MOJE PRAVO

21.07.2018.



slika: digital art

Kroz tvoje poglede sam živeo,
imao pravo da se radujem
svakom svitanju,
na tvoje ćutanje se nisam osvrtao,
važno mi je bilo da si tu,
a tvoje laži su kovale
propast iosudu tešku.

Kroz tvoje dodire sam čuvao
snove i bio siguran
čak i kad mi je duša podrhtavala,
imao pravo na želje iskrene
u svakoj noći,
tvoje umorne uzdahe nisam slušao,
postojao sam samo uz tebe,
a tvoja izdaja se širila i postojala
kao zla sena trajala.

Imao sam pravo da venem
u tišini zidano
samo na svojim suzama.


Milica.V

IZDAJA

13.07.2018.



slika: digital art

Noćima me ne napušta
težak bol izdaje kojeg si ostavila,
da se širi i proteže po mojim očima
kao usud što mi ruke ledi
bez odgovora, bez reči,
da vreme moju bol umine.

Danima me ukleto prati
tvoj dodir poslednji
što me sapinje i sputava,
da okusim trenutak zaborava,
jer već dugo izdišem
ubijen, osramoćen,
dok mi u svakoj senci tvojoj
nova snaga izvire.

Ne daš mi da odem,
iako zapleten u mrežu
tvojih izdaja.


Milica.V

MOŽEŠ LI?

11.07.2018.



slika: digital art

Možeš li samo da prođeš
kroz naslov našeg vremena,
a da ne dodirneš hladne zidove
između naših pogleda
koje smo sazidali?

Možeš li da prećutiš
hiljade reči
stegnutih na bolnim usnama,
a da ne dotakneš i ne oživiš
svu vatru iz pepela
gde još uvek stojiš?


Možeš li da hodaš
u susret meni,
a da osmehom sve suze zalediš
i da pokažeš,
da daleko smo
jedno od drugog ostali?

Možeš li sebe da pobediš?


Milica.V

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.