< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


they see or they don't see

Opis bloga

Sve i svašta o meni, mojim razmišljanjima, prijateljima i cijelom mom životu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nekaa - Barbara
DaRk AnGeL 95!!!
GnR Girls

Created by Crazyprofile.com

Evo nešto o meni

Ime: Lara
Rockas:31.03
Razred: 7
Neznam šta da kažem o sebi. Volim pisat i crtat... Obožavam slušat muziku. Najgrupa su mi Gunsi (Guns'n'roses). Mrzim dvolične i sebične ljude. Ljude koji imaju premalo i preveliko mišljenje o sebi. Ne volim prevelike tračere, i mrzim one koji se protive muško ženskim prijateljistvima... Ja sam obična curu ko i tisuće drugih... Ponekad padnem u depru pa samo slušam muziku i pišem. Kada sam ja u depri vi ćete znat jer će moji postovi bit katastrofa. Ove dane sam sretna, sretna u ljubavnom smislu. Postove pišem kada mi pihne inspiracije. I to bi bilo sve o meni.

P.S. Molim vas nemojte mi komentrirat ako mi niste pročitali post


Free Music

Free Music



Free Music


Lyrics mojih naj pjesama od Gunsi

- Guns 'N Roses Lyrics



Mama Kin Lyrics



Nightrain Lyrics



Live And Let Die Lyrics


Knockin' On Heaven's Door Lyrics


My Michelle Lyrics



November Rain Lyrics



Moje najslikice:
Slash


Axl (Wiliam Axl Rose)


Duff (McKagan)



subota, 03.11.2007.

Je*eš život
kad moraš patit
kad čovjek čovjeka
ne može shvatit


...nesreća i bol...
vječno traju
...sreća i veselje...
za nekoliko sekunda nestanu

...u nesreći
BOL
...u boli
SUZE
...u suzama
PROŠLOST
...u prošlosti
USPOMENE
...u uspomenama
VESELJE
...u veselju
SREĆA
...u sreći
LJUBAV...


...NAKON SVEGA PONOVNO SVIĆE LJUBAV...

Kraj ljubavi nije svršetak, već prilika za novi početak!!!



Jedan citat kojeg je izrekla Majka Terezija:

"Život je prilika - iskusi je
Život je ljepota - divi joj se
Život je san - učini ga stvarnim
Život je izazov - suoči se s njim
Život je zadatak - izvršavaj ga
Život je igra - igraj se
Život je dragocjen - njeguj ga
Život je bogatstvo - čuvaj ga
Život je ljubav - uživaj je
Život je tajna - pronikni je
Život je obećanje - ispuni ga
Život je tuga - nadiđi je
Život je himna - pjevaj je
Život je borba - prihvati je
Život je avantura - usudi se
Život je sreća - zasluži je
Život je život - brani ga"



| Make my day beautifull with some koment (20) | If you realy wont print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.