HVALOSPJEV LJUBAVI

ponedjeljak, 30.04.2012.

KOD KUĆE

Slobodnu od želja
od svake bitnosti svijeta
i svakog prolaznog htjenja
strah moj sladak, i gust
ljepljiv
k'o med
rođen u nadama treperavim
napušta me
sporim klizom niz žlijeb
Neka teče.
U kapnici već,
makar šutim,
vidjet će netko
lik moje sreće
kako se razmeće
u ljeskaju, pod suncem ljetnim
međ lijehama cvjetnim
ruku moje majke.
Jer
Ouzit će se glibav put
svakom onom tko snagu svoju
u kriljenju nalazi
nebu.

- 22:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (2)
Listopad 2011 (3)
Rujan 2011 (8)
Kolovoz 2011 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

TI ME VODI PREKO VODA

  • Ti me vodi preko voda
    putem drevne kule tvoje
    jer su u njoj otpočela
    okovane misli moje
    ja ću kucat na to drvo
    što kroz prostor grane širi
    na to drvo, drvo prvo
    kojem korjen vječno živi

    Ti me vodi preko voda
    bile mirne, bile marne
    budi pramac, svjetlo broda
    otkri meni luke stvarne
    ti me vodi makar pao
    ti što imaš prava druga
    jer si malo do sad dao
    vodi mene kraju kruga

    Ti me vodi preko voda
    da upoznam sebe sama
    tu gdje vječna gori vatra
    samo iskru traži tama
    ako jesi snaga svega
    ako čuvaš ključe znanja
    ti me vodi meni treba
    u toj tmini svjetlost danja

Linkovi

KRIST NA ŽALU

  • (Karol Woytila)

    Krist jednom stade na žalu
    tražeć ljude za velika djela
    da love srca božanskom Riječi.
    O Bože, zar si pozvao mene?
    Tvoje usne moje rekoše ime.
    Svoju lađu sada ostavljam žalu,
    odsad idem kamo šalješ me ti.
    Ja sam siromašan čovjek.
    Moje blago su predanost Tebi
    i srce čisto da idem s Tobom.
    O Bože ...
    Ti trebaš dlanove moje,
    moga srca ražaren plamen
    i kaplje znoja, samoću moju.
    O Bože ...
    Ti i ja krećemo danas
    lovit' srca na moru života
    a mreža bit će Riječ Božja prava.
    O Bože ...

DA TE SAMO DOTAKNEM


  • SJEDIM DO TVOJIH NOGU, GLAVE POGNUTE.
    NE MOGU POGLED DIGNUTI, GLEDATI U TEBE.
    ŠUTIM SRCE TE ŽELI, MOJE USNE NE GOVORE.
    ZNAŠ SVE MOJE MISLI, SVE MOJE MOLITVE.

    DA TE SAMO DOTAKNEM I DODIRNEM TI HALJINE,
    MOJE SRCE BILO BI CIJELO, SVE RANE BI NESTALE.
    DA TE SAMO DOTAKNEM I DODIRNEM TI HALJINE,
    MOJE SRCE BILO BI CIJELO, DA TE SAMO DOTAKNEM.

    SJEDIM DO TVOJIH NOGU, PRUŽAM RUKE DRHTAVE.
    SUZE POLAKO KLIZE, NIZ MOJE OBRAZE.

    PRUŽAŠ RUKE, DIŽEŠ MI LICE, TVOJE OČI MI GOVORE:
    «NE GLEDAJ SVOJE GRIJEHE, POGLEDAJ U MENE!»
    DA TE SAMO DOTAKNEM....


    vjerujemTi@gmail.com