IQ Test

Blog mater 2 - Blog.hr

Blog mater 2

ponedjeljak, 10.08.2009.

Mama, mama, je l' mogu u dvorište sa decom?

Alo, bre, mali , pa to što ja živim s tvojim tatom ne znači da treba da me zoveš mama!

Mali se snuždi, stane i, onako, kroz suze, pita:

A kako da te zovem?

Pa, zovi me kao i svi ostali - čika Rade!

- 09:21 - # Komentari (0) - Isprintaj -

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Eko-stranica za uzdizanje humanitarno-religioznih vrijednosti

    Image Hosted by ImageShack.us

online
Online Dating

Linkin park:

  • Opizdi Mujo s 30 kata, skupi se rulja, a on se digne kao da se ništa nije dogodilo. Pitaju ga: "Šta je to bilo?"
    Kaže Mujo: "Nemam pojma, i ja sam tek došao."

    Na jednoj grani visi grupa šišmiša, ali jedan stoji uspravno. Jedan od onih koji vise pita susjeda:
    - Ma što je ovome?
    - Pojma nemam. Do prije pet minuta je izgledao u redu, a onda se onesvijestio.

    Prošo rat, i sastali se Suljo i Mujo.
    "Đe si ti bio Mujo dok je rat trajo?"
    "Ja sam ti bio u Žljebovima."
    "Đe ti je to?"
    "Ma jedno selo, jedno dva'es kilometara od Sarajeva. A đe si ti bio?"
    "U Londonu!
    "A đe ti je to bolan?"
    "Pa jedno, tri hiljade kilometara od Sarajeva."
    "Auuu vukojebineee"