nedjelja , 28.09.2008.

KOLIKO NAM JE BITNO DA SMO ZDRAVI?


Citajuci danasnji post na blogu male Anje zapitam se koliko sam zapravo sretan covjek. Iako sam vec u poznim godinama relativno sam zdrav, imam isto tako zdravu zenu, imam dvoje zdrave djece, imam zdravu unucad i pitam se da li covjek treba povrh toga traziti jos vise???? Koliko nam je u zivotu zapravo bitno zdravlje?
Godinama sam u humanitarnim "vodama". Vidio i cuo sam sve i svasta. No uvijek sam se pitao od kuda tolika snaga roditeljima poput roditelja male Anje. Cjeli zivot im se vrti oko borbe za zdravlje svog djeteta. Svaki svoj slobodan trenutak posvecujem svojoj unucadi i gledajuci ih kako se razigrano igraju zapitam se da li su oni svjesni koliko su zapravo sretni. Sretni sto su zdravi.
Naravno nitko nije kriv sto se rodi ovakav ili onakav.Svi bi mi htjeli da smo zdravi i da nemamo nikakvih briga, no majka priroda je ipak cudna biljka.
Kao sto rekoh u tim vodama sam jako dugo i vidjeh sve i svasta i uvijek nastojim prenjeti svojoj djeci i svojoj unucadi da je zdravlje na prvom mjestu. Badava ti svo bogatsvo ovog svijeta kad nemas zdravlje. Opce poznata stvar je da se danas sve vrti oko novaca, no da li je to ipak primarna stvar? Da li nam je stvarno toliko novac bitan a zdravlje stavljamo po strani?
Naravno da covjek ne moze bolest sprijecit. No zasto uvijek o zdravlju brinemo kad je mozda vec prekasno? Da li nam je tempo zivota takav da nam je zdravlje zadnja stvar u nasem zivotu?
Koliko nam je zapravo bitno da smo ZDRAVI?

U iscekivanju Vasih odgovora, srdacno Vas pozdravlja wave humanitarac niskozemac iz daleka Amsterdama.

  • 23:55* Komentara (20) * print * link posta