subota, 13.10.2007.

¤ iZgUbLjEnO pRiJaTeLjStVo ¤

znate onaj osjecaj kad upoznate osobu uz koju se osjecate tako sigurno, lijepo i sretno....kad toj osobi mozete reci sve tajne sve sto vas muci ama bas sve....i ta osoba postane vas najbolji prijatelj....ali doslovno najbolji....tko kaze da nepostoje musko- zenska prijateljstva...ne. nije to istina....vjerovala sam u to..i jos vjerujem...iako....ma dobro. prije 2 godine upoznala sam decka....kojem sam se zapravo svidala ali ja nisam osjecala isto..u njemu sam sami mogla vidjeti eventualno nekog buduceg frenda ajmo tako rec....i tako nakon nekog vremena postali smo najbolji prijatelji...ali skroz najbolji...sve sam mu mogla rec...prozivljavali smo zajedno i sretne i tuzne trenutke....culi smo se svaki dan...bio je uz mene one trenutke kad mi je bilo najteze u zivotu., najbolnije..kad sam prekinula s deckom..kojeg sam jako voljela...i jos ga volim..al dobro necemo sad o tome...uglavnom nisam mogla bez njega....bio mi najbolji frend....kad sam isla prosle godine na more na 5 dana rastajali smo se 3 sata ko da idem na kraj svijeta....falio mi je....i sad mi na neki nacin fali....zato sto smo se udaljili.....prosle godine bili smo si sve...bili smo najbolji frendovi....a sad.....postali smo totalni stranci...volja je bila njegova..ocito..a to se dogodilo odjednom...u sekundi..u djelicu sekunde...nismo se cak ni posvadali....sve je bilo okej..ali u njegovoj glavi ocito nije....promjenio se...odjednom..a ja se nisam ni uspila okrenuti....sada se vidimo jednom u 2-3 mjeseca...ako i toliko...puno puta zelim s njim razgovarati o tome...sta se to desilo da mi je odjednom okrenuo leđa.on samo kaze ma vidjet cemo se mi...jednom...i nista se nije promjenilo iako znam da je....a tako bi htjela saznati sta se desilo a..neznam...a ocito nikad to necu ni saznati...DA..boli me..ali...valjda je to tako trebalo bit...a bio mi je najbolji frend?!?!?!!! bio mi je oslonac kad mi je najvise trebalo...sad on zivi svojim zivotom...ja svojim...i tako je tuzno....i stalo mi je do njega...do naseg prijateljstva....ali imam osjecaj da sam ga izgubila...s vremenom...iznenada.....
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Could we sit down and talk for awhile?
Could we stop this act that were playing?
This act that says everything is fine
That everything is the way its always been
I feel it, you don't, but it's different
Open your eyes and see what your doing


vaša ¤hypnotic¤





12:22 - Komentari (10) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.