Image Hosted by ImageShack.us


Priča jedne idividualke koja pokušava pronaći sreću u malim stvarima daleko od Doma...
Talijanskih korijena po majci, primorskih po ocu,s trenutnim prebivalištem u Zagrebu, ova mlađahna Dubrovčanka se pokušva ufurati u samostalni život, školovati se i iz dana u dan kuhati si jestivu hranu...U slobodno vrijeme bori se sa ponosom koji je njena jedina i najveća emocionalna barijera.
Najviše od svega voli kreativnost i spontanost...Uživa u cinizmu i mrzi stereotipe(iako ih i sama nekoliko ima)...


Lance sreće ne podnosim,
isto kao ni GLUPE komentare
pa ih ovdje ne ostavljajte jer ću vas prijaviti za spam.
Mirne duše :)


My Favourite lyrics :
Push it, Grabage
I was angry when I met you
I think I'm angry still
We can try to talk it over
If you say you'll help me out

I'm sorry that I hurt you
Please don't ask me why
I want to see you happy
I want to see you shine



________________________
Contact me :
icq: 325-039-016

________________________



Like/love:

-Ljeto
-Being a girl
-Sunce
-Pričljive ljude
-Lijepe stvari
-Tišinu
-Muški rod
-Zaljubljenost
-Putovanja
-Pisanje
-Smirenost
-More
-Obitelj
-Nježne ljude
-Strastvene ljude
-Krajnosti
-Arts
-Povijest
-Plave i zelene oči
-Prozor u banji
-Ljude sa stavom
-Crtanje
-Ukusnu hranu
-Psihologiju
-Nessss vaniliju
-Zagrljaje
-Maskare
-Tangice
-Subote
-OTOKE
-Duge kave
-Bezbrižnost
-Namjerno pretjerivanje
-Red Bull
-ipod
-mobitel
-Obružavanja
-Spavanje
-crvene nokte
-Dalmatince
-Cosmo i Elle
-Prugice
-Cipele (awwww)
-Kissing :)
-Svog Psa Guccija:)
-Ples

Update:

-Zagreb
-Svoj laptop
-Grmljavinu
-Zaru i Mango
-Ilicu
-Purgere

____________

Music:

Garbage
RHCP
Lilly Allen
Amy Winehouse
Prodigy
Moloko
White Stripes
Gibonni
Placebo
Blur
Dj Tiesto
Dj Tomcraft


Ipak, sve mogu poslušati...
__________

tv/video/dvd:
Doručak u Tiffanya, Praznik u Rimu, Hackers, Dirty Dancing, Ona je sve to, La
vita e' bella ,Kosa, Star Wars (svi),
Domino efekt, Žal, James Bond -svi ...
Reži me, Kućanice, Sex i grad,Uvod u anatomiju,
Books:
Darkroom
,Parfem, Zločin i kazna, Madamme Bovary...
____________

Hate:
-laži
-licemjerje
-posesivnost
-lažnu slatkorječivost
-homofobiju
-cinkaroše
-dramatiziranje
-predrasude
-velike zle pse
-kukavice
-nepravde
-povodljivost
-RASTANKEEE
-ljudske slabosti

update:
tramvaje
gužve kad je kiša


____________

Things to do :
(+ = postignuto)
-pronaći nekoga tko me bezuvjetno
voli kao i ja njega
-raditi ono što volim +
-završiti gimnaziju
-završiti fax
-naći dobar posao
-postati odgovorna
-prestati biti rastrošna
-paziti što i pred kim govorim +
-riješiti se ljenosti
-naučiti kuhati mexičku malo bolje +
-postati samostalna osoba
-naučiti odoljeti izazovima +
-imati obitelj (djecu ,naravno)
-imati lijepu starost
_______________
od 07.04.2004.
Free Web Counter

Free Hit Counter

________________



Image Hosted by ImageShack.us







(: ajm nat a grl nat jet a vomen :D
eXTReMe Tracker

ponedjeljak, 29.03.2010.

J kao Jedini, jer za mene si to uvijek bio, od pocetka.
izmedu ljubavi i mrznje
jer te mrzim a bog zna koliko sam te iskreno voljela. sve lazi nisu bile nista jer tvoju blagost sam voljela,onu skrivenu duboku u tebi, onu koju sam imala privilegiju vidjeti ja i jos par ljudi tebi bliskih,onu koja je nestala s vremenom jer si vidio da sa mnom mozes kako hoces.pogrijesila sam jer sam ti otvorila srce, pogrijesila sam jer te nikad nisam prevarila,a trebala sam, pogrijesila sam jer sam ti dala da me uzmes kao sto nitko prije tebe nije.pogrijesila sam jer bi ti se opet tako lako dala, i jos te tako snazno zelim,i jos bi s tebe strgnula sve, i stisnula cvrsto tvoje tijelo uz moje....mogu ubiti sve ali ova prokleta strast ostaje, i imam osjecaj koliko god vremena proslo, nikad je necu uspjeti raspaliti s nekim kao s tobo...mislila sam da smo si sudjeni,mastala sam i pisala bajke u glavi...pogrijesila sam jer sad ne mogu biti s nikim, jer se jos uvijek osjecam kao da cu te prevariti ako to napravim

pogrijesio si jer ne znas sto si napravio
pogrijesio jer si mi lagao od pocetka
pogrijesio si jer znam da si me vec zamjenio
sve si mi zagorcao
i nikad mi neces naci ravnopravnu zamjenu
bila sam jedina kojoj je stalo do tebe

ali pustila sam te i ne zelim te zeljeti vise
i da te vidim ne bih te vidjela
ne bi ti dopustila da opet uzmes ono sto nije tvoje
da uzmes mene od mene

zelim ti svu srecu daleko od mene



ne zelim te vise.
zeljeti.


- 04:25 - Reci mi -_- Isprintaj -

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv