četvrtak , 19.02.2009.

Dvije humanitarne akcije plus jedan mali dodatak


Kao sto sam obecao, nastavljamo i dalje sa humanitarnim akcijama.
Danas Vam donosim dvije humanitarne akcije plus jedan mali dodatak.


AKCIJA BR.1
Donosim Vam pismo jedne Mirele koja trazi pomoc a glasi ovako:
“Mom je prijatelju u 25. godini dijagnosticiran rak sa metastazama na jetri. Žarište nepoznato!? Bio je na kemoterapiji, pio neke homeopatske pripravke... i odlučio nastaviti živjeti kao da raka nema. Radio kao soboslikar, ponekad puštao muziku kao dj. I tako do 12. mj. 2008. Sada mu je 33. Stanje mu se naglo pogoršava, završava u bolnici, puštaju ga nakon 15 dana sa 12 dijagnoza, između ostaloga i urođena mana na srcu. Od tada ne radi, nemože. Pretvorio se u sjenu. Lice mu je ljubičasto. Jako je loše. Naručuje neke lijekove koje mu preporučuju alternativni liječnici i ostaje bez novaca. Htjela sam otvoriti grupu preko facebooka, objavila bih njegovu sliku i medicinsku dokumentaciju, a novac za lijekove bi prikupljali prodajom knjige koju je on napisao po cijeni od 40 kuna. Ima 800 komada knjiga.
Mislim da to nebi bio problem, jer je dečko iz Samobora, i ovdje se svi poznaju, Samoborci bi te knjige kupili jer svi zapravo znaju da je on bolestan, da se ne radi o nekoj "muljaži", samo ih treba potaknuti na kupnju, podsjetiti ih da je dečko bolestan(jer on već dugo ne izlazi-ljudi zaborave). Problem je samo u tome na koji način to izvesti. Da li je s obzirom da se skuplja novac za lijekove potrebno prijaviti prodaju knjige državi zbog poreza? Ili je dovoljno jednostavno rasporediti knjige na par javnih mjesta po Samoboru ( tipa teretane ) i u grupi navesti gdje se knjige mogu kupiti? Molim Vas pomozite mi savjetom!
Njegovo ime je Ričard Dobranić.
Hvala unaprijed
Mirela „


Dakle draga Mirela moj Ti je savjet da ubacis sve to u „masinu“ i sa svim raspolozivim krenes u akciju. Mediji ( tiska, radio, tv, Internet…) i sve sto ti padne na pamet a ja se eto ukljucujem na ovaj nacin da preko mog bloga zainteresiram blogere i ljude dobrih srdaca da se ukljuce na bilo koji nacin u ovu akciju.
Preporucam ti da otvoris i ziro racun kako bi lujudi koji zele uplatiti to mogli uciniti.
Sto se tice prodaje knjiga to stvarno neznam kako ide u Hrvatskoj posto eto zivim jako dugo u inozemstvu no vjerujem da ce se sigurno netko javiti ko ovo cita a zna cjelokupnu proceduru.


AKCIJA BR.2
Drugu pricu donosim Vam od drage moje prijateljice Dubravke a koja glasi ovako:
„eto prošlo je jaaako puuuno vremena od kada se nisam javljala , no moj privatan život(problemi ) nije mi ostavljao previše slobodnog vremena
na javljanje me potakla nevolja , srećom ne moja svi smo živi i relativno zdravi , ali tuđa ..
evo o čemu se radi
od mog dragog kolege s posla kčer se teško razboljela , tek joj je 5 godina i za nju je započela teška borba za normalan život i radosno djetinjstvo ..djetetu je dijagnosticirana CISTINURIJA to je teško genetsko oboljenje koje joj sprečava normalnu funkciju bubrega a samim time i normalan život ...
i tako sam ja jučer pokrenula jednu humanitarnu akciju u firmi kako bi prikupili bar nešto novčanih sredstava da im se olakša nabavka ljeka i sveg potrebitog za malecku ..oko nabavke ljeka
zasad akcija ide dobro ....no mene zanima dugoročnija pomoč ...naime majka dijeteta je nezaposlena , a sad više i neće moći niti raditi jer dijete zahtijeva 24 sata njegu i brigu i nadzor , a tu je i drugo dijete nasreću nema nikakvo oboljenje ali je školarac , a potrebe su
velike ...stoga te molim da me uputiš kako da to provedem u jednu dugoročniju pomoć ... i može li se kaj po tom pitanju riješiti
toliko za sad od mene , ja ti se unaprijed zahvaljujem“:


Draga Dubravka evo kao i Mireli odgovaram ti na isti nacin, dakle s moje strane podrsku imate i ja sam vasu pricu objavio na svom blogu ne bi li zainteresirao dobre ljude koji su voljni pomoci.
Takodjer ti savjetujem da djetetu otvorite humanitaran racun gdje bi se uplacivale novcane donacije i smi time bi djetetu stizala konstantna financuijska pomoc.
Takodje ti savjetujem kao i Mireli da sve objavis u medijima jer jedino ces tko nesto postici.
Eto nadam se da sam bar malo pomogao oko savjeta.


Vama dragi blogeri ostavljam na volju da li ce te pomoci jednoj ili drugoj prici ili objema.
Znam i svjestan sam i ja da nema bas nekih velih podtaka no svejedno ako nista topla rijec podrske znaci jako puno.


A sad jedan mali dodatak.
Ako mislite da je humanitaran rad lagan posao otidite na blog male Anje i sve ce Vam biti jasno. Zalosno je da u 21 vjeku i dalje vlada veliki primitivizam kod ljudi, no sto cemo takvi smo mi Hrvati ljudi.
Draga obitelji male Anje znajte da je vas vjecni prijatelj uvijek uz Vas a svakim danom to prijateljstvo je sve jace i jace.

Od danas je ponovo na mom blogu dopusteno anonimno komentiranje pa eto jedva cekam kojeg dobrog „pacijenta“.

Veseli i zdravi bili voli cerek vas humanitarac niskozemac




  • 21:50* Komentara (8) * print * link posta