Dizajn:sweetdesignes.blog.hr

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by:Image Hosted by ImageShack.us

POMOZITE ZEKI!!!

(__/)
(O.o )
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!




Free Site Counters
Free Site Counters



Malo o meni:
Zovem se Antonija
Rođena sam 15.10.1992.(14.god)
Školujem se u OŠ "Turnic" 8.c
Treniram Taekwon do I.T.F
Slobodna ko' ptica... nazalost

VOLIM- jednog decka cerek, svoje huliganke s Turnica, propalitete sa Skurinja, treninge, more, skijanje, jedrenje, glazbu, spavat, iskrenost, smotanost i jos puno toga...
NEVOLIM- umisljene, uobrazene, preozbiljne, arogantne ljude koji vole glumit, cajke, skolu, kisu, recenicu: AU FUCK!, povrce, naocale koje moram nosit... jednu curu koja me pokusava odvojit od vrlo bliskih frendova (ne mislim na Dolly... smijeh)

Image and video hosting by TinyPic




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ČITAM:
Marino (Gugy) -Blog od mog bivseg decka... pravi filozof... Mozete ponesto i korisnog naucit...
Image and video hosting by TinyPic
Katarina 8.b (Kate(y))- blog od zakon cure iz skole... Obavezno ga posijetite!!!
Ivona Hooligans (Bad Kittys)- zakon blog sa jako smijesnim slide-ovima...
Nina (Rijecka klosarica)- svida mi se blog... cura?... Hm... samo je znam po pricama tako da ni necu komentirat... cinise ok!
Image and video hosting by TinyPic
Fibi (The IceMan)- trenira sa menom...cudna vam je to biljka... neznate dali vas zivcira ili vam je simpatican... u vecini slucajeva ga ubijam od batina... lud
Image and video hosting by TinyPic
Matea (Icecream fun)- Moja luda Mateica... Trenira sa menom... i Obozavam je... Zakon blog... Prelijepi dizajn...
Ana F.-bang NO COMMENT bang
Njin (Saky)- jos jedan bivsi decko, ali vrlo blizak frend... Prije smo bili u istom drustvu, no ja sam samo nestala... Jedan od ljudova iz Aliena...
Image and video hosting by TinyPic
Sale-najveci zajebant na cijelom svijetu... Rijetko kad ce se nadurit ako ga pokusavas izivcirat... Jedna od meni najboljih ljudi koje znam... OH NAPOMENA PRAVI SEKSOMANIJAK... Umire za pikadom i radenja hrpice (naravno uvijek na meni...) Isto jedan od Alien ekipe...
Image and video hosting by TinyPic
Lauri- luda curka iz moje skolice... ima vrlo zanimljivu kombinaciju glazbe... Punk I Hip-hop... velika umjetnica... pokusava me nagovorit da se vratim na likovnu grupu no meni se ful neda... definitivno joj morate posijetit blog i ostaviti joj PUNO komentara... inace jao vama... =P
Luks (raki)- moja dragi prijatelj Rakun... To vam ja veliki zajebant... Mladi braco nase drage Matee... isto trenira samnom...
Hai- moja maja Buzecanka... Voli Rijeku, kao i ja, voli rock kao i ja... VOLI RED HOT CHILI PEPPERSE KA I JA!!!
Ivana*Babsi*Marta- ma to su vam sad dvije lude plavuse iz moje skole i jedna neznam da li je plava cura koju neznam tako dobro...

MOJI LJUDOVI:

Ekipa iz skole:



IVONA- nas dvije smo jako cudne kad je nase prijateljstvo u pitanju. Peti sesti, i nes vrlo malog sedmog smo bile nerazdvojne... No onda je i to oslo k vragu... U sedmom i jednim dijelom osmog se nismo podnosile... No, evo nas opet zajedno... Pa iskreno jako mi je drago... Uz nju sam shvatila kako su neke osobe jadne... party kiss

ANTONELA- ista spika kao i sa Ivonom, makar se ja i Antonela nismo skoro nikad toliko druzile... Cura je LUUUUda do daske... Ona se vise nezeli igrati mame i tate... ne pitajte... lud thumbup

KLJOVA- prava luda huliganka... Ako je trebate nci ce te je ili8 u red baru ili kod Radio Rijeke... Zanimljiva i vrlo sarmantna osoba...

GOLUBIC- zgodna osoba... Inteligentna osoba... Uspijesni sportas... Dobru glazbu slusa... (hm... plivac...)

RENE- vrlo sarmantan decko... jedino ako si musko... Prosle godine je bio teski guzicar u skoli, no ove godine je definitivno onaj od pametnih ljudova... Ima smisla za humor koji zna puno puta iritirat... Poznajem ga od malih nogu...






Ekipa sa Surinja:


BENIC-decko koji voli podjebavat... Obozavm ga jer se zna zajebavat i ima granice u drogama... Znam ga prakticki 5 godina jer zivimo u istoj ulici, no tek se druzimo nekih 6 mjeseci... Drago mi je da sam ga upoznala

TANKY-moj maji celavko... Decko je nazalost zbog neke bolesti ocelavio... No on je jedan od najvecih zajebanata... Najgore je kad se Benic i on u duetu urote protiv nekoga... Mislim da toj osobi onda nema pomoci od zivcanog sloma...

DRAGAN- cudna biljka... Zabavan i razuman decko... Ponekad je vrlo duhovit jer je totalno u svom svijetu.... Zna se zalomit i da prica sam sa sobom...

DOME-jedan od mrvicu pametnijih i snalazljivijih deckiju iz drustva... nazalost vrlo lose je kad se s njim dogovaras jer ce uvijek nekako zaboravit... Spaljotka...

IGOR- tog covca nikad necu shvatit... Imam fobiju od murjaka... Kad ih vidi uvijek bijezi... doslovno... Uvijek je u svom svijetu...

SENAD- pravi mali majmunceko... Da njega nije bilo nikad nebi upoznala sve ove ljude... Njega sam upoznala prvog... S njim uvijek raspravljam o kickboxingu...

IVONA- A CURA VAM JE FAKAT LUDA.... slucajno sam je zaboravila stavit na popis... mislim da je ona prva cura u tom drustvu... smokin




Cure sa Kozale:



SABINA- najebenija cura u cijelom drustvu, ja nju tako obozavam... Ja i ona smo jedine koje slusaju punk, rock i metal... Malo je smusena, ali opet i ko nije... A i bas zato je i volim... oh da i Draganova je cura...

VEDRANA- sasava plavusa... Dometova cura... NJIH DVOJE SU VAM OPCE NERAZDVOJNI... Fora, zabavna, pametna cura... Uvijek je sopremna za zajebanciju i za ekipu je...

EDVINA- na popisu je samo zato sto je Senadova cura... Nevolim je nesto puno, a ni ne poznajem je ko ostale...






Puno novih ljudi...



MOJA GLAZBA:


Urban
Laufer
Gibonni
Enigma
Red hot chili peppers
Linkin Park
Blink
Offspring
Lim Bizkit
Prljavo kazaliste
The Ramones
Hladno Pivo
R.E.M
U2
Dream Theater
UB40
AVRIL LAVIGNE
...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



TAEKWON DO I.T.F

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



NAJSADI PEKINEZERI!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

subota, 05.05.2007.

Nemoj te se bojat! Ziva sam i zdrava...

znam da se jako dugo nije culo ni K, ni A od mene na ovom blogu, no ni na drugim blogovima... Znate moji su roditelji oduvijek bili jako neodgovorni oko placanja racuna... I tako T-MOBILE mi je iskljucio net... Dvije tople i dvije vrlo kisne noci sam provela za knjigom Dana Browna "Da Vincijev kod" sve do jednog polusuncanog dana, odnosno jutros.... LoL.... Vjerojatno je veci dio vas gledalo film, ali namoje cudenje u filmu si izostavili mnogo vrlo bitnih djelova u knjizi. No, film je bio odlican, ali vjerujte mi knjiga je puno bolja i zanimljivija. Tko je procitao knjigu zna o cem ja sad trabunjam...
Ubiti da vam ja sad malo ispricam svoje jako lijepe dozivljaje za vrijeme produzenog vikenda... U subotu mi je bila krizma i jako sam zadovoljna poklonima i svojeom oblekom... Dobila sam masu para, ali sam ih morala dat staroj... smrc... Od kume sam dobila predivni lancic... Jako sam zaljubljena u taj lancic... Uopce ga ne skidam... Hehe... I naravno na rucku mi je bilo ubitacno dosadno i jedva sam uspijela nagovorit staru da me odveze ca... I dobro... Nakraju sam otisla do svog dragog Smoleta jer je on slavio rodendan... i tako mi pili i pili.... I jedan decko koji je bio onako... ono... sladak mi se poceo nabacivat i gnjavit me... U pocetku mi je bilo zabavno. Malo sam ga prcala u zdrav mozak, ali je poslije postao jako naporan! Kako ja meni to sve dopizdilo i kako sam nakon toga bila doslovno sjebana jer mi je decko tako digao tlak otisla sam u svoj najdrazi kafic Alien... Tamo smo opet pili... Naravno jer je keza imala para od krizme! U Alienu nisam znala di sam... Vrtilo mi se uzasno, kao i Zubic vili (Zubo), i tako se mi otisli prosetat... Sjeli smo na neki zid iza Aliena i poceli se zajebavat... U zraku je bila neka pelud, uzas... Zubotova majca je bila puna bijelih tockica... Naravno spaljeni (sorry) Zubo je prvo pomislio kako glupi snjeg... hahaha... Nakraju smo se vratili u Alien i svi su poeli podjebavat... koga briga! Nedelja je bila skoro pa ista kopija subote... Opet smo pili, ali ovaj put u ogranicenim kolicinama... Jedino sto je ovaj put s nama isao Marino... Na karju smo ja i on otisli ca... Mene je malo bolila glava i tako... S njim sam napokon rijesila neke nesuglasice od prije i napokon smo si sad savrseno jasni... Eh ponedeljak... Ponedeljak mi je bio jedan od dosadnijih dana... Opet sam bila u Aline, kao i prtekla dva dana i opet smo pili, ali ljudi nisu bili zanimljivi... Eh... Utorak... Utorak ce mi ostat zapecacen u sjecanju kroz cijeli zivot... neki ljudi ce znat zasto... Bila sam kod jedne osobe doma i necu dalje ricat da se nebi pocelo pricat okolo...
Ovaj post pisem od 10 sati ujutro, a trenutacno je 14:16... Slucajno sam bila zaspala jebiga...
Znate moji dragi cicatelji... Ja mislim da sam svoje napravila na netu... Ubrzo je kraj skole i moram popravit ocjene... Ovaj blog mi samo daje glavobolju i stalno se moram brinut dali ce netko dobro protumacit svaku rijec... Mislim da vise nema smisla... Brisem blog i nema teorije da odem na blog.hr do 22. 6. sorry ljudovi ... pusa i vidimo se.

|..pljuni.. 9| ..pa prilipi...| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.