< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Dogodovštine vilenjakinje visokoga roda koju je more doplavilo u Hrvatistan

Što me pokreće
"Da bi pobijedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

"Biti čovjekom znači postajati čovjekom"

"Sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate."

"Ako voliš nekoga, oslobodi ga... Ako ti se vrati, tvoj je zauvijek. Ako ti se ne vrati - nikad vam nije ni bilo suđeno."

Da se bolje razumijemo 
Ainuri - "sveti", moćni duhovi, prva rasa, stvorio ih je Iluvatar iz svoje misli, a oni su zajedno sa njim kroz Pjesmu Ainura stvorili svijet;
Aman - veliki zapadni kontinent, Neumiruće zemlje Valara i Eldara. Aman na quenysko-vilenjačkom znači "blagoslovljen";
Arda - visokovilenjačko ime za cijeli svijet onakav kakav ga je Iluvatar zamislio i Valari oblikovali, uključujući i Međuzemlje i Neumiruće zemlje;
Alqualonde- grad i pristanište Telera, vilenjaka, u Eldamaru, na obali Neumirućih zemalja;
Eldari- "narod zvijezda", ime koje je vilenjacima dao Vala Orome kad ih je otkrio nakon njihova buđenja na Cuiviénenu, naknadno su ovo ime preuzeli samo oni vilenjaci (Noldori, Teleri i Vanyari), Nkoji su se odazvali pozivu Valara i otputovali u Aman;
Iluvatar- vilenjačko ime za Erua, stvoritelja, od kojeg su nastali Ainuri;
Melkor- najmoćniji od svih Valara, želio je Ardu samo za sebe, stvorio je brojna mračna bića i počinio užasne strahote pokušavajući to ostvariti;
Noldori - najmoćniji od svih vilenjaka u Međuzemlju, iskovali Velike Dragulje poznatije kao Silmarilli, te Prstenove Moći - oko kojih su se vodili najsilniji ratovi;
Teleri- posljednje od tri velika plemena Eldara koji su krenuli na Veliko putovanje u Aman gdje su stigli posljednji. Nastanjuju Alqualonde;
Valari - ime koje je dobilo 14 Velikih Duhova koji su preuzeli tjelesni oblik i "spustili" se na Ardu da bi uveli reda u svijet i borili se protiv Melkora;
Vanyari- prvi vilenjaci koji su krenuli na Veliko putovanje, smatraju se najvišim rodom među vilenjacima, nikad se nisu vratili u Međuzemlje;

Neka se čuje vaš glas
Što vam je bolje?
LOTR knjige
LOTR filmovi
  
Free polls from Pollhost.com

 Kronologija mog boravka u Hrvatistanu

 Linkovi

Dobrodošli dragi gosti

 28.01.2006., subota

UOPĆE NIJE BITNO ŠTO NAM JE CRKLA KRAVA - BITNO JE DA CRKLA I SUSJEDOVA

Vi Hrvatistanci ste stvarno čudan narod. Taman kad pomislim da sam vas napokon shvatila - vi me uspijete ponovno iznenaditi. Iako sam si utvarala (da citiram onog vašeg poznatog nogometnog izbornika - baš me zanima bi li pristao trenirati moje Lorienske leptiriće - da samo vidite kakve sam im prekrasne svilene dresiće sašila - nema ničeg ljepšeg od vilenjačkih nožica u svilenim bermudicama) da se sad već skroz dobro snalazim u vašim običajima i društvenim normama - stvarnost me ponovno demantirala.
Kako vam kod nas, u ubavom Lothlorienu, vladaju neke posve druge vrijednosti (ako vam susjedu npr. pukne talan podrazumijeva se da ćete mu pomoći ponovno ga izgraditi jer vilenjak vilenjaku nije varg) bila sam potpuno nepripremljena za ovo što se kod vas događa.
Uglavnom, da sad ne ponavljam sve mučne detalje jer mi je stvarno zlo od njih, ne samo da su isti oni kojima sam pomogla samo iz razloga što sam im bila u prilici pomoći prvu priliku iskoristili da mi zabiju nož u leđa, već su tvrdili (valjda da umire vlastitu nečistu savjest) da sam to napravila iz vlastite koristi (iako mi nisu mogli objasniti koja bi to korist bila).
A kako sam imala poprilično veliku vjeru u ljude (posve netipično za jednu vilenjakinju visokoga roda) ponovila sam isti grešku više puta - rezultati su bili gotovo identični. Pa sam iz toga izvukla neke zaključke (mislim da ih vi zovete narodne poslovice):
- Hrvatistanac je Hrvatistancu vuk;
- Pomozi Hrvatistancu (sirotu) na vlastitu sramotu;
- Ne vjeruj Hrvatistancu ni kad darove nosi;
- Ko tebe kruhom ti njega kamenom (ili je to možda išlo obrnuto?) i (meni osobno najdraža)
- Nije bitno što nam je crkla krava - bitno je da je crkla i susjedu.

Malo me to čudi u zemlji u kojoj 96% stanovništva tvrdi da je pročitalo neku debelu knjižurinu u kojoj piše - Ljubi bližnjeg svoga.

P.S. Ako sam što krivo shvatila oprostite mi - nisam ja odavdje, mene je samo more doplavilo u Hrvatistan.

- 00:33 - Pedo mellon a minno (37) - Isprintaj - #

© by Galadriel Artanis