srijeda, 24.10.2007.

xx smisao zivota...maštanje..nezelim se izgubiti...ja sam jedinstvena! kao i ti?!? xx

..želim samo isprazniti svoju dušu..svoje osječaje...misli...neznam..nekako sam sretna..a opet ne potpuno sretna...tj., nisam sigurna kolko je to reallna sreča..mozda malo previse maštam...i kad mi se neke stvari dogode ja budem sretna..a opet nisam sigurna jel to mozda pravi razlog kojem bih se ja trebala veseliti...ma da. opet pričam gluposti......vesele me male stvari...maštanje. ljeto..božić....prijatelji...sunce...decki...praznici-..glazba....
ponekad me živcira taj neki pritisak..i ja mislim da me to trenutno najvise izbacuje iz takta...pritisak roditelja...sto god napravim nevalja...kad sam tuzna. govore: "daj zasto si tuzna, koji ti je, de se malo trgni primi se nečega, nabaci osmjeh.." ...kada sam sretna i vesela: "sta je tebe uhvatilo jel se drogiras, de idi ucit smiri se bla bla.." .....stalno neki pritisak..sa svih strana...preostaju mi jedino te male stvari koje sam nabrojala gore...jednostavno...zivim za te stvari..za neke ljude...osječaje....pa što ako volim maštati..nema ništa loše u tome...pa što ako mislim da če biti jednog dana bolje..pa što ako sam ponekad optimistična...iako se netrudim u skoli koliko bi mozda trebala...(za svoju budučnost..) nekuzim...koji je smisao svega?!? roditelji od nas očekuju da se u djetinjstvu ponašamo uzorno...ne cugamo, ne izlazimo,...preko tjedna učimo po cjele dane...jednostavno upropaštavamo si djetinjstvo...nekazem ja da sad nebi trebali učiti..naravno da bi..ali...ne tolko kolko oni očekuju od nas...treba se i zabavljati..uzivati u zivotu..iskušavati nekle nove stvari...a ne..cjelo djetinjstvo učiti...na faksu učiti...poslje faksa...posao..nakon toga djeca...obaveze nove...brak...smrt....koji je smisao svega onda? zašto smo poslani na ovaj svijet....treba iskorostiti svaku moguču priliku i uzivati u zivotu....voljeti....to je za mene smisao svega,,....
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Što vi mislite o ovome??

17:23 - Komentari (16) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.