utorak , 03.11.2009.

Mala humanitarna akcija za HU "Mala Anja"


Vidim, vidim da vas je prosli post dosta zainteresirao.
Nekoga pozitivno, nekoga negativno u svakom slucaju odlicno, jer ne kaze stara poslovica bez veze : „za dobrim se konjem i prasina dize“.
No kome bilo za pravo ili ne nas projekt ulazi polako u zavrsnu fazu i nadamo se da cemo uskoro krenuti u ostvarivanju nasih zacrtanih planova.

A sad malo eto da kazem i rjec dvije o jednoj maloj humanitarnoj akciji.
Vec i vrapci na grani znaju da sam sto se tice humanitarnog rada u Hrvatskoj raskrstio no oduvijek sam govorio da cu dog god sam ziv podupirati i naravno pomoci koliko mogu sve humanitarne akcije koju pokrene obitelj male Anje ili njihova humanitarna udruga.
Jucer je upravo na blogu male Anje pokrenuta jedna mala humanitarna akcija na koju vidim i cujem od roditelja male Anje da se odazvalo dosta ljudi pa naravno ne moze to proci niti bez moje malenkosti.
Da bi znali o cemu se radi ako vec niste culi i citali evo djela kopiranog s posta male Anje:
„ Kad smo već kod nadolazećih Božićno novogodišnjih blagdana imamo jednu malu zamolbicu odnosno trebamo Vašu jednu malu pomoć.
Evo o čemu se radi. Humanitarna udruga "Mala Anja" (čiji smo i mi članovi) i ove godine priprema humanitarni štand koji će biti najvjerojatnije na tržnici Dolac u Zagrebu u vremenu od 07 do 20. prosinca. Na štandu će biti prigodni program (nakiti, kuglice, čestitke, ukrasi, anđeli, jaslice….) koji će se prodavati a sav skupljeni prihod sa humanitarnog štanda ide za djecu s poteškoćama u razvoju u HU „Mala Anja“. S obzirom da će štand biti otvoren dva tjedna, trebamo taj štand opremiti sa što više gore navedenih prigodnih predmeta.
Osim naših članova koji izrađuju prigodne predmete u našoj maloj kreativnoj radionici, u ovu akciju uključili smo i neke škole i vrtiće te naše prijatelje i obitelj.
Zato ovim putem molimo i one blogere koji nam žele pomoći a znaju izrađivati takve predmete da nam se jave i pridruže nam se u ovoj humanitarnoj akciji, jer svaka pomoć dobro nam je došla.
Osim što će te svoje radove moći vidjeti izložene na humanitarnom štandu moći će te imati priliku upoznati i porazgovarati s obiteljima koji skrbe za djecu s poteškoćama u razvoju te će te u znak zahvalnosti za uključivanje u ovu humanitarnu akciju dobiti zahvalnicu i prigodan darak od članova HU Male Anje.
One koje smo zainteresirali za ovu humanitarnu akciju molimo da nam se jave na naš e-mail : tomislav.kostanjevecki@zg.t-com.hr radi daljnjih dogovora.
Svima koji nam se pridruže u ovoj humanitarnoj akciji unaprijed jedno veliko od srca HVALA“!


Pa eto dragi moji blogeri ako vec niste ukljucite se u ovu malu humanitarnu akciju.
Ova akcija ne trazi novaca vec eto malo dobre volje a to se toplo nadam da jos uvijek svi imamo.
Primjetio sam da je i urednistvo bloga podrzalo ovu akciju u svojim „flash vijestima“ i ja im se ovim putem najsrdacnije zahvaljujem.
Naravno da zahvaljuem se i svima vama koji ste podrzali ili ce te podrzati ovu akciju.
Ja se za sad pridruzujem ovoj akciji na ovaj nacin a ako dodem u Hrvatsku do pocetka otvaranja humanitarnog standa na moj poklon takoder mogu racunati.

Do novog posta sve vas grlicerek i ljubi kiss niskozemac iz kisnog ali uvijek ludog Amsterdama.


  • 22:10* Komentara (14) * print * link posta