petak , 30.01.2009.

Ja sam spreman a Vi?



Nakon proslog posta, u proteklih desetak dan bio sam „zatrpan“ porukama podrske ali i porukama s pitanjem : da li ja to stvarno idem u penziju?
Neki su me podrzavali, neki su me hrabrili, neki su sa nevjericom pitali da li je to konacno a neki su mi govorili da je to samo privremeno i da cu se ja vrlo brzo vratiti onome sto najbolje znam a to je humanitaran rad.
Vjerujte kad sam citao neke poruke, suze su mi jednostavno isle same od sebe.
Suze radosnice koje su mi govorile da sam zaista uspio u svojem naumu i da ove protekle 35 godine humanitarnog rada nisu bile uzaludne.

Sto je prava istina? Istina je ta, da sam ja stvarno ovom zadnjom akcijom koju sam pokrenu za malu Anju pod nazivom „Darujmo Anji da nastavi zivjeti“ zaokruzio jedno veliko i plodonosno razoblje humanitarnog rada.
Cekao sam i docekao sam da mi se dogodi „ono nesto“ kako bi mirno mogao u „penziju“.
Sto sam zapravo stime htio reci?
Ne, ne idem ja u klasicnu penziju, ma ja cu valjda raditi sve dok ne umrem.
S ovim cinom sam htio samo reci da sad mogu malo lakse raditi bez nekog velikog pritiska a ujedno malo pratiti kako drugi rade, kako se snalaze.
Kao sto sam vec rekao i u proslom postu : na moju pomoc uvijek mozete racunati.
Ja cu se i dalje baviti humanitarnim radom, objavljivati cu humanitarne akcije, donirati i pomagati koliko cu moci i uvijek cu biti tu negdje ali cu i Vas pratiti da vidim kako se Vi snalazite. Ovom proslom akcijom dokazali ste da mozete. Dokazali ste da bez obzira na vjeru, nacionalnost, boje koze mozete napraviti cuda kada netko zazove za pomoc.
No to je samo jedna akcija a takvih akcija sam ja u proteklih 35 godina rada imao malo more.
Nisam covjek od velikih rijeci. Moje je pravilo uvijek bilo : „manje price vise rada“ i to geslo me pratilo cijeli zivot. Ma ljepo je vidjeti rijec podrske, neku ljepu rijec utjehe ali jos ljepse je vidjeti kada se uz tu ljepu rjec i nadoveze i konkretna stvar.
Zato dragi moji dobri ljudi, ja sam uvjek spreman a Vi?

Ovih dana na poslu imam pravu ludnicu, ma usotalom prava ludnica mi je ako gledam jos od osmog mjeseca prosle godine i zbog toga nikako ne mogu doci u Hrvatsku.
Taman kad se spremim i mislim sad cu otici na jedno deset dana u Lijepu nasu uvijek mi se nesto izjalovi i uvijek nesto iskrsne i sprijeci moj dolazak.
No krajem travnja sam sigurno u hrvatskoj pa taman da se svjet okrenuo naopacke.
Naime moja humanitarna udruga „Hulp en liefde“ iz Amstrdama u suradnji sa humanitarnom udrugom „Pomoc i ljubav“ iz Pule organiziramo od 01 do 03 svibnja 2009 jednu malu humanitarnu akciju u Puli pod nazivom „Udruga pomaze Udruzi“.
O cjeloj akciji cu vas uskoro izvijestiti a do tada neka ostane jos mala tajna.

Evo, kad god vi pomislili da sam ja gotov (ha-ha-ha) ja uvijek nadem nesto novo.
Nadam se da ce te se i Vi pridruziti toj humanitarnoj akciji kad dodje vrijeme za nju.
Ja sam dakle spreman ici dalje a Vi?

Do novog posta, lijep pozdrav wave od humanitarca niskozemca


  • 07:00* Komentara (13) * print * link posta
  • utorak , 20.01.2009.

    MOJA ZADNJA VELIKA AKCIJA



    U mojih sad vec preko 35 godina humanitarnog rada prosao sam sve i svasta.
    Dizao se, padao, ponovo dizao. Iz svake moje akcije bilo da sam samo sudjelovao ili da sam sam pokrenuo, uvijek sam izvlacio maksimum.
    U mojim uvodnim postovima mogli ste citati da sam uvijek cekao trenutak kad ce mi se dogoditi „ono“ nesto. Nesto sto cu pamtiti do kraja zivota i zbog cega cu mirno moci otici u „mirovinu“. Kada sam prije par godina upoznao obitelj male Anje i ugledao te predivne plave male „okice“ koje me zanosno gledaju, svatio sam da mi je „onaj gore“ upravo poslao „ono“ sto sam cekao cjeli svoj humanitarni vjek.

    U obitelji male Anje prepoznao sam sebe, sebe na pocetku svoje humanitarne karijere.
    U istom trenutku ponosne ali i prkosne i odlucne da se bore protiv svih prepreka, da nema odustajanja, da nema nepremostivog zida koji se neda srusiti.
    Znam vrlo dobro sto je to borba sa zakonom, sa administracijom, borba sa vjetrenjacama, borba protiv ljudi koji su ti na neki nacin jalni na sve sto cinis a ti na kraju iz svake te borbe izlazis ipak kao pobjednik.
    Kada je otac male Anje na moju inicijativu krenuo u osnivanje HU "Mala Anja", vidio sam sjaj u njegovim ocima kako je i on konacno dobio priliku da nekom pomogne.
    Put je to koji je vrlo trnovit i nije nimalo lagan i jednostavno te stavlja na kusnju, no to je ujedno put koji moras proc kako bi uvidio svu svoju snagu i moc.
    Da, u njima sam vidio sebe, sebe prije oho ho godina.

    Ko sto rekoh cekao sam cjeli zivot „ono nesto“.
    Iako sam do sad svaku njihovu akciju (bilo privatnu ili za udrugu) popratio vise onako usput, konacno sam docekao priliku da i ja mogu pokrenuti za njih akciju i docekati „ono nesto“.
    Kada su mi iz bolnice javili da je Anja u kriticnom stanju niste ni mogli zamisliti kako mi je bilo. Ti dani su mi bili jedni od najtezi u mom zivotnom vijeku.
    Sa strepnjom sam cekao svaku njihovu informaciju.
    I onda nakon sedam dana pozitivni sok. Mali borac dobio je jos jednu bitku.
    Kada su mi roditelji male Anje prjenjeli stanje oko drenaznog prsluka, nisam niti sekunde dvojio jer sam znao da je to to, da je to konacno „ono nesto“ sto sam jako dugo cekao i znao sam da nakon toga mogu slobodno u „mirovinu“.
    Odlucio sam pokrenuti akciju i u suradnji sa predsjednikom HU „Pomoc i ljubav“ gospodinom Teofikom Starcevicem uplatiti prvih 10.000,00 kuna i tako zakotrljati i pokrenuti lavinu. No vjerujte mi da se nisam ni nadao ovakvoj Vasoj reakciji. Skupiti 60 tisuca kuna u 9 dana je stvarno iznad svih mojih ocekivanja.
    Ne bi posebno nikog isticao jer svi Vi ste svak na svoj nacin pomogli da ova akcija zavrsi onako kako je zavrsila. A zavrsila je i iznad svih mojih ocekivanja.
    Uplatama iz inozemstva i iz Hrvatske u devet dana akcije „ DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI“ sakupljeno je tocno 64.452,00 kune sto jos nije konacna brojka jer se cekaju jos neke uplate. Konacan iznos moci ce te vidjeti kroz dan dva na blogu male Anje.

    Prije par dana spomenuo sam Vam dva iznenadenja na kraju akcije. Jedno je moje a drugo iznenadjenje je roditelja male Anje. Red je da Vam i to sad spomenem.

    MOJE IZNENADJENJE
    U vise navrata spomenuo sam da je maloj Anjici 05.02. rodendan i da je nabavka prsluka nas rodendanski dar za Anju. E pa sad kazem da ce u moje ime, u ime gospodina Starcevica, u ime svih blogera i svih ljudi dobroga srca koji su se angazirali u ovoj akciji svecano drenazni prsluk predati blogerica mala crna knjizica, blogerica enika i bloger djus.
    Sve ce se lijepo zabiljeziti i sve ce mo to staviti lijepo na blog.

    IZNENADJENJE OD RODITELJA MALE ANJE
    Roditelji male Anje su odlucili da ce nakon sto uplate drenazni prsluk od 60 tisuca kuna i kupnjom pulsnog oksimetra (oko 3 tisuce kuna) sav preostali sakupljeni iznos koji prikupe od predvidenih zaostalih uplata darovati dvjema obiteljima koji imaju djecu s poteskocama u razvoju i jednom mladom gospodinu 80 postotnom invalidu. Novac ce podjeliti na tri jednaka djela. O kompletnoj raspodjeli moci ce te citati na kao sto rekoh na njihovom blogu za dan dva.
    Ovim cinom roditelji male Anje jos jednom su pokazali svu svoju velicinu i pokazali su da ne misle samo na sebe.
    Dragi moji vjecni prijatelji moj duboki naklon do poda.


    Sto reci na kraju. Sto reci zapravo o ovom naslovu MOJA ZADNJA VELIKA AKCIJA.
    Pa upravo to, da je Vas humanitarni niskozemac docekao ono svoje „nesto“ i da stim zatvara jedno veliko poglavlje svog humanitarnog rada.
    Naravno da to ne znaci da se ja i dalje necu ukljucivati u razno razne humanitarne akcije ali cu djelovati onako vise iz sjene. Biti ce tu i dalje donacija sa moje strane ali ne i novcanih.
    Pomagat cu koliko cu moci. Pratit cu Vas i dalje. Pisati postove, objavljivati humanitarne akcije. Prosljedivati akcije na one koje znam da mogu pomoci ali velikih akcija od strane niskozemca vise nema.
    Mislim da sam zasluzio da se nakon 35 godina humanitarnog rada polako povucem i da palicu predam nekom drugom.
    Palicu polako prepustam ljudima poput roditelja male Anje.
    Znam da im ostavljam jedno veliko i tesko breme, no svaki covjek koji se bavi humanitarstvom mora znat da taj put nije lagan i da je posut trnjem i kamnjem.
    Ali ako covjek zna nac pravi put onda niti jedna prepreka nije nepremostiva.

    Eto, toliko dragi moji dobri ljudi. Ja Vas sad lijepo sve pozdravljam.
    Iako sad neko vrijeme necu pisat postove jer obaveze pritiscu, budite uvjereni da cu vas itekako pratiti. Kao sto rekoh, za dan dva sve o ovoj zavrsnoj akciji DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI moci ce te procitati na blogu male Anje.

    Jos jednom za kraj da Vam porucim :

    LJUDI BILI STE NEVJEROVATNI, CUDO STE NAPRAVILI, BUDITE PONOSNI NA TO!

    Sve vas grli yes i voli cerek Vas humaniatrac niskozemac.


  • 07:00* Komentara (25) * print * link posta
  • ponedjeljak , 19.01.2009.

    USPJELI SMO...SAKUPILI SMO 60.000,00 KUNA



    LJUDI MOJI, USPIJELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII SMO…..PREMASILI SMO MAGICNU BROJKU OD 60.000,00 KUNA!

    NAKON SAMO DEVET DANA ZAVRSAVAMO SA AKCIJOM „DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI“!

    STO RECI, NEGO OVO JE NEVJEROVATNO….SVAKA VAM CAST DRAGI MOJI LJUDI!

    SUTRA IZLAZI NOVI POST KADA CE TE SAZNATI SVE NOVE INFORMACIJE VEZANO ZA AKCIJU A JA SAD ODOH NESTO POPITI U TO IME.

    DO SUTRA VAS SVE POZDRAVLJA VAS HUMANITARAC NISKOZEMAC.


  • 16:19* Komentara (17) * print * link posta
  • U 7 dana prikupljeno 42.698,00 kuna



    Dakle, drage moje blogerice, dragi moji blogeri i svi ljudi dobroga srca.
    Nadam se da ste se dobro odmorili preko vikenda i da humanitarna akcija DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI moze krenuti dalje.

    Usli smo u drugi tjedan akcije. U proteklih sedam dana uspjeli smo sakupiti tocno 42.698,00 kuna od planiranih 60.000 i nedostaje nam jos samo 17.302,00 kune.
    U taj iznos (42.698,00) ukljucena je i donacija i iz inozemstva od ukupno 130 eura.
    Dakle dragi „inozemci“ niste mi se bas proslavili no eto Vam prilike u nadolazecem tjednu.

    Tokom proteklog tjedna akciju su popratili i sljedeci MEDIJI: 24sata, Vecernji list, naslovnica bloga hr, portal NOVE TV, Radio RVG, Plavi radio, Radio Trsat, Radio 057 Zadar, Radio Antena. U akciju su se ukljucile Zagrebacke mazoretkinje te Zagrebacka zupanija od koje cekamo da ovih dana uplate novcani iznos.

    Po zavrsetku akcije ocekuje nas i dva mala iznenadjenja. Za jedno sam se ja pobrinuo a za drugo roditelji male Anje na sto sam ja zamalo pao sa stolca kad sam cuo o cemu se radi.
    Mogu Vam jedino otkriti da ce te svi biti ugodno iznenadjeni i jos jednom ce te svatiti o kakvim se roditeljima radi.
    No do toga jos ima vremena jer pred nama je novi dan i novi izazov.

    Idemo ljudi, idemo po jos tih 17.302,00 kune idemo po prsluk.
    Jer imajte na umu da mali andeo 05.02. slavi seti rodjendan a ljepsi poklon joj ne mozemo dati ZAR NE????????????

    O trenutnom zdravstvenom Anjinom stanju mozete procitati na njezinom blogu (mala Anja) a za sve one koji jos ne znaju o kakvoj se to akciji radi (ako ima uopce jos takvih) mozete procitati cijeli post od ponedjeljka (12.01.09.) odmah ispod teksta:


    .Ponedjeljak 12.01.2009.

    Ne znam da li ima na blogu neko tko nije cuo za malu Anju iz Zagreba i njezine hrabre roditelje. No ako i ima evo ukratko nesto o toj hrabroj princezi i njezinim roditeljima.

    Image and video hosting by TinyPic
    Mala Anja je setogodisnja djevojcica koja sa roditeljima zivi u Zagrebu.
    Od rodenja je stopostotni invalid (cerebralna paraliza), boluje od epilepsije (dnevno ima oko sto napada) te ima velike problema sa disnim putovima.
    Apsolutno je ovisna o 24 satnoj brizi i njezi te treba pomoc u svakoj situaciji.
    Zbog velikih problema s disnim putovima (ucestali bronhitis, upala pluca i ostala infekcija disnih putova) mala Anja veci dio godine provede u bolnici.
    Ovih dana Anja je ponovo hospitalizirana u bolnicu no ovaj put prolazi kroz najteze razdoblje od kad se rodila. Naime zaprimljena je sa teškom upalom pluca, slabim dotokom kisika u krvi te vrlo visokom temperaturom (40).
    Sve je to kulminacija zbog toga sto se Anja ne zna pravilno iskasljavati usljed cega postepeno dolazi do velikih nakupina sekreta u plucima te joj je otezano disanje i smanjuje se kolicina kisika u krvi.
    Nazalost , cesto je slucaj da tesko ostecene osobe kao sto je mala Anja kad imaju tako cesto teske upale pluca dolazi do zatajenja disanja sto u pravilu znaci SMRT.

    No kako bi se takvo sto sprijecilo, djevojcici je potreban DRENAZNI PRSLUK (http://www.SmartVest.info) iz Amerike, koji se koristi kod respiratornih bolesti.
    Image and video hosting by TinyPic
    Svojim visoko frekventnim oscilirajucim prslukom pomaze mobiliziranju sluzi u disnim putovima te time poboljsava iskasljavanje plucnog sekreta, povecava plucni kapacitet oboljelih i smanjuje rizik od infekcija.
    No cijena drenaznog prsluka od 11 tisuća dolara (oko 60 tisuca kuna) je prevelika za mali proracun roditelja male Anje koji ionako izdvajaju veliki novac za skupe lijekove i vjezbe i jednostavno ne mogu izdvojiti toliki novac.

    I upravo me to nagnulo da moja Humanitarna udruga „Hulp en liefde“ u suradnji sa Humanitarnom udrugom „Pomoc i ljubav“ iz Pule ciji je predsjednik gospodin Teofik Starcevic pokrenem humanitarnu akciju po nazivom :„DARUJMO ANJI DA NASTAVI ŽIVJETI“.

    Svrha ove akcije je da se prikupi novcani iznos od 11 tisuca dolara (oko 60 tisuca kuna) kako bi se malom andelu Anji kupio potrebiti drenazni prsluk Smart West i time joj omogucili da nastavi zivjeti.
    Akcija krece danas a zavrsava kad sakupimo predvideni iznos za kupnju drenaznog prsluka.

    Ovim putem Vas humanitarni nizozemac zamoljava da svojim novcanim uplatama na Anjin ziro racun u Zagrebackoj banci 2360000 – 1000000013 poziv na broj 3113728810 (Anja Kostanjevecki Prugovecka 4 10040 Zagreb) , a iz inozemstva br.žiro računa u Zagrebačkoj banci
    2360000-1000000013
    broj deviznog računa
    2435841613
    Iban broj:
    HR323600003226926047
    Swift Code:
    ZABAHR2X
    Av.Dubrava 43
    10040 Zagreb
    Poslovnica 016407 (koji glasi na tatu Tomislav Kostanjevecki Prugovecka 4 10040 Zagreb) pomognete da uistinu sakupimo predvideni iznos.
    Imajte na umu da Vama nece nista znaciti ako odvojite koju kunu a maloj Anji ce to znaciti ZIVOT.

    Da ne bi ostalo samo na mojim rijecima, posto sam ja veliki zagovornik one izreke :“manje price vise rada“, gospodin Teofik Starcevic (predsjednik HU „Pomoc i ljubav“ iz Pule) i moja malenkost uplatili smo prvih pocetnih 10.000 kuna dakle ostalo je „samo“ jos 50.000 kuna.

    O samom tijeku akcije, tko je sve sudjelovao, tko se sve od medijija, sponzora i donatora ukljucio pravodobno cu Vas obavjestavati na mom blogu.

    Sto reci na kraju, nego dragi moji blogeri i blogerice, dragi moji prijatelji krenimo u akciju i DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI !








  • 13:31* Komentara (12) * print * link posta
  • subota , 17.01.2009.

    Sesti dan humanitarne akcije DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI


    Usli smo u seti dan humanitarne akcije DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI.

    Mogu Vam reci da smo do sad sakupili…ma ne, danas Vam necu reci koliko smo do sad uspjeli sakupiti, nek to ostane mala tajna do ponedjeljka.
    Samo cu Vam napomenuti da smo jako, jako blizu ali jos uvijek i daleko.

    Tokom jucerasnjeg dana osim nas blogera i ljudi dobroga srca raste i broj medija koji nas podrzavaju. Osim spomenutih 24sata, Vecernjeg lista, naslovnice bloga hr, portala NOVE TV, radia RVG, Plavog radia, Radio Trsata akciji su se jucer pridruzio i Radio 057(Zadar) te radio Antena (ko bi rekao ha-ha-ha).
    Takodjer u akciju su se ukljucile i neke institucije pa nam je jucer potvrđeno da će biti i neke uplate od Zagrebačke županije a u akciji sudjeluju drage nam Zagrebacke mazoretkinje koje su cak najvile da ce kad akcija zavrsi doci u posjet maloj Anji.

    Izasao je i post na blogu male Anje gdje mozete procitati najnovije vijesti o njezinom zdravstvenom stanju.

    Moj sljedeci post izlazi u ponedjeljak kad cu vam otkriti tajnu koliko se do sad sakupilo a Vas podsjecam da i dalje nastavite sa AKCIJOM.

    Akcija, akcija i samo akcija jer ne zaboravite, 05.02 mali andeo Anja slavi sesti rodjendan.
    Neka joj drenazni prsluk bude dar od svih nas.

    Za sve one koji jos nisu upoznati sa akcijom mozete procitati cijeli post od ponedjeljka odmah ispod ovog teksta.

    .
    Ponedjeljak 12.01.2009.

    Ne znam da li ima na blogu neko tko nije cuo za malu Anju iz Zagreba i njezine hrabre roditelje. No ako i ima evo ukratko nesto o toj hrabroj princezi i njezinim roditeljima.

    Image and video hosting by TinyPic
    Mala Anja je setogodisnja djevojcica koja sa roditeljima zivi u Zagrebu.
    Od rodenja je stopostotni invalid (cerebralna paraliza), boluje od epilepsije (dnevno ima oko sto napada) te ima velike problema sa disnim putovima.
    Apsolutno je ovisna o 24 satnoj brizi i njezi te treba pomoc u svakoj situaciji.
    Zbog velikih problema s disnim putovima (ucestali bronhitis, upala pluca i ostala infekcija disnih putova) mala Anja veci dio godine provede u bolnici.
    Ovih dana Anja je ponovo hospitalizirana u bolnicu no ovaj put prolazi kroz najteze razdoblje od kad se rodila. Naime zaprimljena je sa teškom upalom pluca, slabim dotokom kisika u krvi te vrlo visokom temperaturom (40).
    Sve je to kulminacija zbog toga sto se Anja ne zna pravilno iskasljavati usljed cega postepeno dolazi do velikih nakupina sekreta u plucima te joj je otezano disanje i smanjuje se kolicina kisika u krvi.
    Nazalost , cesto je slucaj da tesko ostecene osobe kao sto je mala Anja kad imaju tako cesto teske upale pluca dolazi do zatajenja disanja sto u pravilu znaci SMRT.

    No kako bi se takvo sto sprijecilo, djevojcici je potreban DRENAZNI PRSLUK (http://www.SmartVest.info) iz Amerike, koji se koristi kod respiratornih bolesti.
    Image and video hosting by TinyPic
    Svojim visoko frekventnim oscilirajucim prslukom pomaze mobiliziranju sluzi u disnim putovima te time poboljsava iskasljavanje plucnog sekreta, povecava plucni kapacitet oboljelih i smanjuje rizik od infekcija.
    No cijena drenaznog prsluka od 11 tisuća dolara (oko 60 tisuca kuna) je prevelika za mali proracun roditelja male Anje koji ionako izdvajaju veliki novac za skupe lijekove i vjezbe i jednostavno ne mogu izdvojiti toliki novac.

    I upravo me to nagnulo da moja Humanitarna udruga „Hulp en liefde“ u suradnji sa Humanitarnom udrugom „Pomoc i ljubav“ iz Pule ciji je predsjednik gospodin Teofik Starcevic pokrenem humanitarnu akciju po nazivom : „DARUJMO ANJI DA NASTAVI ŽIVJETI“.

    Svrha ove akcije je da se prikupi novcani iznos od 11 tisuca dolara (oko 60 tisuca kuna) kako bi se malom andelu Anji kupio potrebiti drenazni prsluk Smart West i time joj omogucili da nastavi zivjeti.
    Akcija krece danas a zavrsava kad sakupimo predvideni iznos za kupnju drenaznog prsluka.

    Ovim putem Vas humanitarni nizozemac zamoljava da svojim novcanim uplatama na Anjin ziro racun u Zagrebackoj banci 2360000 – 1000000013 poziv na broj 3113728810 (Anja Kostanjevecki Prugovecka 4 10040 Zagreb) , a iz inozemstva br.žiro računa u Zagrebačkoj banci
    2360000-1000000013
    broj deviznog računa
    2435841613
    Iban broj:
    HR323600003226926047
    Swift Code:
    ZABAHR2X
    Av.Dubrava 43
    10040 Zagreb
    Poslovnica 016407 (koji glasi na tatu Tomislav Kostanjevecki Prugovecka 4 10040 Zagreb) pomognete da uistinu sakupimo predvideni iznos.
    Imajte na umu da Vama nece nista znaciti ako odvojite koju kunu a maloj Anji ce to znaciti ZIVOT.

    Da ne bi ostalo samo na mojim rijecima, posto sam ja veliki zagovornik one izreke :“manje price vise rada“, gospodin Teofik Starcevic (predsjednik HU „Pomoc i ljubav“ iz Pule) i moja malenkost uplatili smo prvih pocetnih 10.000 kuna dakle ostalo je „samo“ jos 50.000 kuna.

    O samom tijeku akcije, tko je sve sudjelovao, tko se sve od medijija, sponzora i donatora ukljucio pravodobno cu Vas obavjestavati na mom blogu.

    Sto reci na kraju, nego dragi moji blogeri i blogerice, dragi moji prijatelji krenimo u akciju i DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI !


  • 08:00* Komentara (20) * print * link posta
  • petak , 16.01.2009.

    U CETIRI DANA SAKUPILI SMO 28.200,00 KUNA


    Peti dan humanitarne akcije : DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI

    MISLIM DA NASLOV SVE GOVORI!

    BRAVO VI, BRAVO MI, BRAVO SVI, MA OVO JE LUDNICA LJUDI MOJI.
    U SAMO CETIRI DANA SAKUPLJENO JE DAKLE 28.200,00 KUNA.

    Tokom jucerasnjeg dana sakupljeno je 8.900,00 kuna (sto uplatama iz inozemstva a sto uplatama iz Hrvatske), dakle u cetri dana sakupili smo 28.200,00 kuna.
    Ostalo je jos samo „sitnih“ 31.800,00 kuna od predvidenih 60.000,00.

    Osim nas blogera i ljudi dobrog srca, naravno akciji su se pridruzili i mediji.
    Do sad su ovu akciju podrzali : 24sata, radio RVG, plavi radio, radio Trsat, portal NOVE TV, naslovnica bloga hr i Vecernji list koji je danas objavio pricu o maloj Anji.

    Takodjer od srca bi se zahvalio i Zagrebackim mazoretkinjama sto su se ukljucile u ovu akciju i time jos jednom dokazale svoju velicinu. Drage djevojke, ja Vam od srca zahvaljujem i od srca Vam zelim uspjeh u Vasem daljnjem radu.

    Danas krecemo u novi peti dan akcije DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI.
    Za sve one koji jos nisu upoznati sa akcijom mozete procitati cijeli post od ponedjeljka odmah ispod ovog teksta.

    Ajmo ljudi sto se ceka.
    Krenimo da to sto prije zavrsimo.



    Ponedjeljak 12.01.2009.

    Ne znam da li ima na blogu neko tko nije cuo za malu Anju iz Zagreba i njezine hrabre roditelje. No ako i ima evo ukratko nesto o toj hrabroj princezi i njezinim roditeljima.

    Image and video hosting by TinyPic
    Mala Anja je setogodisnja djevojcica koja sa roditeljima zivi u Zagrebu.
    Od rodenja je stopostotni invalid (cerebralna paraliza), boluje od epilepsije (dnevno ima oko sto napada) te ima velike problema sa disnim putovima.
    Apsolutno je ovisna o 24 satnoj brizi i njezi te treba pomoc u svakoj situaciji.
    Zbog velikih problema s disnim putovima (ucestali bronhitis, upala pluca i ostala infekcija disnih putova) mala Anja veci dio godine provede u bolnici.
    Ovih dana Anja je ponovo hospitalizirana u bolnicu no ovaj put prolazi kroz najteze razdoblje od kad se rodila. Naime zaprimljena je sa teškom upalom pluca, slabim dotokom kisika u krvi te vrlo visokom temperaturom (40).
    Sve je to kulminacija zbog toga sto se Anja ne zna pravilno iskasljavati usljed cega postepeno dolazi do velikih nakupina sekreta u plucima te joj je otezano disanje i smanjuje se kolicina kisika u krvi.
    Nazalost , cesto je slucaj da tesko ostecene osobe kao sto je mala Anja kad imaju tako cesto teske upale pluca dolazi do zatajenja disanja sto u pravilu znaci SMRT.

    No kako bi se takvo sto sprijecilo, djevojcici je potreban DRENAZNI PRSLUK .(http://www.SmartWest.info) iz Amerike, koji se koristi kod respiratornih bolesti.
    Image and video hosting by TinyPic
    Svojim visoko frekventnim oscilirajucim prslukom pomaze mobiliziranju sluzi u disnim putovima te time poboljsava iskasljavanje plucnog sekreta, povecava plucni kapacitet oboljelih i smanjuje rizik od infekcija.
    No cijena drenaznog prsluka od 11 tisuća dolara (oko 60 tisuca kuna) je prevelika za mali proracun roditelja male Anje koji ionako izdvajaju veliki novac za skupe lijekove i vjezbe i jednostavno ne mogu izdvojiti toliki novac.

    I upravo me to nagnulo da moja Humanitarna udruga „Hulp en liefde“ u suradnji sa Humanitarnom udrugom „Pomoc i ljubav“ iz Pule ciji je predsjednik gospodin Teofik Starcevic pokrenem humanitarnu akciju po nazivom : „DARUJMO ANJI DA NASTAVI ŽIVJETI“.

    Svrha ove akcije je da se prikupi novcani iznos od 11 tisuca dolara (oko 60 tisuca kuna) kako bi se malom andelu Anji kupio potrebiti drenazni prsluk Smart West i time joj omogucili da nastavi zivjeti.
    Akcija krece danas a zavrsava kad sakupimo predvideni iznos za kupnju drenaznog prsluka.

    Ovim putem Vas humanitarni nizozemac zamoljava da svojim novcanim uplatama na Anjin ziro racun u Zagrebackoj banci 2360000 – 1000000013 poziv na broj 3113728810 (Anja Kostanjevecki Prugovecka 4 10040 Zagreb) , a iz inozemstva br.žiro računa u Zagrebačkoj banci
    2360000-1000000013
    broj deviznog računa
    2435841613
    Iban broj:
    HR323600003226926047
    Swift Code:
    ZABAHR2X
    Av.Dubrava 43
    10040 Zagreb
    Poslovnica 016407 (koji glasi na tatu Tomislav Kostanjevecki Prugovecka 4 10040 Zagreb) pomognete da uistinu sakupimo predvideni iznos.
    Imajte na umu da Vama nece nista znaciti ako odvojite koju kunu a maloj Anji ce to znaciti ZIVOT.

    Da ne bi ostalo samo na mojim rijecima, posto sam ja veliki zagovornik one izreke :“manje price vise rada“, gospodin Teofik Starcevic (predsjednik HU „Pomoc i ljubav“ iz Pule) i moja malenkost uplatili smo prvih pocetnih 10.000 kuna dakle ostalo je „samo“ jos 50.000 kuna.

    O samom tijeku akcije, tko je sve sudjelovao, tko se sve od medijija, sponzora i donatora ukljucio pravodobno cu Vas obavjestavati na mom blogu.

    Sto reci na kraju, nego dragi moji blogeri i blogerice, dragi moji prijatelji krenimo u akciju i DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI !


  • 15:08* Komentara (12) * print * link posta
  • četvrtak , 15.01.2009.

    Cetvrti dan humanitarne akcije DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI


    Dakle drage moje blogerice, dragi moji blogeri i svi ljudi dobre volje, usli smu cetvrti dan humanitarne akcije DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI koju sam pokrenuo za nasu malu princezu anju za kupnju potrebitog drenaznog prsluka.
    Vjerujte mi da nisam ocekivao ovako veliki odaziv svih Vas.
    Radim ovaj humanitarni posao preko 35 godina i nigdje nisam vidio da se u samo tri dana digne tolika prasina. Ja Vam se jedino mogu zahvaliti sto ste me podrzali i nadam se da ce te me i dalje podrzavati do konacnog cilja a to je da skupimo potrebitih 60.000,00 kuna za prsluk.

    Tokom jucerasnjeg dana prikupili smo ravno 5.000,00 kuna sto znaci da smo u ova tri protekla dana skupili 19.300,00 kuna. Dakle nedostaje nam jos „samo“ 40.700,00.

    Moram naglasiti da se posebno veselim sto su se i mediji poceli ukljucivati u ovu akciju.
    Ovu akciju podražali su do sad plavi radio, radi RVG, dnevne novine 24sata koje ce danas objaviti clanak, portal NOVE TV a ocekujemo jos i clanak u Vecernjem listu koji je prije neki dan napravio intervju sa roditeljima male anje.

    Posebna pohvala sa moje strane ide blogericama eniki, crnoj knjizici i missillusion koje su si dale ne mali trud da animiraju ostale ljude o ovoj akciji.
    Cure moje drage jedan duboki naklon od Vaseg humanitarca niskozemca.

    VIJEST JUCERASNJEG DANA JE IPAK DA SE JE MALI ANDJEO VRATIO KUCI.

    Dakle dragi moji. Anja je napravila svoje a sad je red da mi ucinimo nesto za nju.
    Krenimo u jos jedan humanitarni dan.

    Za sve one koji jos mozda nisu upoznati sa akcijom, kopirao sam cijeli post od ponedjljka kojeg mozete procitati u cijelosti ispod ovog teksta.


    Ne znam da li ima na blogu neko tko nije cuo za malu Anju iz Zagreba i njezine hrabre roditelje. No ako i ima evo ukratko nesto o toj hrabroj princezi i njezinim roditeljima.

    Image and video hosting by TinyPic
    Mala Anja je setogodisnja djevojcica koja sa roditeljima zivi u Zagrebu.
    Od rodenja je stopostotni invalid (cerebralna paraliza), boluje od epilepsije (dnevno ima oko sto napada) te ima velike problema sa disnim putovima.
    Apsolutno je ovisna o 24 satnoj brizi i njezi te treba pomoc u svakoj situaciji.
    Zbog velikih problema s disnim putovima (ucestali bronhitis, upala pluca i ostala infekcija disnih putova) mala Anja veci dio godine provede u bolnici.
    Ovih dana Anja je ponovo hospitalizirana u bolnicu no ovaj put prolazi kroz najteze razdoblje od kad se rodila. Naime zaprimljena je sa teškom upalom pluca, slabim dotokom kisika u krvi te vrlo visokom temperaturom (40).
    Sve je to kulminacija zbog toga sto se Anja ne zna pravilno iskasljavati usljed cega postepeno dolazi do velikih nakupina sekreta u plucima te joj je otezano disanje i smanjuje se kolicina kisika u krvi.
    Nazalost , cesto je slucaj da tesko ostecene osobe kao sto je mala Anja kad imaju tako cesto teske upale pluca dolazi do zatajenja disanja sto u pravilu znaci SMRT.

    No kako bi se takvo sto sprijecilo, djevojcici je potreban DRENAZNI PRSLUK (http://www.SmartWest.info) iz Amerike, koji se koristi kod respiratornih bolesti.
    Image and video hosting by TinyPic
    Svojim visoko frekventnim oscilirajucim prslukom pomaze mobiliziranju sluzi u disnim putovima te time poboljsava iskasljavanje plucnog sekreta, povecava plucni kapacitet oboljelih i smanjuje rizik od infekcija.
    No cijena drenaznog prsluka od 11 tisuća dolara (oko 60 tisuca kuna) je prevelika za mali proracun roditelja male Anje koji ionako izdvajaju veliki novac za skupe lijekove i vjezbe i jednostavno ne mogu izdvojiti toliki novac.

    I upravo me to nagnulo da moja Humanitarna udruga „Hulp en liefde“ u suradnji sa Humanitarnom udrugom „Pomoc i ljubav“ iz Pule ciji je predsjednik gospodin Teofik Starcevic pokrenem humanitarnu akciju po nazivom : „DARUJMO ANJI DA NASTAVI ŽIVJETI“.

    Svrha ove akcije je da se prikupi novcani iznos od 11 tisuca dolara (oko 60 tisuca kuna) kako bi se malom andelu Anji kupio potrebiti drenazni prsluk Smart West i time joj omogucili da nastavi zivjeti.
    Akcija krece danas a zavrsava kad sakupimo predvideni iznos za kupnju drenaznog prsluka.

    Ovim putem Vas humanitarni nizozemac zamoljava da svojim novcanim uplatama na Anjin ziro racun u Zagrebackoj banci 2360000 – 1000000013 poziv na broj 3113728810 (Anja Kostanjevecki Prugovecka 4 10040 Zagreb) , a iz inozemstva br.žiro računa u Zagrebačkoj banci
    2360000-1000000013
    broj deviznog računa
    2435841613
    Iban broj:
    HR323600003226926047
    Swift Code:
    ZABAHR2X
    Av.Dubrava 43
    10040 Zagreb
    Poslovnica 016407 (koji glasi na tatu Tomislav Kostanjevecki Prugovecka 4 10040 Zagreb) pomognete da uistinu sakupimo predvideni iznos.
    Imajte na umu da Vama nece nista znaciti ako odvojite koju kunu a maloj Anji ce to znaciti ZIVOT.

    Da ne bi ostalo samo na mojim rijecima, posto sam ja veliki zagovornik one izreke :“manje price vise rada“, gospodin Teofik Starcevic (predsjednik HU „Pomoc i ljubav“ iz Pule) i moja malenkost uplatili smo prvih pocetnih 10.000 kuna dakle ostalo je „samo“ jos 50.000 kuna.

    O samom tijeku akcije, tko je sve sudjelovao, tko se sve od medijija, sponzora i donatora ukljucio pravodobno cu Vas obavjestavati na mom blogu.

    Sto reci na kraju, nego dragi moji blogeri i blogerice, dragi moji prijatelji krenimo u akciju i DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI !


  • 17:51* Komentara (14) * print * link posta
  • srijeda , 14.01.2009.

    Treci dan humanitarne akcije : DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI


    14.01.2009. 19,15h

    ZADNJE PREDIVNE VIJESTI : MALA ANJA PUŠTENA NA KUCNU NJEGU...VIŠE O TOME PROČITAJTE NA BLOGU MALE ANJE !



    14.01.2009. 16,25h

    I NOVINSKI MEDIJ 24 sata UKLJUCILI SU SE U OVU AKCIJU. SUTRA (15.01.) IZLAZI CLANAK O AKCIJI.

    U MOJE I U IME ANJINIH RODITELJA JEDNO VELIKA HVALA KOMPLETNOM UREDNISTVU 24 SATA



    14.01.2009. 15,35h

    DANAS U 16h NA VALOVIMA RADIA RVG-a U KRONICI DANA MOZETE SLUSATI O NASOJ AKCIJI. TAKODER NA STRANICAMA INTERNET PORTALA RADIA RVG, MOZETE PROCITATI CLANAK O OVOJ AKCIJI (http://www.rvg.hr)

    VELIKA HVALA RVG-u STO SE UKLJUCIO U OVU AKCIJU.



    14.01.2009.

    Usli smo u treci dan humanitarne akcije : „DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI“ za kupnju drenaznog prsluga Smart Vest.

    Tokom jucerasnjeg dana sakupilo se 2.600,00 kuna sto znaci da nam nedostaje jos samo 45.700,00 kuna od predvidenih 60.000,00 koliko kosta gore navedeni prsluk.

    Kao inicijator akcije u ime svoje i u ime Anjinih roditelja naiskrenije zahvaljujem svim uplatisama.
    Takodjer se zahvaljujem svim blogerima koji su podrzali ovu akciju a prije svega bi pohvalio blogericu malu crnu knjizicu koja si je dala stvarno veliki trud saljuci okolo bezbroj mailova za pomoc maloj Anji, pisajuci postove i komentare te animirala druge blogere i ljude dobrog srca da pomognu maloj Anji.
    Draga crna knjizice moj veliki duboki naklon.

    Ono sto me veseli je cinjenica da su se u ovu akciju polako poceli odazivati i mediji.
    Naime jucer ujutro u bolnici Srebrnjak novinar Vecernjeg lista napravio je veliki intervju sa Anjinim roditeljima u vezi ove akcije i taj clanak ce te moci citati ili u cetvrtak ili u petak sto cu Vam ja jos na vrijeme javiti. U 16h na vijestima plavog radia takodjer su objavili vijest o ovoj akciji.
    Dakle krecemo polako. Nadamo se da ce se i ostali mediji ukljuciti.

    Vama dragi ljudi ponovo ponavljam broj ziro i deviznog racuna od male anje gdje mozete uplacivati svoje donacije. Imajte na umu da ste i uplatom i jedne kune puno napravili.
    Broj ziro racuna otvoren u zagrebacko banci za Hrvatsku je 2360000 – 1000000013 s p0ozivom na broj 3113728810 a iz inozemstva br.žiro računa u Zagrebačkoj banci
    2360000-1000000013
    broj deviznog računa
    2435841613
    Iban broj:
    HR323600003226926047
    Swift Code:
    ZABAHR2X
    Av.Dubrava 43
    10040 Zagreb
    Poslovnica 016407

    Svima onima koji jos nisu upoznati sa ovom akcijom savjetujem da procitate dolje ispod cijeli tekst.

    DAKLE STO SE CEKA, IDEMO LJUDI!!!!!!!!!



    13.01.2009.

    Danas je drugi dan Humanitarne akcije „DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI“ za kupnju drenaznog prsluika Smart Vest.

    Akcija je namjenjena sestogodisnjoj djevojcici Anji Kostanjevecki koja je od rodjenja stopostotni invalid (cerebralna paraliza), boluje od epilepsije (oko 100 napada dnevno) i ima velikih problema sa disnim putovima i upravo bi joj taj drenazni prsluk koji kosta 11 tisuca dolara pomogao da nastavi svoj ionako tezak zivot.

    Tokom jucerasnjeg dana u akciju su se uljucili mnogobrojni blogeri koji su pisali post o ovoj akciji i ja im se od srca zhvaljujem. Ukljucio se je i novinski medij VECERNJI LIST koji ce danas snimiti Anju u bolnici i objaviti pricu o njoj i o ovoj akciji.
    Otvorene su i grupe na facebooku a imam saznanja da se i u mojoj Puli naveliko sprema akcija za malu Anju.
    Akciji se je i pridruzilo urednistvo bloga koji su ovu akciju stavili na naslovnicu bloga kako bi se sto vise privuklo ljudi.

    Do sad je sakupljeno 11 tisuca kuna od toga je 10 tisuca uplate sa moje strane i sa strane gospodina Teofika Starcevica koji smo i pokrenuli ovu akciju te od socijalne skrbi opcine Dubrava u Zagrebu te 100 eura anonimne uplate iz inozemstva.

    Dakle ljudi sto cekate, malo ste me razocarali. Zar Vam je tesko izdvojiti jednu jedinu kunu a nekome ste spasili zivot. Pa nas blogera ima ovdje preko 200 tisuca i da samo svaki uplati jednu jedinu kunu mozemo kupiti takva tri prsluka.

    Ajde ljudi, iskazite svoje humano srce, manje price a vise rada, nedostaje nam jos samo 48.300 kuna

    Za sve one koji nisu upoznati sa ovom akcijom procitajte tekst dolje ispod.

    Ponavljam jos jednom broje ziro racuna otvoren u zagrebacko banci za Hrvatsku je 2360000 – 1000000013 s p0ozivom na broj 3113728810 a iz inozemstva br.žiro računa u Zagrebačkoj banci
    2360000-1000000013
    broj deviznog računa
    2435841613
    Iban broj:
    HR323600003226926047
    Swift Code:
    ZABAHR2X
    Av.Dubrava 43
    10040 Zagreb
    Poslovnica 016407

    Dakle krenimo s AKCIJOM!


    Ne znam da li ima na blogu neko tko nije cuo za malu Anju iz Zagreba i njezine hrabre roditelje. No ako i ima evo ukratko nesto o toj hrabroj princezi i njezinim roditeljima.

    Image and video hosting by TinyPic
    Mala Anja je setogodisnja djevojcica koja sa roditeljima zivi u Zagrebu.
    Od rodenja je stopostotni invalid (cerebralna paraliza), boluje od epilepsije (dnevno ima oko sto napada) te ima velike problema sa disnim putovima.
    Apsolutno je ovisna o 24 satnoj brizi i njezi te treba pomoc u svakoj situaciji.
    Zbog velikih problema s disnim putovima (ucestali bronhitis, upala pluca i ostala infekcija disnih putova) mala Anja veci dio godine provede u bolnici.
    Ovih dana Anja je ponovo hospitalizirana u bolnicu no ovaj put prolazi kroz najteze razdoblje od kad se rodila. Naime zaprimljena je sa teskom upalom pluca, slabim dotokom kisika u krvi te vrlo visokom temperaturom (40).
    Sve je to kulminacija zbog toga sto se Anja ne zna pravilno iskasljavati usljed cega postepeno dolazi do velikih nakupina sekreta u plucima te joj je otezano disanje i smanjuje se kolicina kisika u krvi.
    Nazalost , cesto je slucaj da tesko ostecene osobe kao sto je mala Anja kad imaju tako cesto teske upale pluca dolazi do zatajenja disanja sto u pravilu znaci SMRT.

    No kako bi se takvo sto sprijecilo, djevojcici je potreban DRENAZNI PRSLUK (http://www.SmartVest.info) iz Amerike, koji se koristi kod respiratornih bolesti.
    Image and video hosting by TinyPic
    Svojim visoko frekventnim oscilirajucim prslukom pomaze mobiliziranju sluzi u disnim putovima te time poboljsava iskasljavanje plucnog sekreta, povecava plucni kapacitet oboljelih i smanjuje rizik od infekcija.
    No cijena drenaznog prsluka od 11 tisuća dolara (oko 60 tisuca kuna) je prevelika za mali proracun roditelja male Anje koji ionako izdvajaju veliki novac za skupe lijekove i vjezbe i jednostavno ne mogu izdvojiti toliki novac.

    I upravo me to nagnulo da moja Humanitarna udruga „Hulp en liefde“ u suradnji sa Humanitarnom udrugom „Pomoc i ljubav“ iz Pule ciji je predsjednik gospodin Teofik Starcevic pokrenem humanitarnu akciju po nazivom :„DARUJMO ANJI DA NASTAVI ŽIVJETI“.

    Svrha ove akcije je da se prikupi novcani iznos od 11 tisuca dolara (oko 60 tisuca kuna) kako bi se malom andelu Anji kupio potrebiti drenazni prsluk Smart West i time joj omogucili da nastavi zivjeti.
    Akcija krece danas a zavrsava kad sakupimo predvideni iznos za kupnju drenaznog prsluka.

    Ovim putem Vas humanitarni nizozemac zamoljava da svojim novcanim uplatama na Anjin ziro racun u Zagrebackoj banci 2360000 – 1000000013 poziv na broj 3113728810 , pomognete da uistinu sakupimo predvideni iznos.
    Imajte na umu da Vama nece nista znaciti ako odvojite koju kunu a maloj Anji ce to znaciti ZIVOT.

    Da ne bi ostalo samo na mojim rijecima, posto sam ja veliki zagovornik one izreke :“manje price vise rada“, gospodin Teofik Starcevic (predsjednik HU „Pomoc i ljubav“ iz Pule) i moja malenkost uplatili smo prvih pocetnih 10.000 kuna dakle ostalo je „samo“ jos 50.000 kuna.

    O samom tijeku akcije, tko je sve sudjelovao, tko se sve od medijija, sponzora i donatora ukljucio pravodobno cu Vas obavjestavati na mom blogu.

    Sto reci na kraju, nego dragi moji blogeri i blogerice, dragi moji prijatelji krenimo u akciju i DARUJMO ANJI DA NASTAVI ZIVJETI !















  • 19:19* Komentara (58) * print * link posta
  • četvrtak , 08.01.2009.

    ...TU SAM...TU SAM...


    Da, tako bi se moglo reci.
    Jos jednom svima Vama zelim svako dobro u Novoj 2009 godini.
    Trenutno sam dosta zaposlen pa jednostavno ne stignem nista pisati a i ova situacija oko male Anje me je jako uzdrmala.
    Ovim putem zelim skrenuti paznju svima Vama da bar na tren pruzite jednu malu pozitivnu vibraciju i molitvu za malog ali hrabrog andela Anju kao i njenim hrabrim roditeljima da im Bog da snagu da izdrze ovaj za njih teski period.

    U nadi brzeg ozdravljenja malog i hrabrog andela sve Vas pozdravlja wave humanitarac niskozemac iz hladnog Amsterdama.

  • 23:50* Komentara (8) * print * link posta