HR - Sprint

ponedjeljak, 17.07.2006.

Međunarodni atletski miting - ČAKOVEC 2006

16.07.2006. Čakovec

Jučer je u Čakovcu održan "međunarodni" atletski miting Čakovec 2006. Ovo međunarodni sam stavio pod navodnike jer je na mitingu bilo 99% naših i 1% atletičara iz drugih država (a druge države su Slovenija, možda još BiH), koliko sam ja uspio vidjeti. Ja ne znam zašto se ljudi ne vole natjecati u Čakovcu? Jest da je staza već stara i istrošena i da puše orkanski vjetar (nekad u prsa, nekad u leđa), ali tamo je totalno opuštajući, domaći ugođaj. Možda je još jedan od razloga taj što je Čakovec pri samom rubu sjeverne granice lijepe naše, pa je razumljivo da je onima s mora dosta daleko, ali da na jednom mitingu koji se zove međunarodni bude više od polovice natjecatelja domaćini plus susjedi Varaždinci, to je prava šteta. No za manje od tjedan dana je državno prvenstvo u susjednom Varaždinu, pa se vjerovatno svi više na to koncentriraju. Sve u svemu bilo je jako lijepo i svaka čast domaćinu na dobro odrađenom poslu. Da, još bi dodao i to da smo se na kraju mitinga svi dobro najeli gulaša i kobasica, ali naravno besplatno! Hvala međimurcima!

Pošto sam i ja osobno nastupio na mitingu, nisam mogao slikati za vrijeme natjecanja, jer tu je bilo i zagrijavanje i kako to već biva... Ali evo par slika stadiona samo da steknete dio ugođaja jučerašnjeg mitinga.
P.S. Na slikama nema baš ljudi ali nemojte misliti da ih nije bilo smijeh

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Sad u vezi natjecanja:

Prije svega treba istaknuti Željka Vinceka koji je srušio državni rekord na 300m (na mitingu nije bilo 400m) koji sada iznosi 33.02s!
Treba reći i to da je u Čakovcu, kao što je svima poznato, puhao jak vjetar. Na 100-tki je bio u leđa, što znači da je na 300-tki prvih 100 bio u prsa. Kad kažem jak vjetar, onda uistinu mislim jak! (u jednoj od skupina na 60m za juniore bio je iznad 6m/s, a ovima na dalju između 6 i 8m/s).
Osobno sam nastupio i na 100m i na 300m i mogu vam reći da je na 300m bilo dosta gadno prvih 100. Hoću reći da je Vincek možda mogao i bolje, verujte mi da zadnjih 100 što vam puše u leđa ne pomaže puno, nakon što ste u prvih 100 potrošili veći dio snage.
Na 100m prvo mjesto osvojio je domačin Darko Matulin sa rezultatom 11.05s (w+3,24m/s), koji je prošlog vikenda bio 4. na pojedinačnom prvenstvu Hrvatske za juniore i juniorke.


REZULTATI


- 09:34 - Komentari (6) - Isprintaj - #