< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (6)
Kolovoz 2009 (7)
Srpanj 2009 (9)
Lipanj 2009 (9)
Svibanj 2009 (14)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Blog Hrvatske katoličke mladeži. Pišemo ovaj blog i izražavamo svoje osjećaje, sumnje, doživljaje... Pišemo ovo da bi potakli mlade da se druže s Kristom i Božjom riječi što više i da Ga dožive u punini svoga života. Truditi ćemo se biti s Vama i opstati u ovome Internet svjijetu. Vi budite s također s nama i pomognite nam pisati postove i članke i budite ponosni član Hrvatske katoličke mladeži.

pišite na katnetcentar@net.hr i postanite član naše mladeži. Nastojati ćemo listu učesnika produživati s svakom Vašom prijavom. Stvar je samo u tome da i Vi pomažete pisati postove i truditi se u razvitku našega bloga i forumathumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi:
Budi mi prijatelj:
Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Salezijanski novaci
Tau
Pater Luka Rađa
Terezija

(dopunjuje se, upite postaviti u komentarima)





Radinoca Snova - Humanitarne akcije




Humanitarni blog Radionice snova

<< Arhiva >>

srijeda, 08.07.2009.

Svjedočanstva vrhunskih sportaša - Goran Granić

" - igrao u drugo kolu kupa UEFA 2001. u pobjedničkoj utakmici protiv Aston Ville.
- igrao za Varteks u finalnoj utakmici hrvatskog prvenstva 2002.

Važan je razgovor s Bogom

Kad bi se tražila formula za uspjeh, sreću, nutarnji mir ili bilo što čemu težimo u životu, teško da bi odgovor bio jedan jer svatko od nas ima svoj put ili svoju formulu za željeni uspjeh. Mene na mojem putu vodi Bog. On je ključ uspjeha u životu, a vjerujem i mnogim drugima. Jednako tako i svatko drugi ima drugačiji susret sa Bogom. Meni su ljubav i vjeru usadili roditelji još u ranom djetinjstvu, dok još nisam išao ni u osnovnu školu. Redovito sam išao u crkvu, molio Očenaš i druge molitve koje su me roditelji naučili ali nikada o tome nisam previše razmišljao jer kao dijete to nisam mogao razumjeti. Jednostavno sam mislio da tako mora biti i da svi ostali tako čine.
S vremenom, kako sam sazrijevao, i moj je odnos sa Bogom postajao sve dublji. Više nisam išao u crkvu samo zato što su mi roditelji to rekli, već sam jednostavno osjećao potrebu da se pomolim Bogu i zahvalim za sva dobra kojima me daruje.
Nakon svete mise osjećao sam se sretnijim, ispunjenijim i spremnijim za nove napore, zadaće i izazove koje na donosi svakodnevnica. Ujutro sam molio Boga za pomoć za sve obveze koje sam imao taj dan, a navečer samu mu zahvaljivao što je bio uz mene i što sam osjećao njegovu prisutnost.
U početku sam kao molitvu zahvalnicu deset puta molio Očenaš, a poslije, nakon razgovora sa svojim vjeroučiteljima koje sam imao u osnovnoj i srednjoj školi, shvatio sam da je važniji razgovor sa Bogom nego koliko si molitvi izmolio.
Boga sam molio za zdravlje, za pomoć u školi, na treningu, na utakmici, za pomoć u svim novim životnim situacijama u kojima nisam znao što napraviti, za pomoć u donošenju svih odluka koje su usmjeravale moj život i moju sportsku karijeru, jednom riječju za sve.
Želio sam da Bog bude uvijek uz mene i da sve što mi se dogodi bude po njegovoj volji jer sam znao i vjerovao da jedino Bog zna što je najbolje za mene i da me neće nikada iznevjeriti. Bilo je slučajeva kad su mi se događale negativne stvari i kad nisam znao zašto je to dobro i što Bog traži od mene, ali s vremenom bi mi Bog dao mudrosti da otkrijem njegovu poruku i nikad takve sitacije, ma koliko se činile crne u trenutku kad su se dogodile, nisu bile štetne za mene jer su me upozoravale da sam na krivome putu i pomagale mi da se vratim na pravi put.
Danas kad sam i sam osnovao obitelj, molim se za njih da Bog bude uvijek uz njih kao što je i uz mene, da im pomogne da ovaj život prožive u zdravlju i sreći te da na kraju života ne stanemo pred lice Božje ukaljani grijesima i da čekamo da nas on primi k sebi.
Kao poruku svim mladima i onima koji se ne znaju nositi sa današnjim izazovima poručujem da se uzdaju u Boga, da mu povjere sve svoje probleme i dileme jer ih On nikada neće iznevjeriti, a kad to postignu, neka pomognu i drugima koji još nisu spoznali Boga da ga i oni otkriju."

Goran Granić

|Komentiraj 1| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>