Huntzbergerica

četvrtak, 12.02.2009.

Ples

Imam dvije lijeve noge kad je ples u pitanju. Išla sam u plesnu školu gdje sam naučila neke plesove. Ali to je to. Mogu otplesati cha-cha, oba valcera, polku. Nije mi problem. Problem je u tome što ja mogu otplesati samo to što sam učila u školi. Sačuvaj Bože da bih plesala ako me netko vodi. Sramotno, ali istinito.
Nekako sam izdržala sve one fešte i slavlja, ali u petom mjesecu se udaje kćer jako dobrih prijatelja moje obitelji. A to je svadba gdje nema mjesta plesu tipa cha-cha. Neee. Tu se pleše samo ono kad se vrti u krug. Jedino što mi preostaje je par dana prije svadbe dobti gips na nogu. Tko se javlja da se autom zaleti u mene? Može i to da u noć dođete do mene i udarite me po nozi nečim metalnim. Samo morate paziti da ne ostanu trajne posjedice.

12.02.2009. u 19:44 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

O danima koji su ponekad tmurni, a ponekad tako vedri da imate osjećaj da biste mogli poletjeti. O noćima koje su ponekad teške, a ponekad čak i prespavane.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters