< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

O MENI:

e pa evo ko me nezna...thumbup
Photobucket - Video and Image Hosting
NADIMAK: Mo
HOROSKOP: jarac
GRAD: Rijeka
SLUŠAM: Sve osim punka, rocka
i metala.
VOLIM: Dečke i još neke sitnice..
NEVOLIM: Nives M., umišljene
fufice i školu.
IZLAZIM: Gdje me noge nose.
FRENDOVI: Ima ih previše...
LJUBAV: Slobodna zasad...
HOBI: hmmmm... ovisi sta se
podrazumjeva u hobismijehnaughtysmijeh



MOJA ABECEDA...
A - auti...obozavam ih
B - blog...mjesto gdje cu pisati...
C - cuga...volim koji put nesto popitparty
D - decki...bez njih cure nemogu osim
ako nisu lezbe...bang
E - eeee...nemam pojma
F - ferrari...jedan od najboljih auta...
G - govno...fuuuuuuuuuujjj.....
H - Hrvatska rukometna reprezentacija...
I - internet...najbolje gubljenje vremena...
J - ja, ja, ja, ja,.....
K - krevet...najcesce u njemu
provodim vrijeme
L - linija...uf...kad nabim do daske...
LJ - ljubav..."kemijska pojava"cerek
M - more...bez njega nebih mogla zivjeti
N - novac.........roflroflroflnaughty
O - ocjene...hmmm...ne bas bajno
P - plisane igracke...obozavam ih...jos uvijek rolleyes
R - Rijeka...najljepsi grad na svijetuthumbup
S - sreca...meni je stvarno potrebna...rolleyes
Š - škola...pakaooo...burninmadburninmad
T - trava.........bez komentara molim
U - "u p... matreinu!"...koji put mi izleti
V - varanje....najbolje mi ide u skoli
Z - zajebancija...najbolja za ubijanje dosadewink
Ž - životinje...majmuni, psi, dupini



Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!



KAD POGLEDAŠ NA SAT...

00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko te želi vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-sex
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga neznaš te voli
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti ...









Click here to get Music Codes, Music Lyrics and Music Downloads for free!



Get your own countdown at BlingyBlob.com

Linkovi

supach blogichi:

...sara...

ekipamarinici

frikusha

ifka


nika

maja

rijecha klosharica


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


četvrtak, 15.03.2007.

danas...

danasnji dan prolazi kao i sveki drugi...nis posebno...
osim sto sam umjesto u skoli bila u kinu....

zao mi je sto nemam insiracije za pisanje posteva, ali...rolleyes
cim budem bila inspirirana necime objavit cu to...nadam se da ce to biti uskoro...wink

pusaaaaaaaa....
pozzzzzzzzzzz........mahthumbupmah



| Reci nešto pametno… (56) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.