srijeda , 31.12.2008.

Sretna Vam Nova godina


Image and video hosting by TinyPic

Ispracamo staru 2008 a docekujemo Novu 2009.
Izbrisite sve lose a pamtite samo lijepe trenutke u staroj a Nova nek Vam donese obilje radosti, smijeha, ljubavi, mira i zdravlja te da u Novoj ucinite barem poneko dobro humano djelo (jer ne zaboravite da se dobro uvijek vraca dobrim) svim posjetitelujima moga bloga, svim blogerima i mojim prijateljima od srca zeli Herman Marijo s obitelji!


Image and video hosting by TinyPic

  • 08:00* Komentara (9) * print * link posta
  • srijeda , 24.12.2008.

    SRETAN BOZIC


    Image and video hosting by TinyPic

    Svim posjetiocima mog bloga, svim mojim prijateljima Sretan Bozic zeli
    Herman Marijo sa obitelji.


  • 08:00* Komentara (15) * print * link posta
  • subota , 20.12.2008.

    Ukrasena "villa de Herman"



    Nakon proslog posta gdje sam Vam pokazao kako sam ukrasio kucu za ovo Bozicno vrijeme, evo jos malo slika sa moje kako kaze moj prijatelj djus „ville de Herman“



    Jedan veliki blagdanski pozdrav mah od Vaseg humanitarca niskozemca !

  • 12:05* Komentara (5) * print * link posta
  • subota , 13.12.2008.

    Pred blagdanska atmosfera iz Amsterdama

    Treca nedjelja adventa je. Polako se vec osjeca blagdanska atmosfera.
    Meni je Bozic nesto ipak naj, naj jer sam prije mnogo godina na Bozic imao neke velike neugodnosti o cemu cemo u jednom od iducih postova.
    Kako se blizi Bozic i Nova godina, odlucio sam da par narednih postova bas posvetim tim temama.

    Za danas sam Vam pripremio malo slika sa ukrašavanja moje kuce.
    Pa pogledajmo :



    Eto, toliko za danas od mene.
    Veseli i zdravi bili sve Vas grli Vas humanitarac niskozemac.

  • 16:55* Komentara (10) * print * link posta