PROGOVORI MI

30.11.2017.


Image and video hosting by TinyPic

Progovori mi,
reci sve što skrivaš
ne čini ćutanje-ćutanjem više,
tu sam da ti dušu prihvatim
na dlan svoj,
da tvoju dobrotu sačuvamo zajedno.

Došla sam da tvoje suze
prihvatim u svoje oči,
da sačuvaš taj sjaj u njima
i toplinu kojom greješ me...

Priđi mi....
prisloni svoje srce uz moje
beskraj će početi da vlada
da život počne brojati vrednost
u našim otkucajima...

Progovori stiskom ruke,
da samoći više ne želiš
društvo praviti....

Priđi i reci želju svoju
da pripremim stvarnost,
da zaključa vrata sna,
jer isti smo ako kažeš mi da ostanem.


...Milica.V

OKOVI

29.11.2017.



slika: digital artist


Odlaskom si
slomila jednu dušu
i uselila jedan život
u noći crne,
noći kao okove teške.

Na rukama si
odnela sve iskrenosti
što su ti usne šaptale
i osudila jedne oči,
da gledaju kroz prozor,
prozor sećanja.

U očima si
prekinula umilne snove,
buđenja radosna
i bele zore pomračila,
naterala ih da traju
mučne bez istine,
istine u koju sam verovao.

Odlaskom si
prelomila vrisak
iz jednih grudi
na kojima si spavala sretna,
vedrinu očiju sa tamom venčala,
a nisi ni slutila,
da će i tvoja duša
bez mojih dodira ostariti.


Milica.v

KORACI U NOĆI

25.11.2017.




slika: digital artist

Ne poznajem više svoje misli,
umoran hodam neiskorišćenim stazama
nekim putevima maglovitim,
tragam za samim sobom
u nekom svetu nazad
gde sam davno ostao poražen,
zgažena ponosa.

Sve mi je strano i tuđe
i ono što sam dobro poznavao i voleo,
izgubilo je lik i ime,
neka teška tišina me prati,
podseća me na vreme svojih slabosti
ostavljajući mi zazidan bol u očima.

Boleli su me koraci u noći
bežeći od svih drhtavih obećanja
što su mi grudi pritiskale,
bez osvrta i pokajanja
na suzu i reči dirljive.


Milica.v

TAMO GDE NEMAM TE

23.11.2017.



slika: digital artist

Uvek sam tamo gde nemam te
sputavao sjaj iz očiju da bljesne,
navikavao svoje usne na nemost,
u zaspaloj duši
tražeći ono malo od obećanja.

Uvek sam tamo gde nemam te
gledao kako prestaju isčekivanja
i nastaju čežnje drhtave
pa umeo da ublažim nemire u grudima,
u gluvoj tišini tražeći
neki znak od ono malo istine.

Uvek sam tamo gde nemam te
ostavljao svoje ispucale želje
milujići prostranu samoću,
tražeći bar jedan treptaj
od lika koji sam noćima iscrtavao.

Uvek sam tamo gde nemam te
ostavljao deo sebe.


Milica.v

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.