< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Dogodovštine vilenjakinje visokoga roda koju je more doplavilo u Hrvatistan

Što me pokreće
"Da bi pobijedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

"Biti čovjekom znači postajati čovjekom"

"Sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate."

"Ako voliš nekoga, oslobodi ga... Ako ti se vrati, tvoj je zauvijek. Ako ti se ne vrati - nikad vam nije ni bilo suđeno."

Da se bolje razumijemo 
Ainuri - "sveti", moćni duhovi, prva rasa, stvorio ih je Iluvatar iz svoje misli, a oni su zajedno sa njim kroz Pjesmu Ainura stvorili svijet;
Aman - veliki zapadni kontinent, Neumiruće zemlje Valara i Eldara. Aman na quenysko-vilenjačkom znači "blagoslovljen";
Arda - visokovilenjačko ime za cijeli svijet onakav kakav ga je Iluvatar zamislio i Valari oblikovali, uključujući i Međuzemlje i Neumiruće zemlje;
Alqualonde- grad i pristanište Telera, vilenjaka, u Eldamaru, na obali Neumirućih zemalja;
Eldari- "narod zvijezda", ime koje je vilenjacima dao Vala Orome kad ih je otkrio nakon njihova buđenja na Cuiviénenu, naknadno su ovo ime preuzeli samo oni vilenjaci (Noldori, Teleri i Vanyari), Nkoji su se odazvali pozivu Valara i otputovali u Aman;
Iluvatar- vilenjačko ime za Erua, stvoritelja, od kojeg su nastali Ainuri;
Melkor- najmoćniji od svih Valara, želio je Ardu samo za sebe, stvorio je brojna mračna bića i počinio užasne strahote pokušavajući to ostvariti;
Noldori - najmoćniji od svih vilenjaka u Međuzemlju, iskovali Velike Dragulje poznatije kao Silmarilli, te Prstenove Moći - oko kojih su se vodili najsilniji ratovi;
Teleri- posljednje od tri velika plemena Eldara koji su krenuli na Veliko putovanje u Aman gdje su stigli posljednji. Nastanjuju Alqualonde;
Valari - ime koje je dobilo 14 Velikih Duhova koji su preuzeli tjelesni oblik i "spustili" se na Ardu da bi uveli reda u svijet i borili se protiv Melkora;
Vanyari- prvi vilenjaci koji su krenuli na Veliko putovanje, smatraju se najvišim rodom među vilenjacima, nikad se nisu vratili u Međuzemlje;

Neka se čuje vaš glas
Što vam je bolje?
LOTR knjige
LOTR filmovi
  
Free polls from Pollhost.com

 Kronologija mog boravka u Hrvatistanu

 Linkovi

Dobrodošli dragi gosti

 24.01.2006., utorak

POTRES I PIROVA POBJEDA

Sinoć je dakle bio potres u Zagrebu, lagani potresić zapravo - a upravo je fantastično koliko smo se svi prepali.

Baš sam pisala komentar na Blogs wide shut, kad li je zatreslo tako da je taj moj komentar ispao malo kretenski - tipa "ko im je kriv, same su otišle a upravo trese u Zagrebu" :blush:
Ja nisam vrištala "HOĆU ŽIVJETI" već sam ostala sjediti pred monitorom (valjda zato što su mi se koljena previše tresla da bi hodala) i razmišljala koliko ima smisla u neboderu se sakriti ispod štoka :-)

Inače, moj je jučerašnji prosvjed urodio plodom - Darius je odlučio iz onih PRAVILA KORIŠTENJA maknuti IZMIŠLJENE PRIČE. Istina bog - još se uvijek te izmišljene priče ne smiju prijavljivati za naslovnicu jer nisu od općenarodne koristi ali mi se barem ne diže kosa na glavi svaki put kad pogledam taj pop-up (a obzirom da očito imam mazohističkih sklonosti gledala sam svako malo).

Još da maknu ona crvena slova i riječ ZABRANJUJE SE.
Čim vidim crvenu boju meni se zacrni pred očima a zabrane u meni izazivaju neodoljivu potrebu da radim upravo to što mi je zabranjeno.

- 10:17 - Pedo mellon a minno (16) - Isprintaj - #

© by Galadriel Artanis