< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Dogodovštine vilenjakinje visokoga roda koju je more doplavilo u Hrvatistan

Što me pokreće
"Da bi pobijedilo zlo dovoljno je da dobri ljudi ne rade ništa"

"Biti čovjekom znači postajati čovjekom"

"Sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate."

"Ako voliš nekoga, oslobodi ga... Ako ti se vrati, tvoj je zauvijek. Ako ti se ne vrati - nikad vam nije ni bilo suđeno."

Da se bolje razumijemo 
Ainuri - "sveti", moćni duhovi, prva rasa, stvorio ih je Iluvatar iz svoje misli, a oni su zajedno sa njim kroz Pjesmu Ainura stvorili svijet;
Aman - veliki zapadni kontinent, Neumiruće zemlje Valara i Eldara. Aman na quenysko-vilenjačkom znači "blagoslovljen";
Arda - visokovilenjačko ime za cijeli svijet onakav kakav ga je Iluvatar zamislio i Valari oblikovali, uključujući i Međuzemlje i Neumiruće zemlje;
Alqualonde- grad i pristanište Telera, vilenjaka, u Eldamaru, na obali Neumirućih zemalja;
Eldari- "narod zvijezda", ime koje je vilenjacima dao Vala Orome kad ih je otkrio nakon njihova buđenja na Cuiviénenu, naknadno su ovo ime preuzeli samo oni vilenjaci (Noldori, Teleri i Vanyari), Nkoji su se odazvali pozivu Valara i otputovali u Aman;
Iluvatar- vilenjačko ime za Erua, stvoritelja, od kojeg su nastali Ainuri;
Melkor- najmoćniji od svih Valara, želio je Ardu samo za sebe, stvorio je brojna mračna bića i počinio užasne strahote pokušavajući to ostvariti;
Noldori - najmoćniji od svih vilenjaka u Međuzemlju, iskovali Velike Dragulje poznatije kao Silmarilli, te Prstenove Moći - oko kojih su se vodili najsilniji ratovi;
Teleri- posljednje od tri velika plemena Eldara koji su krenuli na Veliko putovanje u Aman gdje su stigli posljednji. Nastanjuju Alqualonde;
Valari - ime koje je dobilo 14 Velikih Duhova koji su preuzeli tjelesni oblik i "spustili" se na Ardu da bi uveli reda u svijet i borili se protiv Melkora;
Vanyari- prvi vilenjaci koji su krenuli na Veliko putovanje, smatraju se najvišim rodom među vilenjacima, nikad se nisu vratili u Međuzemlje;

Neka se čuje vaš glas
Što vam je bolje?
LOTR knjige
LOTR filmovi
  
Free polls from Pollhost.com

 Kronologija mog boravka u Hrvatistanu

 Linkovi

Dobrodošli dragi gosti

 08.01.2006., nedjelja

Quest for Galadriel (treći dio)

”Tvoj će Celeborn uskoro pasti. Udario sam prvo na njegovu skupinu jer je najslabija – on je jedini elf među humanima. Noćas će Boromir umrijeti ako mi se odupre opet – a ako popusti postat će moj”, Galadriel su u ušima odzvanjale Morgothove prijetnje.
”Znači to je njegov plan. Lukavo se dosjetio – udariti na humana koji mu se ne može oduprijeti”, uznemireno zaključi ona.

Nije imala vremena razmišljati o načinu na koji je to napravio – morala je odmah stupiti u kontakt s Celebornom. ”Možda se još stigne nešto napraviti, možda još uvijek nije sve izgubljeno”, nadala se Gospodarica Loriena.

Galadriel zažmiri. Ovoga puta sve je išlo puno brže. Morgoth je očigledno bio potpuno zaokupljen nesretnim Boromirom tako da je Galadriel potpuno neometano ulovila Celebornove misli.

”Mužu moj, ništa ne govori – samo me slušaj pažljivo - ovo govorim samo jednom. Morgoth mi se, uvjeren da je sad već sve gotovo, pohvalio kako upravo uništava Boromira. Njegovim uništenjem, smatra, unijet će kaos među vas i vi ćete potpuno obezglavljeni upasti u klopku koju vam je pripremio”, užurbano je govorila. ”Moraš nešto…”, počela je…

”Sve znam”, prekine ju Celeborn iznenadjen njenim javljanjem. ”Boromir je uspio nekako sve objasniti WiKiju i odjurio je na gazove dok mene nije bilo. Galadriel znam da ces me pozeljeti ubiti ali... “, Celeborn zaustavi svoje misli pokusavajuci nabrzinu smisliti kako da joj objasni glupu situaciju u kojoj njegova uloga nije bila bas bajna. ”Galadriel ja... Napravio sam gresku. Bio sam uvjeren da je WiKi opsjednut. Uopce nisam niti razmisljao o Boromiru. I sad je Boromir otisao a zadnje sto je rekao WiKiju je bilo da ce napraviti sve da ga ubiju...”, bio je očajan Celeborn.

”Pusti sad to – što bi bilo da je bilo. Nisam se ni ja baš proslavila, ako ćemo iskreno – da se nisam zatvrdoglavila da hoću na zimovanje u Imladris iako si me ti pokušao spriječiti – ništa se od ovog sada ne bi događalo. Nema nam sad koristi od kukanja”, odlučna je bila Galadriel. ”Sad moraš juriti za Boromirom - povedi i WiKija sa sobom, bit će ti pouzdan saveznik – pokušajte ga sustići i pomoći mu – još nije sve izgubljeno”, uvjeravala je svog muža.

”Znam”, odgovori joj Celeborn i dalje osjecajuci grižu savjesti. ”Odmah sam pokrenuo cijelu skupinu i jasemo za Boromirom. Nadam se da cemo stici na vrijeme. Javio sam Ellin. Boromir je bio dovoljno priseban da mi ostavi svoj palantir. Mislim da je i Ellina skupina krenula prema Boromiru. Nisam se usudio o takvim planovima razgovarati preko palantira ali poznavajuci nju...”, Celeborn naglo zaustavi misli pitajuci se koliko je i njihova komunikacija sigurna od Morgothove kontrole. Zakljucivsi da je Morgoth vjerojatno prezauzet s Boromirom nastavi. ”Neznam sta cu uciniti ali nesto sigurno hocu. Boromir ima veliku prednost a nasi konji su vec premoreni”, Celeborn nastavi njeznije, "Galadriel, draga, hoces li ti izdrzati dok mi ne stignemo? Nedostajes mi...", završi Gospodar Lothloriena.

”Nisam ja sad bitna, ne misli na mene”, otpovrne mu Galadriel trudeći se da joj glas zvuči uvjerljivo. ”Nisam ja od jučer, mogu mu se još dugo odupirati - Morgoth bi na ovoj vilenjakinji mogao “slomiti zube”, reče hrabro. ”Koliko je to daleko od istine”, pomisli u sebi tužno Gladriel ali se pokuša veselo pozdraviti s mužem. ”I ti meni nedostaješ ali sigurna sam da se uskoro vidimo”, završila je razgovor.

Galadriel sjedne na hladni, kameni pod razmišljajući o proteklom razgovoru. ”Ne znam jesu li oni svjesni da je ovo ključni trenutak za Međuzemlje – dobijemo li u ovu bitku Morgotu ćemo pokazati da nije nepobjediv i uzdrmati ga na duže vrijeme. Izgubimo li – sve je izgubljneno. Ali to uopće nije opcija – to se neće dogoditi” , prkosno odluči.

- 23:47 - Pedo mellon a minno (1) - Isprintaj - #

© by Galadriel Artanis