Snape
Zgodan, zar ne? =) To je Derek, sin od Snapea, i polubrat od Harrya. Sliče kao jaje jajetu. Ne vole se baš jako, ali mi je full simpa, iako ide u Slytehrine. Nitko osim mene i Luc ne zna da mu je on sin, stoga nitko o njemu puno ne zna. Ima 16 godina i ide na 6. godinu. Najdraži predmeti: čarobni napitci(očito na tatu:) i ooms! Dosta je dobar učenik i voli čitati knjige. Ima stila, jer se odlično oblači!xD Slytherinski je vratar, moja velika konkurencija!

Image Hosted by ImageTitan.com
Ime joj je Chanell a prezime Grey.Nadimak joj je skračenica od imena, Nell koji se u rijetkim slučajevima koristi.Kćer je od Bellatrix Lastrange.U Gryffindorima je na petoj godini i ima 15 godina. Visoka je podosta.Ima plavu, dugu kosu i plave oči.Vitka je.Oblači se svakako.Ponekad je sva u crnom, ponekad u bijelom itd.Često je u školsoj uniformi jer joj se sviđa.Tvrdoglava je i često sve mora biti po njenom a po karakteru je vrlo simpatična i draga.Vrlo je odana prijateljica i jako društvena.Ima mnogo prijatelja i nezna što bi da barem jedan od njih nije uvijek sa njom.Jako voli metloboj i igra na mjestu lovice.Još jako voli knjige i voli slobodno vrijeme provoditi u knjižnici.Odrasla je u sirotištu sa sestrom blizankom tj.dvojajčanom blizankom.Može pogledom podizati, razarati i usporavati predmete.Bauk joj je strah a patronus zmija.

Image Hosted by ImageTitan.com
STARZ SKRABLE
ON JE POMALO ČUDAN LIK OVE PRIČE,
UVIJEK IRONIČAN, ALI IMA PREGRŠT PRIJATELJA,
IAKO JE U SLYTHERINU SMATRA DA TAMO NE SPADA I VEĆINA NJEGOVIH PRIJATELJA SE NALAZI U OSTALIM DOMOVIMA(POGOTOVO GRYFFINDORU). NA 5. JE GODINI.
JEDINA OSOBA KOJU MRZI JE DRACO MALFOY, NO NAŽALOST ON JE U RODU S NJIM, NJEGOVA MAJKA HILLARY JE POLUSESTRA NJEGOVOG TATE. NJEGOV TATA JE ODUVIJEK MISLIO KAKO NJEGOVA MAMA ŽELI IMOVINU NJIHOVIH RODITELJA PA JE ZATO MRZI.
NJEGOV BAUK JE- ONAJ ČIJE IME NE SPOMINJEMO(V...).
VOLI KOMPLICIRATI STVARI, POGOTOVO KADA SE RADI O SVAĐAMA.
IMA LJUBIMCA JEŽA KOJI JE UVIJEK TU KADA GA TREBA.
ZA NJEGA JE METLOBOJ JEDNA DOSADNA IGRA, PA SE NI NE TRUDI SHVATITI PRAVILA, NO KADA BI HTIO SKUŽIO BI ON...IPAK JE ON STARZ SKRABLE.

Image Hosted by ImageTitan.com
Roseline Caterine Nicolette Granger (Rosie,Cat,Nic)
.Inače Hermionina sestra.. mala plavuša,Griffyndorka na 5. godini..na sestru..sluša gotovo sve predmete...malo je čudna i voli zapovijedati...uvijek se pravi pametna...ponekad i malo više nego što treba..ali sve u svemu je ko i svaka druga tinjeđerica u Hogwartsu...omiljeni predmet su joj dakako OOMS....mnogi su joj frendovi ali ju i mnogi mrze zbog njenog porijekla(među kojima sam i ja)...uglavnom Sliteryni..a posebice Malfoy...on većinom zato što nije dobar s njenom sestrom..pa se i to prenjelo...ah..kad joj je sestra „slavna“..sluša sve tipove rocka,popa i sl. Njen je patronus je lavica...a animagus je mačka (crna perzijska da bude točnija)..a sve ovo jer obožava mačke pa joj je tako i jedna ljubimac...

Image Hosted by ImageTitan.com
Norrah (Amelle Lilian) Charnel

Obožava slušati bezjačku glazbu, pogotovo pop, rock i hip-hop. Preko ljeta kada su praznici trenira gimnastiku, koja joj odlično ide. Animagus je, pretvara se u srebrnu perzijsku mačku a patronus joj je tigar. Kada odraste htjela bi postati alkemičarka jer obožava Čarobne napitke. Ima dugu plavu kosu, plave oči, niska je (157 cm) ali nije debela (40 kg) XD. Naj predmeti su joj OOMS i Čarobni napitci, a naj profesor joj je Snape. Mrzi Povijest magije i Proricanje sudbine. Obožava metloboj i veliki je fan kluba ,,Hollyhead harpies'' iz VB u kojem igraju samo žene. Odlična je učenica. Druži se sa Dracom, stoga mi na početku nije bila draga, ali kasnije sam ju prihvatila. Slytherinka je iako u punih pet godina školovanja nije shvatila zašto.

Image Hosted by ImageTitan.com
Kći lorda Voldemorta. Majka joj je najizravniji potomak Gordica Gryffindora, ali je umrla pri porodu njezina brata blizanca pa ju Sihaja nikada nije upoznala. Veoma voli svog brata koji je muška verzija nje. Jedina razlika između njih dvoje osim spola je da on čuje misli ljudi oko sebe bez upotrebe legilimencije a ona je empat(tj. osjeća osjećaje ljudi oko sebe) i ima predosjećaje budućnosti. Visoka, vitka, plave kose i očiju. Jednom riječju prekrasna. Svi dečki koji je ikad ugledaju odmah polude za njom. Do svoje 11 godine živjela je u hramu kung fu majstora a onda se preselila u Francusku gdje je krenula u školu magije Beauxbatons. Sudjelovala je u tromagijskom turniru iako je bila premlada jer je bila napredna učenica. Na petoj godini se prebacuje na Hogwarst. Pohađa nastavu na razini svojih godina kako bi se bolje uklopila. Govori 10 stranih jezika. Obožava plesati i pjevati i izvrsna je u tome.Od svog oca je naslijedila golemi talent za magiju, tako da je jedna od najmoćnijih vještica na svijetu. Iako je kći lorda Voldemorta nema apsolutno ništa zajedničko s njim. Ona je jako dobra osoba, puna ljubavi i uvijek spremna pomoći kome god je to potrebno. Najpametnija je vještica na akademiji Beauxbatons a kada dođe u Hogwarst jedina joj je ravna Hermione Granger i ja. Ima i svoje mane: prezaštinički je nastrojena prem svom brau kao i on prema njoj, nekad prežestoko reagira na komentare tipa da je zlobna kao i njen otac... Pripada domu Gryffindor.

Natasha Sežana Polanski Romanov
(Ona mi nije ostavila opis, pa bum joj ga ja sama kasnije smislila)


Image Hosted by ImageTitan.com
Hermiona Granger
Mutnjakuša! Ne podnosimo jedna drugu. Nijedna ne zna zašto. Oduvijek sam mislila da je to zbog toga što sam Dracova sestra, ali otkrila sam da to nije to. Uglavnom također ima 16 godina i ide na 6.godinu. Tipična štreberica, nema baš puno prijatelja(osim Harrya i Rona). Izbrbljiva je, dosadna i stalno blebeći o bezjacima. Iritira me u živac.LoL

Image Hosted by ImageTitan.com
Severus Snape
Što još reći o njemu? Otac moga ljubljenog,(LoL) ravnatelj Hogwartsa, i moja osobno najdraža starija osoba u njemu. Gotovo uvijek ima namrgođen izraz, i prepoznatljiv glas, ali mnogima nama je to smiješno!
Nekada je vodio ooms. Oduvijek sam znala da sam mu najdraža učenica! LoL



Image Hosted by ImageTitan.comDraco Malfoy
Ima li se još što za nadodati? Ja mislim da ne! To je moja tipični buraz-ulizica. Mrzi me otkad sam se rodila.
Tipičan šestaš-Slytherinac. Mislim da više voli svoje ogledalo više od ičega. On i moja best frendica,Luc, hodaju.
Jadan, odvratan, gadljiv,smrdljiv... mislim da sam sve pridjeve nadodala! =)

Image Hosted by ImageTitan.comRon Weasly
Ima ludu obitelj. Ginny i ja smo si dosta dobre. Fred i George su najsmiješniji likovi koje je čovječanstvo ikad doživjelo. Moji osobni heroji! Ali što se tiče Rona, smatram da je lu-zer! Prijavio se na kvalifikacije za vratara, pa je izgubio od mene!=) Otac mu je opsjednut bezjacima, radi u ministarstvu, kao i brat Percy(za koje nisu ništa čuli u proteklih godinu dana).

Image Hosted by ImageTitan.comHarry James Potter
Treba li o njemu još nešto dodati? I dont think so! Simpa dečko, samo mi katkad ide na živce. Stalno se pravi važan, kao neki heroj, a sa druge strane mi je simpatičan jer stalno sa mnom ismijava Draca. Mrzi Snapea, koliko i Snape mrzi njega. Nikad se nisu podnosili. Ima 16 godina i ide na 6. godinu u Hogwarts. U metloboju igra tragača, i uvijek zbog njega pobijedimo!

Image Hosted by ImageTitan.com
Hagrid
-Učitelj iz Skrbi za magična stvorenja
-Mama mu je div
-Vrlo dobar čovijek, i vrlo rado ga posjećujem u njegovu kolibu
-Ima kućnog ljubimca Očnjaka...Meni je sadak...LoL

Image Hosted by ImageTitan.comCho Chang
-6.godina
-tragačica
-dobra frendica
-dosta popularna

Image Hosted by ImageTitan.com
Ginny Weasley
-5.godina
-Gryffindor
-Ok cura, popularna među dečkima
-dobra frendica

Image Hosted by ImageTitan.com
Fred i George Weasley
-najbolji likovi u Hogwartsu i u svijetu
-Najbolji blizanci
-pokrenuli biznis u Weasleyevim čarozezama
-sada su na 7.godini
-igraju metloboj

Image Hosted by ImageTitan.com
Dolores Umbridge
-najgora učiteljica OOMS
-radi u ministarstvu
-stalno oblači pinky-šminky
-najdraža životinja-mačka

Image Hosted by ImageTitan.com
Lucius Malfoy
-my father
-Najgori čovijek na svijetu
-razmazio je Draca
-nekada je radio u Ministarstvu
-žena-Narcissa

Image Hosted by ImageTitan.com
McGonalgann
-Predstavnica moga doma
-nitko ne zna koliko ima godina
-čula sam da joj je prirodna moja kose plava

Image Hosted by ImageTitan.com
Sirius Black
-Zbilja zakon lik
-obožavam ga
-krsni kum od Harrya
-animgus-pesek

A sada ono nebitno! xD

Ewo owo wam je jedan blog, koji uvijek rado čitam, i jedwa čekam da izađe nowi post





ponedjeljak, 22.12.2008.

For something I can smile...For something I can die...For something I can live too, but the only reason for it, is you...=)

„Draaaaaacooooo!!! Idiote jedan glupi, smotani i kretenski!!! Ubit ću te gade pokvareni, marš u dupe Merlinovo!!!“derala sam se na svog dvominutno mlađeg brata nasred kolodvora King's Cross. On se samo smijao mojoj sovi, pokazujući na nju prstom, pokazujući svoje ružne bijele zube, tim osmijehom.
„Ha ha! Sada će tvoja sova doista znati zašto se zove Uška!“derao se svojim idiotskim glasom, te je u grkljan moje sove stavio prah „Velike uši“, nedavno kupljen u Weasleyevim čarozezama. Mojoj sovi su istog trenutka počele rasti dvo-kilometarske uši. Neki bezjaci su se začudili, i prstom pokazivali na moju sovu, dok su drugi govorili da je to neka predstava koju organizirava kolodvor. Bila sam toliko ljuta na Draca da sam mu doista mogla slomiti obje ruke…ne u metafori.
„Draaaaaco!!! Glupi majmune neobrazovni i glupi koji je izašao iz limenke Coca-Cole jer je u trgovini vilenjaka bio preružan, jesi li ti normalan???!“. Ne, nije. To je bio problem. Zbog toga sam mu se odlučila osvetiti. Sigurnim sam koracima sjela za klupu, pored nekog srednjovječnog gospodina koji je bio sav crven u licu, te su mu padale kapi znoja, dok je nešto slušao preko mobitela, i derao se. Brzim i nepokretnim pokretom uzela sam paketić, zamotan smeđim selotejpom, te prišla Dracovoj sovi.
„Sada će tvoja Narkomanka zaista shvatit što to znači biti…“rekla sam tiho, ali dovoljno glasno da me on može čuti.
„Ali moja sova se ne zove Narkomanka!“rekao je te mi prišao. Ali prekasno. Već sam sav BIJELI prah stavila u sovin kljun.
-Nessaaaaaaa!!! Jesi li ti normalna?!-derao se, te me odmaknuo od sove, ali prekasno. Njegova sova je već počela plesati Polku, te pričati Francuski. Nasmijala sam se sebi u bradu. Nije oduvijek tako bilo…zapravo, samo jednom ovako nije bilo…

//Flashback//
„Dlacko, hvaja ti!“rekla sam bratu kad mi je dao sličicu od čokoladnih žaba na Taylora Flitwicka…baš onu koja mi je nedostajala.
„Nema na čemu!“rekao je, te mi se osmjehnuo. Tata se okrenuo. Potrljao mu je glavu, te mu rekao nešto u stilu:
-E to je moj sin!-
Mama se samo nasmiješila. Vozili smo se u letećem autu prema kolodvoru King's Cross. Draco i ja nismo mogli spavat cijelu noć. Napokon ćemo stići u školu Hogwarts u koju su išli svi naši pretci.
„Tata, tata, a što je to Rawenclav?“upitala sam tatu. On se samo nasmiješio.
„To ti je jedan dom za mudre. Osnovao ga je čovjek koji se tako prezivao. Tamo idu svi koji su mudri i vole učiti. Ali to ti govorim već 30. put“rekao je, te je okrenuo volanom, kako bi zaokrenuo sljedeći zavoj.
„A tata, tata, hoćemo li mi pripasti Slytherinu?-upitao je Draco. Otac uzdahne, ali ipak odgovori:
„Pa, naravno da ćete tamo pripasti! Ako ne pripadnete, ja vas se odričem“rekao je Lucius ozbiljnim tonom. Mama je sve to htjela pretvorit u šalu.
„A ja vas se odričem ako budete Dumbledoreu postavili dinamit na stolicu! Kakvi ste, ne bih se začudila…“rekla je, te je uspjela Dracu oduči pažnju i nasmijati ga. Ali ne i meni.
„Tata, tata, a što ako ja pripadnem….Gry…gry…Gryffindoru?“upitala sam, mucajući oca.
„Lola, nemoj to ni spominjati! Vidjet ćeš, sve će biti u redu. Pripast ćeš Slytherinu, jer imaš Malfoyevu krv. Nemoj se ti meni ništa brinuti Lola…“rekao je, te mi uputio osmjeh. Više nije bilo šanse da razgovaramo o tome. Povjerovala sam mu. Bila sam sigurnija u to, nego išta u bilo što u svijetu…
//End of Flashback//

Mrzila sam praznike. Zato sam voljela ići u Hogwarts. Nosila sam svoj kufer, i sovu, te ušla u vlak poznatog Hogwarts-expresa. Prolazila sam kroz vagon. Nevjerojatno! Zašto svake godine prvašići zauzimaju sve vagone, a u svakom kupeu je samo jedno dijete?
Oh, hvala Bogu! Napokon sam našla neki prazan. Neuredno sam bacila stvari na pod, te legla na klupicu. Od umora, su mi se počele sklapati oči…a tada su, navrla sjećanja…dobro poznata sjećanja…
//Flashback//
„Draco, Draco, ovaj je gotovo prazan!“rekla sam, te pokazala na kupe prstom svom bratu. On se odvažio, te je nosio i moj i svoj kovčeg. Ja sam nosila obje sove u krletci. Pokucali smo na vrata, te ih malo odškrinuli.
„Oprosti, smijemo li se tu smjestiti?“ upitao je Draco, govoreći djevojčicama koje su vjerojatno također išle u prvi razred.
„Ovaj, naravno!“ rekla je lijepa djevojčica, sa plavim kovrčama od kose. Druga se nasmiješila, te je nastavila čitati knjigu: Povijest Hogwartsa.
„Čitaš Povijest Hogwartsa? Ja sam ju već pročitala tri puta. Jesi li znala da je u Velikoj dvorani začaran strop?“upitala sam sramežljivu djevojčicu. Ona je odvojila pogled od knjige, te je nasmiješeno odgovorila.
„Da, a si pročitala ono o Slytherinu na 10283 strani?“upitala je. Ja sam mahnula rukom.
„Naravno da jesam“. odgovorila sam joj. „Ja sam Nessa. A ti si?“, rekla sam, te joj pružila ruku. Djevojčica mi je također pruži.
„Ja sam Niccolete Granger.“ Rekla je.
„a ja sam Lucinda Lockhart. Vi ste pretpostavljam Malfoyevi?“ upitala je druga djevojčica, sa kovrčama, te se nasmiješila Dracu. Draco joj je kimnuo. Odjednom je još netko pokucao. Svi četvoro smo brzinom svjetlosti pogledali prema vratima. Na njima se nabijalo još 4 djevojčice. Polako su odškrinuli vrata.
„Ispričavamo se, vlak samo što nije krenuo, a mi još nismo našli kupe. Možemo li biti u vašem?“ rekla je još jedna plavuša, sa prelijepim plavim očima. Pogledala sam djevojčicu sa imenom Lus, upitnim pogledom. Napokon, ona je ipak prva bila u ovom kupeu, i na njoj je da odluči hoće li ikoga primiti u kupe. Lus se nasmiješila.
„Pa naravno! Što nas je više, to bolje!“rekla je svojim ushićenim glasom. Nasmiješila sam joj se.
Četiri djevojčice su sjele, i svaka se počela predstavljati. Ona koja je bila prva ušla, zvala se Nell, a shvatila sam da su one dvije iza nje bile lude sestre, Norrah i Vick, a iza njih…bila je djevojčica prelijepih plavih očiju, i zvala se Sihaja. Svi smo se bili raspričali, i gađali čokoladnim žabama. Tada sam ustala. Vlak je već odavno bio krenuo.
„Ispričavam se, trebam na wc“rekla sam, te sam krenula prema vratima kupea. Netko se brzo stvorio kraj mene.
„Hei, mogu sa tobom? Malo mi je mučno ovdje i zagušljivo“ rekla je Lus. Nasmiješila sam se.
„Ako hoćeš, slobodno“ rekla sam i slegnula ramenima.
Krenule smo. Prolazili smo raznim kupeima. Pored jednog smo samo malo zastale.
„Pssst…vidiš onog dječaka, ondje? Onaj crnokosi! Znaš li tko je on?“upitala je sa glasom, glasnoće vjetra, te tako zvonkim i lijepim. Pogledala sam. Ondje je sjedio štrkljav dječak, koji nije mogao imati više od 11 godina, crne boje kose, boje ugljena, i lijepe zelene oči…
„Što je sa njim?“upitala sam. Lus me gledala kao da sam pala sa Marsa. Kada se uvjerila da ju ne zezam, onda je rekla:
„To ti je Potter, Harry Potter. Poznat je po tome, neki govore, zato jer je uništio Crnog maga, tako mi je makar otac rekao…“govorila je Lus. Pozorno sam ju slušala.
„Crnog maga? Misliš, Vold…“
„Ne spominji njegovo ime! Još uvijek neki govore da je živ, i ne bi mu bilo drago da ga je tako nazvala neka djevojčica, koja još nije ni krenula u školu…neki govore, da bi svakog trena mogao iskočiti iza ugla…“govorila je tiho Lus, te smo taman stigli ispred ženskog wc-a.
„Wow, vidi ovu sličicu! Baš ona koja mi je nedostajala!“rekao je neki muški glas iza nas. Okrenule smo se. Bio je to dječak koji je sigurno išao na 5. ili u najmanju ruku na 6. godinu. Lus mu je prišla.
„Oprosti, molim te, možeš li vratiti tu karticu mojoj prijateljici?“upitala je, vadeći štapić. Gledala sam njegove crte lica. Bio je dosta debeo i jak, po građi. Po licu, nije bilo te šanse da joj popusti.
„Neću. I što ćeš mi učiniti?“upitao je, te počeo grohoto i zlobno smijati. Okrenuo se, i krenuo prema svom kupeu svojim debelim, malim koracima.
„Hm…možda ovo? Flagrate!“rekla je Lus, te je iz njenog štapića izašla plava svijetlost. Dječak je pao na pod i počeo se koprcat od boli, otvorenih usta, i očima punih boli. Brzo smo dotrčale do njega, te je Lus uzela onu sličicu koju mi on nije htio vratiti. Prije nego što smo potrčali prema kupeu, Lus ga je udarila nogom u lice.
„Lus!! Što to radiš!?“upitala sam. Ona se nasmijala.
„Ne brini…ništa što Madam Pomfrey neće izlječiti u 15 minuta…a osim toga, zaslužio je to!“rekla je ponosno, te zamahnula svojom kosom.
„O. Okej onda…a, kakva je bila ona čarolija koju si izvela?“upitala sam ju. Nasmijala se.
„Tu me čaroliju naučio moj otac, prije nekoliko dana. Rekao je, ako me itko bude gnjavio, da samo neka izvedem tu čaroliju. To ti je čarolija da mu izbiju čirevi po tijelu…“govorila je, te čim je to rekla, obje smo ubrzale tempo, i ubrzo stigle odmah do kupea.
Otada smo ja i Lus bile nerazdvojne…i sve sile svijeta, nisu nas mogle razdvojiti….
//End of Flashback//

Weeeeeeeeeeeeeeee! Nessa se vratila! I počela pisati priču ispočetka….
Dakle, ovako…
Neke sam likove izbacila…a to su ovi koji mi se nisu udostojili javljati posteve u ovom vremenu, dok sam bila odsutna, ili ove koji više ne pišu i nema te šanse da će se vratiti.
Svi ostali ste ostali, moram malo urediti boxove(definitivno :-)) i….to bi bilo to.
Nadam se da vam se svidio post…meni se(a mene se ne pita) post ne sviđa…ma znam da se ni vama, ali vi ćete mi lagat i govorit kako je dobar, i bla bla bla(opet kompleksi).
Znam da Nessa nije kao što je nekad bila…ali valjda će se vratiti sa vremenom.
Ovo neće biti kao prva Nessa, kao kada sam tek počela…neće biti djetinjasta niti prvenstveno biti ona glavna. Neće biti ni ova Nessa kakvu sa ju stvorila pred kraj svojih posteva, dakle neće biti opet samo „JA“, nego će radnja(valjda) imat smislenu radnju…dakle, ova Nessa, jednostavno će biti neki oblik mene, ili makar onaj oblik, kakav bih ja htjela biti…
Početak posta sam napisala prije tri mjeseca…a kraj danas. Odlučila sam se vratiti zbog toga jer se i Lus vratila. Baj d vej draga moja, happy godišnjica(obje =)).

iii….mislila sam vam još stvarno puno puno puno toga za reć, ali sam zaboravila…vjerojatno ću se kasno sjetiti, pa više neće imati smisla…xD…ajde, sada vas ostavljam da mi puno komate…xD….
Ajde Pozzdravlja vas vasha Nessica,
Sve vas bubim puuuno…
PuShA!!!

- 13:00 - .Give me... (54) - ...a... - ..life!!

<< Arhiva >>