hrvatsko - japanski centar

subota, 02.04.2016.

Nihon no tomodachi ili prijatelji iz Japana :)









U posljednjih 18 godina upoznao sam puno Japanaca i sa mnogima ostao u
kontaktu. Ti susreti su mi puno značili i još mi uvijek znače. Ovdje, na ovom
mjestu prisjetit ću se nekih od njih fotografijom ili sa par riječi. Na slici gore
ispod naslova nalazim se u društvu prijatelja iz Kurashikija i Okayame koji su
kendo kolegu Hrvoja (u plavoj majici) i mene dočekali i ugostili tako da ću te
susrete pamtiti do kraja života. Na slici dolje nalazi se profesorica Reiko
Omura-Elezović
koja je prva japanska osoba koju sam upoznao 1998. godine
kada sam započeo učenje japanskog jezika.
















# arhiva hagakure & nihonkichigai blogova

Događanja koja dolaze - travanj, svibanj, lipanj 2016 (hrvatsko - japanski centar)

Zašto Volim Japan (hrvatsko - japanski centar)

JR Yokohama line 2015 (nihonkichigai blog)










Oznake: nihon no tomodachi, prijatelji iz japana

- 23:59 - Komento o nokoshite kudasai (0) - Isprintaj - #