nedjelja, 09.12.2007.

.......Moje je društvo zakon.......

Hej peoples! mah
Sad ću vas malo gnjaviti svojoj srećom, a ne tugom (kao u onim prvim postovima)...

Ova subota mi je zbilja super počela thumbup... Bila sam kod svoje najbolje kume na svijetu, Željke, do 1, tak negdje, i zabavljale smo se! Biti će vam čudno (ili ne rolleyes), ali smo se zabavljale slušajući narodnjake (opravdanje: one dobre narodnjake, ne bilo kakve, ne one užasne...zubo) i popile litru pive, što je, znaju oni koje me poznaju, za mene čudno (opravdanje: mmmmm, nita... party). Zafrkavale smo se, smijale, pjevale i uživale... Moram priznati da se već dugo nisam tako dobro zabavila s njom i da mi je bilo super party! Nadam se da ćemo to češće ponavljati...smijeh
Spavala sam samo 5 sati jer sam morala u jutro u školu (bljak...). Ali moram priznati da mi je bilo dobro u školi... Dobila sam 5 iz testa iz prava, te još dvije petice iz referata i 4 iz sociologije iz odgovaranja, ali nemojte se brinuti, imat ću 5 thumbup.. Kada sam došla iz škole, pospremala sam sobu i slušala glazbu (ona je popratna pojava svega što radim yespjeva) i gledala četvrtu sezonu Tree Hilla (ali samo prve dvije epizode, nisam stigla više). Oko pola 7 sam se počela spremati za grad (i skužila da mi to nije dosta rolleyes). Oko 8 i 15 sam se našla sa Silvanom, Helenom, Martinom, Heleninim dečkom, Margom... u Kaktusu. Popila sam Cedevitu i poslala Crnom poruku da vidim gdje je, jer je častio za rođkas smijeh naughty! Rekao je da je na Radićevom (dečki sami u ljubavnom naughty njami) i Silvana, Martina, Margo i ja smo otišli do njega. Bili su i Sale, Babić, Fix i još neka 3 dečka. Moram priznati da su svi fora i da mi je bilo zakon (iako 100% nije izgledalo tako...). Babić mi je složio juice-votku koja mi je bila super, moram priznati, i nije me lupilo, jeeee party zubo. Navikavam se ja, samo polako... smijeh Pričale smo s Crnim, a kad smo popile, otišle smo nazad u Kaktus. I ne smijem zaboraviti spomenuti da Fix super pleše, morat ću ga jednom iskoristiti naughty! U Kaktusu nam se pridružila i Dijana s kojom sam otišla do Tarkusa jer su u Kaktusu puštali narodnjake, a ja to ne znam pjevati (a one koje znam nisu puštali..). U Tarkusu smo Dijana i ja bile sa Majom, Dajanom i Valentinom.

Napravila sam pauzu i otišla gutnuti malo Pina Colade u kuhinju, ali pst zaliven smijeh

Pa da nastavim... E ljudi moji, u Tarkusu je tek bila ludnica thumbup... Prvo sam samo sjedila i prodavala zjake, zjevala, a onda kada sam počela plesati nisam više bila umorna, mogla bih i mogu plesati koliko god treba! E što je bilo zakon, a koja sam ja ludača... Plesala sam sa curama i nije me za ništa bilo briga, ludirala sam se, upoznala nekog Nikolu (koji btw zna pola moga razreda, pa ću morati pitati dečke koji je to lik?) od kojeg sam dobila i pusu kada sam išla doma i koji je svako malo dolazio do mene/nas i plesao, vadio nekom dečku cigarete i žvakaće iz džepova i nudio mene i cure, ah! Vidjela sam dečke iz 2.c i Kuniću nabavila cigaru pa dobila pusu i od njega kiss. U hebote, pa ova subota je bila zbilja munjena fino. Jedva čekam da subota dođe pjeva... Ali ljudi moji kakve sam ja gluposti izvodila, ali bitno da sam se zabavljala smijeh!
Doma sam išla u pola 2, a ako dragi Bogo da (kako kaže naša draga profa iz sociologije) sljedeću ćete me moći vidjeti do 2 smijeh! I iskreno se nadam da će opet biti tako dobro...
Sad samo jedan komentar za Juliju: " E July moja što bi se ti dobro provela da si bila... Sve što želiš bila je ova subota..." Šaljem ti veliku pusu i potrudit ćemo se da i sljedeća subota bude tako dobra, ma još i bolja njamiparty!
Mare moja za tebe nisam vidjela ništa posebno, ali ako ništa drugo barem bi se naplesala ko glupača samnom...
I to bi ljudovi moji bilo to... Šaljem svima koji su bili samnom (ne u doslovnom smislu... belj; oni s kojima sam bila u društvu i tak...) u subotu puno pusica i hvala vam jer ste vi zaslužni što sam se tako super provela... Ma gle me, sretna sam ko malo dijete fino.... Nadam se da ćete ostati moje društvo blabla zubo!
Obožavam vas sve,
INKA wave


17:14 | Komentari (20) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.