< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (6)
Kolovoz 2009 (7)
Srpanj 2009 (9)
Lipanj 2009 (9)
Svibanj 2009 (14)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Blog Hrvatske katoličke mladeži. Pišemo ovaj blog i izražavamo svoje osjećaje, sumnje, doživljaje... Pišemo ovo da bi potakli mlade da se druže s Kristom i Božjom riječi što više i da Ga dožive u punini svoga života. Truditi ćemo se biti s Vama i opstati u ovome Internet svjijetu. Vi budite s također s nama i pomognite nam pisati postove i članke i budite ponosni član Hrvatske katoličke mladeži.

pišite na katnetcentar@net.hr i postanite član naše mladeži. Nastojati ćemo listu učesnika produživati s svakom Vašom prijavom. Stvar je samo u tome da i Vi pomažete pisati postove i truditi se u razvitku našega bloga i forumathumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi:
Budi mi prijatelj:
Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Salezijanski novaci
Tau
Pater Luka Rađa
Terezija

(dopunjuje se, upite postaviti u komentarima)





Radinoca Snova - Humanitarne akcije




Humanitarni blog Radionice snova

<< Arhiva >>

petak, 15.05.2009.

Isusovi prijatelji

Nova zapovijed

"Sinci, još sam malo vremena s vama. Tražit ćete me, i kako već Židovima rekoh, i vama sada kažem: Kamo ja idem, vi ne možete doći.
Novu vam zapovijed dajem: Ljubite jedni druge; kao što sam ja ljubio vas, ljubite i vi jedni druge, po tom će svi prepoznati da ste moji učenici."

Evanđelje po Ivanu

Nova zapovijed nam je darovana po Isusu Kristu koji nas je odabrao nazvao nas prijateljima. On je prijatelj za kojim svi mi čeznemo i kojeg tražimo u nekom fizičkome smislu, te ponekad ne nalazimo ga u svijetu, a ne shvaćamo i ne vidimo da jedini pravi pravi jest On.
Sjećam se nekolicinu molitava gdje sam, jasno izrečeno, od Boga tražila da spoznam pravog i istinskog prijatelja. Silno sam željela ga spoznati, ali nisam. Ta moja želja zaslijepljela je moje srce te sam se okrenula svjetovnom. Ali Bog je imao plan za mene i danas sam Mu zahvalna što nisam odustajala od toga traženja nego krenula dalje. On mi je poslao Sina, prijatelja kakvog nisam mogla ni sanjati, a sa Njim su došle i nove zapovijedi. On je sve što sam tražila u molitvama, a i više. Tražim Ga i dalje da ga spoznam i u najudaljenijim dubinama svoje duše. Potraga ne završava. Ali dovoljna je i jedna jedina spoznaja da imamo Isusa koji je nas izabrao i proglasio nas prijateljima.
Upoznajući Krista, upoznala sam se i sa zapovijedima Njegovim. Bilo mi je teško shvatiti te riječi. "Kako mogu ljubiti osobu koja mi je nanijela zlo, ali isto tako kako mene može netko ljubiti jer sam ja nekome nanijela zlo?" Moj um i razumijevanje nisu pronašli odgovarajući odgovor u kojekakvoj literaturi, već u Svetom Pismu. Kroz prispodobe sam se upoznala sa novim Isusom i Ocem, potpuno novim Ocem nego koje mi je sredina predstavljala. Kao mala vrlo često sam čula riječi: " Budi dobra ili budi dobar jer Bog će te kazniti." Što očekivati u djetetovom umu sa nekim takvim pristupom i još to od osoba prema kojima je dijete osjećalo da su najpametnije osobe na svijetu, najhrabrije, ali i od ostalih ljudi od kojih se takve riječi već vuku godinama? Dakle, vjerovala sam u onu tipičnu sliku da je Bog bog nad cijelim svijetom, da je starac sa sijedom kosom koji sjedi na nekom pijestolju i gleda sve nas i čeka da nekoga kazni....
Sa vremenom moja se slika mijenjala te sam krenula u potpuno novu dimenziju gdje sam spoznala Isusovu ljubav, ljubav Oca i Majke.
Još uvijek učim. I trebat će mi vremena da spoznam vjeru, da spoznam Isuvoe riječi i zapovijedi, te naposljetku da ih primjenim u životu, ali i početak je nešto.
Uz Isusa imamo sve.

Želim da svi spoznamo Isusa Krista, da svi mi koji tragamo neka pronađemo, ali da se ne zaustavimo pri prvom pokušaju traženja, nego neka i dalje tražimo i dopuštamo Ocu i Sinu da nas vode, te da prihvaćamo darove Duha Svetoga, da prihvaćamo sve što je po Božjoj volji, da se molimo Mariji da nam dade snage, hrabrosti i ljubavi.

Image and video hosting by TinyPic

Ljubav, ljubav nam je potrebna. Neka Isusove riječi niknu u nama i napoje naša gladna srca.

|Komentiraj 6| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>