srijeda, 16.07.2008.

".....sve prave su ljubavi tužne....."

ljudofi moi efo mene opet
wave

ofo će biti jedan glazbeni postić...jeeeej.party...ali Anči ne kopiram te....samo da to prfo naglasim....ali samo sam Vam htjela javiti da sam sada ok..yes..bila je to još jedna prolazna faza...wave..imam ja takvih !! a to vam je zato što je kod mene sve ili crno ili bijelo....nema sive u mojem svijetu....to mi je i Sanela rekla...jedna cura s treninga kada smo pričale o turnirima i tako...o svemu...i sada se tek slažem s njom....sada tek znam da je govorila istinu.....

"....It's kinda funny how life can change
Can flip 180 in a matter of days
Sometimes love works in mysterious ways
One day you wake up gone without a trace

I refused to give up
I refused to give in
You're my everything
I don't wanna give up
I don't wanna give in

One love - for the mother's pride
One love - for the times we cried
One love - gotta stay alive
I will survive
One love - for the city streets
One love - for the hip-hop beats
One love, Oh I do believe
One love is all we need..."


tako su mi nedjelja i ponedjeljak do negdje 6 sati bili crni, a onda je Netko u ponedjeljak u moj život donio bijelu boju...

"....Look into my eyes - you will see
What you mean to me
Search your heart - search your soul
And when you find me there you'll search no more

Look into your heart - you will find
There's nothin' there to hide
Take me as I am - take my life
I would give it all - I would sacrifice....."


tada sam sama sebi priznala jednu stvar....a to je da mi se Netko sviđa, i to jako....nisam sigurna koliko je to zapravo dobro...ali mama mi je pomogla, barem malo....a tko će drugi ako ne ona...rekla mi je da onda više ne glumim, da priznam sama sebi da mi se sviđa i da se nosim s tim, da se ne pokušavam riješiti toga, da uživam u tome, jer da ona vidi da me to čini sretnom više nego išta, da me veseli sama pomisao na Njega, razmišljanje o Njemu, sjećanja, uspomene, da ne pokušavam pronaći ljubav na brzinu, pronaći je negdje gdje i sama vidim da je nema, ne glumiti ljubav, nego ostaviti da sve bude kako je, voljeti u mislima, na daljinu, i vidjeti kako će sve ispasti na kraju.....svidjelo mi se to...sad vidim na koga sam naslijedila mogućnost takvog lijepog izražavanja...hehe smijeh..hvala joj na svemu....

"...Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen

But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love......

But nothing's greater than the risk that comes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I'm going crazy, maybe, maybe....."


hoće li se to doista ikada srediti??ne znam....hoće li ljubav nestati s vremenom??...ili možda biti uzvraćena??...hm...bilo bi jako lijepo......ali nekako, nada je jednako jaka, ali vjerovanje je malo oslabilo...nekako nisam previše sigurna da je to moguće...iako sam i dalje zbunjena....moje redovito stanje...voljela bih to, trenutno više nego išta na ovome svijetu...više od ljubičastih starki.....a moji najbliži jako dobro znaju što mi one znače u životu.....kojom ih željom i jakošću želim..

"... If birds flying south is a sign of changes
At least you can predict this every year.
Love, you never know the minute it ends suddenly
I can't get it to speak
Maybe finding all the things it took to save us
I could fix the pain that bleeds inside of me
Look in your eyes to see something about me
I'm standing on the edge and I don't know what else to give..."


ova pjesma je zakon....ljubav...fakat je ne možeš predvidjeti....njezini su tokovi nepoznati ali čudnovati.....božanstveni....zar ne bi bilo super kada bi svatko mogao naći svoju srodnu dušu.??..ljubav svoga života...nekoga s kim ćeš provesti ostatak svoga života...u sreći naravno...tada bi sve bilo idealno.....i lakše bi se prolazilo kroz život jer bi imao ljubav uz sebe......najjače oružje...koje sve pobjeđuje...barem bi trebalo...

"....Te busqué debajo de las piedras y no te encontré
En la mańana fría y en la noche te busqué
Hasta enloquecer
Pero tú llegaste a mi vida como una luz
Sanando las heridas de mi corazón
Haciéndome sentir vivo otra vez....."


zanima mi zna li On da ga volim...??..da mi je stalo do Njega??..da bih uvijek bila uz Njega i brinula se..??..hehe, pogotovo sada...blizu smo si, svaki bi dan mogla biti uz Njega....zna li da nemamo jednako razmišljanje i viđenje vremena koje smo proveli zajedno..???.sjeća li ga se??..željela bih da mi kaže gdje sam pogriješila??...ispravila bih to, sigurno...mrzim nekome činiti zlo, lagati, a pogotovo osobi koju volim i poštujem.....mami ne mogu lagati, a niti ne želim...puno puta je dokazala da joj mogu sve reći, bez imalo straha, a ona će uvijek pomoći...zašto joj onda lagati, kada je to sve dokazano....??..zato ću ja njoj dokazati da to vrijedi obostrano....voljela bih to i Njemu pokazati...bi li mu značilo išta??..da jedan dan mogu biti duh, provela bih ga uz Njega..probala bih pronaći odgovore na ova pitanja....možda bi mi srce napokon bilo na mjestu...možda...

" ...Fly along with me, I can't quite make it alone
Try to make this life my own..."


i strah me.....kako će ovo sve završiti...sada me još ne boli toliko....živim od sjećanja i misli...od ljubavi....neuzvraćene??..hoću li biti povrijeđena.??...još jednom...ako hoću, znam da će to biti najjače do sada....

"....Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid...."


boljet će....znam da hoće....

"....Everything I know, and anywhere I go
It gets hard but it wont take away my love
And when the last one falls
When it's all said and done
It gets hard but it wont take away my love...."


ali preživjet ću...hoću....znam da hoću.....jer još uvijek imam nade...još uvijek vjerujem....vjerujem u ljubav.....pronaći ću je....znam da hoću...neću biti kao ljudi oko mene....barem se nadam....

"..At first I was afraid.
I was petrified.
I kept thinking I could never live
Without you by my side.
But then I spent so many nights
Just thinking how you'd done me wrong.
I grew strong.
I learned how to get along.

I will survive.
As long as I know how to love
I know I'll be alive.
I've got all my life to live.
I've got all my love to give.
I will survive.
I will survive.

It took all the strength I had
Just not to fall apart.
I'm trying hard to mend
The pieces of my broken heart.
And I spent oh so many nights
Just feeling sorry for myself.
I used to cry.
But now I hold my head up high.

And you'll see me with somebody new.
I'm not that stupid little person
Still in love with you.
And so you thought you'd just drop by,
And you expect me to be free.
But now I'm saving all my lovin'
For someone who's lovin' me. ...."


ali neću se mijenjati....neeću...biti ću ono što jesam.....jako bljesava kada sam zaljubljena....uz sve leptiriće, kod mene se javlja......manjak mozga...moglo bi se tako reći.....kada ništa ne funkcionira.....diviš se i pitaš kako uoopće živiš..?..jer ne osjećaš ništa......kao da ne postojiš....nevjerojatan osjećaj....ali nije dobar..jer onda si presmotan...i ništa ne možeš napraviti onako kako želiš...sve se smulja....sve padne u vodu...i poslije žališ...je li to razlog zašto Mu se ne sviđam??..ali nisam ja kriva...znaj..i to bi željala promijeniti...ali Ti si kriv...ako već tražimo krivca..jer Ti tako djeluješ na mene....nema mi pomoći..

"......I don't want to be anything other than what I've been tryin to be lately
All I have to do is think of me and have peace of mind
I'm tired of looking 'round rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me..."


zanima me...kako će to sve ispasti??..kada ću Ga vidjeti??...kako će ragirati...??možda bolje da me ne pozdravi...znala bih da Mu nije ni malo stalo...ali željela bih da mi se nasmije....jer ima prekrasan osmjeh....anđeoski...ma On je moj anđeo...sav...i zanima me...je li ova pjesma istinita??

"....Thought love was
Only true in fairy tales
Meant for someone else
But not for me

Love was out to get to me
That’s the way it seems
Disappointment haunted
All my dreams

And then I saw his face
Now I’m a believer
Not a trace
Of doubt in my mind

I’m in love
I’m a believer
I couldn’t leave his
If I tried

I thought love was
More or less a given thing
But the more I gave the less
I got, oh yeah

What’s the use in trying
All you get is pain
When I wanted sunshine
I got rain..."


samo znam da kraj ne želim priznati istinitim.....treba se boriti....a ako izgubiš barem znaš da si se borio i neće ti biti krivo...a kada pogledaš za što si se borio...još manje...

eto...
moje srce sada govori ovo...sada je sve bijelo...tako je bolje..hvala Mu...
pozdravlja vas vaša Zaljubljena
cerek
na žalost ili??


P.S.
pošto sam jako zadovoljna ovim postićem nečem vam pisati novi kako bih vam rekla da sutra, točnije u ponedjeljak ujutro u 6 sati, sa autobusnog kolodvora, putujem na Pašman, s Hansom, Ninom i nekim klincima koje ne poznajem, dobro možda neke, ipak.....
ide se kupati i plesati, družiti i pržiti, škicati komade i bijeliti hlače, hehe....sve što volim.....
jučer mi je bilo super.....Myra mi je bubana pa nije išla do grada naveče a i nisam joj danas stigla sve ispričati.....samo držim fige da mi ozdravi što prije a kad se vratim, ples do zore....sam ne znam gdje....ah, ma ne brinem se, nas dvije uvijek nešto smislimo...hehe
eto...pričat ću vam o ovoj suboti već kad se vratim s mora.....
nadam se da će biti i slikica.....
aj čavo sad..
idem se spremati..
hjooj tako me trta jer se bojim da ću nešto zaboraviti...i tak...
aj ljudovi woim was i swi ćete mi faliti tako da mi je drago što sam se oprostila od vas sinoć....jeeeej
pogotovo će mi faliti moja Myra.....ma Myra samo mi ti ozdravi a onda kad se vratim si samo moja...hehe...ups....pussa
čavo ljudofi...


16:12 | Komentari (64) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.