nedjelja, 13.01.2008.

Naslov...

Ola ljudovi wavetuzan
Danas mi se nekako nije dao smišljati naslov.....!........ Dobro, ajd da budem iskrena, smislila sam ga ali bi bio preočit! Birala sam između njega i glupog i kao što vidite izabrala glupog, ali takva sam si i sama.....
Jedan poseban odlomak ću posvetiti tome da planiram prestati pisati postove...!!!!... Shvatila sam da pišem gluposti (napokon....shvatila), a i da se teško suzdržavam napisati ono što želim, a što baš i nije za javnost i onda samo dolazim u napast!!!!. I eto, kratko i jasno, ali opet tko zna, možda i prevladam tu napast, ali bojim se da onda neće biti ničega vama zanimljivog za čitati.....! Ja sebe smatram čudnom, sigurno i većina vas koja me malo bolje poznaje, ali ja se s tim mučim već skoro 17 godina i već sama sebi idem na živce...!!!!!.... Voljela bih se promijeniti, ili barem djetinjstvo (okolinu, prijatelje iz djetinjstva!) možda bih se drugačije snalazila u vremenu i prostoru, normalnije, opuštenije i možda mi ne bi mozak zablokirao kada se neka važna stvar treba srediti.! Eto, i svejedno sam previše rekla ili napisala, kak već, i pametna osoba može odmah sve pokopčati..!!
Pa da onda spomenem i ovu subotu, koja je btw usko povezana sa svim ovim slovima iznad.... To je bila najčudnija subota do sad, definitivno! Ali ne mogu u detalje jer ću istrafljati i nešto što ne bih smjela..... U biti bila je totalno munjena (ili sam samo ja bila takva, a to je lako moguće!) na što ja nisam naviknuta...!!!..... Vidjela sam puno, puno poznatih ljudi; super sam se zabavljala i zafrkavala i nije me bilo briga šta drugi misle; a dečki su mi bili čudni jer je bilo onih koji su me "napadali" (ne znam koju bi drugu riječ upotrijebila.... Eto, dešava mi se ista stvar koja mi se dogodila u subotu kada sam morala nekim osobama odgovarati na pitanja! AAaaaaaaA!!....!!! nemojte krivo shvatiti ovo "napadali"!). Meni je to čudno jer me nitko od dečki nije nikad "dirao" (ne u doslovnom smislu, nego imao posla samnom - i ne znam kako se samnom piše......) i to mi je bilo sve tako čudno, a za onu osobu za koju mi ne bi bilo čudno (a ne bi mi ni teško palo.....zubo) nije bila takva...... Me and my happiness...... Always on a different sides of life!!! (i zašto se ja k jarcu služim engleskim kad mi ne ide....!?....)
I eto, to bi bilo to..... Samo da još kažem da nisam ovaj post zamislila kao pesimističnog nego realnog, pa bi bilo super da ga tako i shvatite....! I budite veseli jer je ovo jedan od kraćih, ili čak najkraći, post....!!!!..
E i htjela bih se zahvaliti Maji i Dajani jer su mi zbilja pomogle da se zabavim!!!!!! I cure bilo mi je jako lijepo razgovarati s vama, ZAKON STE!!!! fino party thumbup VOLIM VAS!!!
I eto, volim vas sve, nemojte me krivo shvatiti (mislim na post, tj. ostatak njega!) i pussa! kiss

E, i mogla bih reći da sam F.I.N.E., Fran Fine - ma šala (ovo drugo) nutrolleyes

Ajd uživajte ljudi i svima vam želim svu sreću svijeta!!! kiss


15:56 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.