Eliksir Sreće https://blog.dnevnik.hr/hyperventilating

subota, 08.09.2012.

Brida

Riskirajmo makar doživjeli neuspjeh, razočaranje, grubo otrežnjenje, ali nikada nemojmo odustati od potrage za Ljubavlju. Onaj koji ustraje u potrazi, na kraju će uspjeti.
-Brida-


Zatekla sam se u valu ljubavi. Voljela bih kada bi ljudi udomaćili ljubav jer ljubav je ključ za shvaćanje svih tajni. Htjela bih da se svi osjećaju kao ja u ovome trenutku. Htjela bih da svi mogu osjetiti ljubav i mir.
Odlučila sam se pretipkati vam prolog, zato što sam ja izvukla neke stvari iz njega koje su mi pomogle. Zamolila bih vas da si za čitanje ovog prologa odvojite posebno vrijeme, tako da o njemu možete razmisliti, a kasnije da mi razmišljanja ostavite u kometar.

Paulo Coelho - Brida

PROLOG

Cijelu smo večer proveli u kavani u Lourdesu. Ja, ho dočasnik
u Rim, koji je danima tragao za svojim Da -
rom. Ona, Brida O’ Fern, koja je predvodila put.
Jedne večeri usudio sam se upitati ju je li je obuzela sil a
osjećaja kad je ugledala samostan koji čini dio puta zvjezdastog
oblika koji su prevaljivali Početnici na Pirinejima.
»Nikada nisam bila tamo«, odgovori ona.
Ostao sam zapanjen. Uostalom, ona je već posjedova -
la Dar.
»Svi putovi vode u Rim«, reče Brida, citirajući staru izreku
kojom mi je dala naslutiti da se Darovi mogu pobuditi na bilo
kojem mjestu. »Svoj sam put u Rim odradila u Irskoj.«
U našim sljedećim susretima pričala mi je o svojoj po -
trazi. Kad je završila, upitao sam je bih li mogao jednog
dana napisati priču o onome što sam čuo.
Odmah je pristala. Međutim, svaki put kad bismo se
našli postavljala mi je prepreke. Zamolila me da promijenim
imena osoba, htjela je znati koji tip ljudi će to čitati
i kako će reagirati.
»To ne mogu znati«, odgovorio sam. »Ali mislim da to
nije pravi razlog oko kojeg stvaraš probleme.«
»Imaš pravo«, reče. »Razlog je što to smatram osobnim
iskustvom i nisam sigurna može li ono koristiti drugima.«

* * *

To je rizik koji nas očekuje oboje, Brida. Neki anonimni
tekst o Tradiciji kaže da svaki čovjek u svom životu ima
dva izbora: graditi ili saditi. Graditelji mogu godinama
odugovlačiti sa svojim poslom, ali će jednoga dana i za -
vršiti što su započeli. Zatim se zaustave i ostanu zatvoreni
unutar svojih vlastitih zidova. Život gubi smisao kada
je gradnja završena.
Ali postoje i oni koji sade. Njima posao remete oluje,
godišnja doba i rijetko se odmaraju. Ali, u odnosu na zgra du,
vrt nikada ne prestaje rasti. Iako od vrtlara zahtijeva stalnu
pažnju, istovremeno mu pruža i pravu pustolovinu.
Vrtlari se međusobno prepoznaju – jer znaju da je u
korijenu svake biljke napredak cijelog Svijeta.

Autor

08.09.2012. u 12:52 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2014 (1)
Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (1)
Rujan 2013 (1)
Srpanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (2)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (1)
Rujan 2012 (3)

Gdje da putujem, gdje da ostanem uz tebe ja sve sam vidio stare mostove, mokre ulice, duge obale i more nemirno svijet dok se rušio...