Image Hosted by ImageShack.us


Priča jedne idividualke koja pokušava pronaći sreću u malim stvarima daleko od Doma...
Talijanskih korijena po majci, primorskih po ocu,s trenutnim prebivalištem u Zagrebu, ova mlađahna Dubrovčanka se pokušva ufurati u samostalni život, školovati se i iz dana u dan kuhati si jestivu hranu...U slobodno vrijeme bori se sa ponosom koji je njena jedina i najveća emocionalna barijera.
Najviše od svega voli kreativnost i spontanost...Uživa u cinizmu i mrzi stereotipe(iako ih i sama nekoliko ima)...


Lance sreće ne podnosim,
isto kao ni GLUPE komentare
pa ih ovdje ne ostavljajte jer ću vas prijaviti za spam.
Mirne duše :)


My Favourite lyrics :
Push it, Grabage
I was angry when I met you
I think I'm angry still
We can try to talk it over
If you say you'll help me out

I'm sorry that I hurt you
Please don't ask me why
I want to see you happy
I want to see you shine



________________________
Contact me :
icq: 325-039-016

________________________



Like/love:

-Ljeto
-Being a girl
-Sunce
-Pričljive ljude
-Lijepe stvari
-Tišinu
-Muški rod
-Zaljubljenost
-Putovanja
-Pisanje
-Smirenost
-More
-Obitelj
-Nježne ljude
-Strastvene ljude
-Krajnosti
-Arts
-Povijest
-Plave i zelene oči
-Prozor u banji
-Ljude sa stavom
-Crtanje
-Ukusnu hranu
-Psihologiju
-Nessss vaniliju
-Zagrljaje
-Maskare
-Tangice
-Subote
-OTOKE
-Duge kave
-Bezbrižnost
-Namjerno pretjerivanje
-Red Bull
-ipod
-mobitel
-Obružavanja
-Spavanje
-crvene nokte
-Dalmatince
-Cosmo i Elle
-Prugice
-Cipele (awwww)
-Kissing :)
-Svog Psa Guccija:)
-Ples

Update:

-Zagreb
-Svoj laptop
-Grmljavinu
-Zaru i Mango
-Ilicu
-Purgere

____________

Music:

Garbage
RHCP
Lilly Allen
Amy Winehouse
Prodigy
Moloko
White Stripes
Gibonni
Placebo
Blur
Dj Tiesto
Dj Tomcraft


Ipak, sve mogu poslušati...
__________

tv/video/dvd:
Doručak u Tiffanya, Praznik u Rimu, Hackers, Dirty Dancing, Ona je sve to, La
vita e' bella ,Kosa, Star Wars (svi),
Domino efekt, Žal, James Bond -svi ...
Reži me, Kućanice, Sex i grad,Uvod u anatomiju,
Books:
Darkroom
,Parfem, Zločin i kazna, Madamme Bovary...
____________

Hate:
-laži
-licemjerje
-posesivnost
-lažnu slatkorječivost
-homofobiju
-cinkaroše
-dramatiziranje
-predrasude
-velike zle pse
-kukavice
-nepravde
-povodljivost
-RASTANKEEE
-ljudske slabosti

update:
tramvaje
gužve kad je kiša


____________

Things to do :
(+ = postignuto)
-pronaći nekoga tko me bezuvjetno
voli kao i ja njega
-raditi ono što volim +
-završiti gimnaziju
-završiti fax
-naći dobar posao
-postati odgovorna
-prestati biti rastrošna
-paziti što i pred kim govorim +
-riješiti se ljenosti
-naučiti kuhati mexičku malo bolje +
-postati samostalna osoba
-naučiti odoljeti izazovima +
-imati obitelj (djecu ,naravno)
-imati lijepu starost
_______________
od 07.04.2004.
Free Web Counter

Free Hit Counter

________________



Image Hosted by ImageShack.us







(: ajm nat a grl nat jet a vomen :D
eXTReMe Tracker

ponedjeljak, 19.04.2010.

Zamjena?

opet me misli ubijaju. neko vrijeme sam te krivila za sve lose sto se dogodilo. ovakva burna veza mora burnno i zavrsiti...istina.
ali pitam se jesam li uvijek bila tu za tebe.
neke stvari sam radila sebicno i nepromisljeno, sad bi ih napravila drukcije.
znala sam sto te zivcira, i nekad nisi obracao paznju na mene u mjeri u kojoj je moj ego zahtjevao. nesvjesno sam htjela vratiti sve normalu...i htjela sam da se ja i ti vratimo tamo gdje smo davno stali...ali ti jednostavno nisi htio.ja jednostavno nisam mogla...nakon nje.
jos sam prokleto sama.i uzasno je koliko bi htjela biti s nekim kao sto si ti onako gnjusno mogao.
zanimljivo,citala sam cosmo danas, i primjetila sam kad vidim stranice o seksu, ili ljubavi, brzo ih prelistam, jer prije je to bilo zabavno citati...a sad nema smisla, sve me podsjeca na tebe...

kad bi te bar mogla izbrisati. kao da nikad tu nisi bio.
i opet,tako zelim nastaviti dalje, ali jos nisam u stanju ni poljubiti nekoga.
razmisljala sam o tome, znam da bi mi bilo jos teze.
ili se jos u sebi nadam da ces se javiti, i da cu bez griznje svjesti moci reci istinu. ma kakva god tvoja bila. s koliko god da si ih bio, tako bi ti htjela utrljati u nos to da ja nisam bila s nikim.da vidis da sam iznad toga i da nisam ono cime me smatras.
ali opet je tu ego, i ne zelim da me nitko sazaljeva.zbog toga bi mozda ucinila i potpuno suprotno,povrijedila bi tebe notornom laži, da bi mislio kako mi vise nista ne znacis.

muskarci su zadnje sto mi je sad potrebno u zivotu.
hocu samo svoj zivot, bez ikoga tko me uznemiruje.


- 03:14 - Reci mi -_- Isprintaj -

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv