IQ Test

Balkanska majka - Blog mater 2 - Blog.hr

Blog mater 2

četvrtak, 03.09.2009.

Balkanska majka

(Balkanska majka): Alo?
Kcer (K): Zdravo mama. Mozete li veceras da pricuvate decu?

BM: Izlazis?
K: Da.

BM: S kim?
K: S prijateljem.

BM: Ne znam zasto si napustila muza. On je tako dobar covek.
K: Nisam, on je mene napustio.

BM: Pustila si ga da ode a sad izlazis sa bilo kim.
K: Ne izlazim sa bilo kim. Mogu li da dovedem decu?

BM: Ni sa kim te necu pustiti da izadjes, osim sa tvojim ocem.
K: Samo hocu da znam mogu li da dovedem decu da budu nocas kod vas?

BM: Ostaces nocas sa njim? Sta ce tvoj muz da kaze ako vas zatekne?
K: Moj BIVSI muz. Ne verujem da bi mu to smetalo, verovatno nikad nije spavao sam.

BM: Znaci, spavaces kod tog gubitnika?
K: Nije on gubitnik.

BM: Covek koji izlazi sa razvedenom zenom koja jos ima i decu jeste gubitnik i parazit.
K: Necu da se raspravljam. Da dovedem decu ili ne?

BM: Jadna deca sa takvom majkom.
K: Kakvom?

BM: Prevrtljivom. Nije ni cudo sto te je muz ostavio.
K: DOSTA!

BM: Ne vici na mene. Sigurno tako vices i na tog gubitnika!
K: A sada brines i o svom gubitniku?

BM: Vidi, vidi, sad priznajes da je gubitnik. Odmah sam ga procitala.
K: Do vidjenja, majko.

BM: Sta? Ne spustaj mi telefon. Kad ih dovodis?
K: Ne dovodim ih. Ne izlazim!

BM: Ali, ako nikada ne izlazis, kako mislis da sretnes nekog?!

- 09:51 - # Komentari (0) - Isprintaj -

<< Arhiva >>

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Eko-stranica za uzdizanje humanitarno-religioznih vrijednosti

    Image Hosted by ImageShack.us

online
Online Dating

Linkin park:

  • Opizdi Mujo s 30 kata, skupi se rulja, a on se digne kao da se ništa nije dogodilo. Pitaju ga: "Šta je to bilo?"
    Kaže Mujo: "Nemam pojma, i ja sam tek došao."

    Na jednoj grani visi grupa šišmiša, ali jedan stoji uspravno. Jedan od onih koji vise pita susjeda:
    - Ma što je ovome?
    - Pojma nemam. Do prije pet minuta je izgledao u redu, a onda se onesvijestio.

    Prošo rat, i sastali se Suljo i Mujo.
    "Đe si ti bio Mujo dok je rat trajo?"
    "Ja sam ti bio u Žljebovima."
    "Đe ti je to?"
    "Ma jedno selo, jedno dva'es kilometara od Sarajeva. A đe si ti bio?"
    "U Londonu!
    "A đe ti je to bolan?"
    "Pa jedno, tri hiljade kilometara od Sarajeva."
    "Auuu vukojebineee"