Hygge

25.04.2017., utorak

Tajna uspjeha u poduzetništvu

Da bi netko uspio u poduzetništvu, osim ideje čime će se baviti, treba raspolagati informacijama, sredstvima za rad, a često mu je osim vlastita rada potrebna i dodatna radna snaga, odnosno zaposlenici. O tim resursima ovisi uspjeh u poslu.

Posebno osjetljiv resurs je radna snaga. Da bi uspio, poduzetnik mora imati viziju, na čijem će ostvarenju njegovi zaposlenici htjeti raditi. Kao i sam poduzetnik, tako i njegovi zaposlenici vrednuju odnose uspoređujući ono što ulažu u odnosu na ono što dobivaju natrag. Kada je ono što dobivaju jednako ili veće od onoga što daju, osjećaju zadovoljstvo, pa uskoro postaju zainteresirani.

Ilustracija

To znači da poduzetnik može računati na svoje zaposlenike, samo ako uvažava i njihove, a ne samo svoje potrebe. Da bi uspio, poduzetnik mora svojim zaposlenicima pružiti priliku za uspjeh, odnosno omogućiti im pozitivnu, toplu, otvorenu, kreativnu i poticajnu atmosferu za rad, odgovarajuća sredstva za rad, konstantan program usavršavanja po kojem će raditi, dobar tim u kojem će raditi i razvijati se. Da bi sve to mogao, poduzetnik mora ljude voljeti.

Tajna dugoročnog uspjeha u poduzetništvu je ljubav prema drugim ljudima!



"Oni koji donose svjetlost u tuđe živote, nikad ne hodaju u mraku."
link


Dobriša Cesarić: U Svjetlosti

Već očajan i lišen moći,
Ja nisam očekivo spas.
Tada u čemernoj samoći,
Tvoj nježni začuo sam glas.
I on je bio kao zov
Na novi put, na život nov.
I ti mi ruku svoju pruži,
I ljubav nas u jedno združi.

Kako je duga bila noć
U kojoj, draga, tebe snivah!
Već mislio sam: nećeš doć.
I rekoh: ona ti je živa
u tvojoj želji, tvome snu,
al odista je nema tu.
Zemaljskim stazama ne kroči
Ta, čije divne čekaš oči.

A gledaj: nebo sija plavlje
Otkada ugledah tvoj lik.
Ljepota, snaga, svjetlo, zdravlje
Ugušiše u srcu krik.
Očima tvojim obasjani
Protiču sada moji dani.
Raskošan, rujan, vedar, žut,
Otvara jesen za nas put

Pođimo zagrljeni, draga,
O ovaj začarani svijet;
U ljubavi je čudna snaga,
Što korak pretvara u let.
Od poljubaca, zagrljaja
Sve oko nas je puno sjaja.
Duboka sreća svuda zri,
Jer sobom nosimo je mi.


Unesite svjetlost u tuđe živote i bit ćete sretni i uspješni!

Oznake: poduzetnik, zaposlenici, uspjeh, sreća, svjetlo, Dobriša Cesarić


- 09:43 - Veseli me Tvoj komentar: (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2020 (2)
Svibanj 2017 (3)
Travanj 2017 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj hygge kutak

Linkovi

Zbirka krasnih riječi