Buy EVE Online time code 60 days game time! Ne dirajte moje akademske krugove! - Taking gaming seriously - Blog.hr

Taking gaming seriously


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 


EVE Online time code 60!

This blog has evolved into a bilingual log,
This causes me a lot of grief as my ENG articles cannot be graded on digg.hr and my CRO articles cant be graded on digg.com. Nevertheless I see no other option but to proceed in this manner.

In spite of that, I welcome this situation as an opportunity for me to brush up on my foreign language skills. Until I do, please bear in mind that ENG is my second language.

 23.01.2009., petak

Ne dirajte moje akademske krugove!


Vezano na tekst: http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2009,1,22,,149264.jl

S obzirom na jednostavnost testova, nevjerojatno je što sve ne znaju ljudi nakon 16-20 godina sjedenja u školsko-fakultetskim klupama. Uzorak možda nije velik, ali je indikativan i potvrđuje moje zaključke donesene ranije dok sam u Ernst&Youngu kao direktor i partner odgovoran za ljudske resurse intervjuirala i zapošljavala stotine mladih ljudi - rekla je Vlasta Sakar koja stanje smatra alrmantnim pa je s dobivenim rezultatima nedavno upoznala i Vijeće za konkurentnost.


Dok narod misli (krivo misli) da je ljaga akademskom krugu nanesena glede akcije "INDEX", u pozadini stoji jedna daleko bolnija istina, a to su 200 i nešto novih privatnih veleučilišta koja su nakon što su Tuđmanu ispod šešira ispali razni poslušnici iznikli kao gljive nakon kiše, kako bi isti poslušnici dobili kakve takve diplome pa mogli vladati stokom sitna zuba.

Naime problem je kod zapošljavanja poslušnika u tome da su poslušne osobe neobrazovane, dakle tu vidimo korjen današnjeg stanja (tj. propadanja) naše zemlje znanja.

10 godina kasnije, nakon što je hrpa djece izabranih i odabranih dobro debelo prije 1991 (rat je isceniran namjerno kako bi se obrnula piramida u korist nekolicine) dobila diplome i izašla što na radna mjesta preko veze što na "normalno radno tržište" - srušila su ugled onih par dobrih fakulteta.

Jasno je da novoiznikli pseudofakulteti baziraju ZARADU na prolaznosti (pa je u startu anulirana mogućnost da netko tko je platio padne godinu pa to razglasi na štetu zarade) ne mogu konkurirati kvalitetom sveučilišnim studijima (iako i među njima ima jačih i slabijih, više korumpiranih i manje korumpiranih). Na žalost radi PROPAGANDE ispada da su upravo oni mjerilo svih stvari. Dakle, sada kada se pokazalo kakva je zapravo kvaliteta tih fakulteta, sada se "spin" vrti na taj način da su SVI fakulteti takvi.

Zašto je korupcija velika upravo ne EFZG i prometnom fakultetu? Iz dva razloga, kao prvo oba su lagana (da, jesu). To je jako bitno stoga što su djeca "povlaštenih" uglavnom naučena biti ljena, inertna i bahata, stoga nisu niti sposobni završiti regularni studij. Kao drugo (a ovo je možda i bitniji razlog), kako je proizvodnja u hrvatskoj sistematski uništena kako bi se popunili džepovi vladajuće neobrazovane (ali "diplomirane") manjine poslušnika, tako je naša zemlja znanja danas isključivo prekupnička zemlja. Dok jedan lobij prejeftino prodaje plin Italiji (i tako trpaju kune u džep), drugi lobij istovremeno uvozi skuplji plin iz Rusije tako da i oni trpaju pare u džep.

Dakle ako neki četvrt lopov kojem je u portfelj dana pokoja firma ili lanac trgovina tamo nakon rata (koji je tom prevratu i služio) treba nasljediti "obiteljski posao" koji je jasno prekupnički - na koji i kakav studij će ići KUPITI svoju diplomu?

Ljudi pričaju da će "jednog dana" diplomirani ljudi imati veću plaču od onih bez diplome, e moj Ilija, ništa ti ne razumiješ. Oni koji mogu odlučiti o takvim stvarima su kupili diplomu jer su njihovi roditelji nakon 91ve biti pomno odabrani po načelu manjka inteligencije da "jame", pa su jamili kad se jamit trebalo i neče nikad ikad odlučiti da si daju manju plaču jer su bilo kupili diplomu ili je čak ni nisu morali kupiti.

Isto tako, kvaliteta je ono čega se oni boje, tj. boje se raznih testiranja na radnom mjestu (stoga ih i nema, logično) jer je samo jedna ahilova peta u njihovom planu planske krađe - to što se unatoč činjenice da posjeduju papir ONI NE ZNAJU NIŠTA. No i tu bitku smo odavno izgubili, odavno je odlučeno (za naše dobro) da nikakvih testiranja na radnom mjestu NIKAD neće ni biti.

No, vrlo je lako vidjeti tko je akademski građanin a tko je kakademski malograđanin, po inicijativi i želji da izražava svoje mišljenje i sudjeluje u radu neodržive nam države "znanja". Nužna posljedica intelektualnog "usavršavanja" jest potreba za takvim stvarima. Onaj tko odlazi na cajke gađati pevaljku masnim ćevapom nije akademski građanin ma koliko diploma kupio i ma koliko firmi posjedovao ( firme koje se sve zajedno i istovremeno javljaju na natječaj kako bi IZGLEDALO da je jedna od njih odabrana na temelju "dobre ponude" ).

Drugim riječima, jedan od najvećih mitova koje nam serviraju jest onaj da se radom i kvalitetom istog može u nas nešto postići. Poražavajuća je istina da je cijeli sustav, od najmanje ciglice pa na dalje, izgrađen na OPSTRUKCIJI upravo tog mehanizma. Da se netko tko je ZAISTA pokupio znanje može probiti na uštrb onog koji je diplomu kupio, diplome se više ne bi prodavale.
Druga polovica mita (ona o radu) služi tome da bi se među narodom stvorilo pogodno ozračje za robovsko služenje "odabranoj" manjini. Dok "povlašteni" odbijaju raditi na teškim radnim mjestima, nama u isto vrijeme pričaju kako se upravo to treba raditi, tj. postavljaju scenu za tisućljećima staru prevaru - ja robovlasnik ti rob, ja bogat, ti siromašan.

Ma koliko se oni trudili nama s diplomama "lošijih" fakulteta objasniti da je normalna pojava da je netko siromašan a netko drugi bogat, to ne neće upaliti jer smo mi (za razliku od njih) upoznati s općim načelima termodinamike od kojih jedan kaže da se u sustavu energija (pozicija i kretanje) ravnomjerno raspoređuju (entropija). Ukoliko svi rade jednako dobro (nema loših radnika) svi bi imali ISTU količinu bogatstva. Kako se onda dogodilo da 2% ljudi na Zemlji drži 98% kapitala i NE RADE NIŠTA?

Nedavno je na televiziji prikazana reportaža koja govori o tome kako samo 30% članova HND-a (novinarskog društva) ima fakultet (na stranu sad što je novinarski fakultet među slabijima, a da ne govorimo o novoizniklim tvornicama pseudonovinarčića čiju budućnost kontrolira vladajuća garnitura kako bi osigurala medijsku kontrolu). 70% njih ima srednju školu sumnjive kvalitete i usuđuju se obrađivati kompleksne teme, nije ni čudo da su naše novine prepune bisera i notornih dezinformacija.
Tko je u našoj zemlji glas razuma i kritike? Mislite li da je tome slučajno tako? Glup i neobrazovan novinar je novinar kojim se lako može kontrolirati.

Zato je danas (pošto je plan već dovršen u cijelosti) biti inteligentan negativna osobina (ne smiješ talasati, tj. čitaj - moraš svojim nadređenima ostaviti njihovu nadređenost), a biti poslušan je najpozitivnija osobina. Danas se ljudi naveliko smiju nama koji smo "bacili" život na studiranje, a mogli smo ići raditi i imati još i veću plaču. To se dogodilo stoga što je piramida spretno okrenuta naopako, kako bi se ljudima ogadilo razmišljanje i kako bi neobrazovani i stoga poslušni s entuzijazmom pohrlili raditi za svoje robovlasnike.

Kao što vidite, iz različitih perspektiva (a moglo bi ih se nabrojati još), akademski krug je apsolutno suzbijen i obezvrijeđen, kako bi konačno mogli vladati barbari, a to je priča koja je ciklički ponavlja otkad je čovjeka. Jedini kratkotrajni trenutci mira javljaju se nakon velikih i krvavih revolucija.

Što možemo učiniti? Jedino što možemo u ovom trenu jest ne kimati potvrdno glavom kad nas razni dotepeni poslušnici guraju u blato kako bi zaštitili svoju poziciju. Da smo to radili od početka, možda bi danas situacija bila drugačija.

Ljudi moji zašto se vi čudite da danas mladi ljudi nemaju pojma o ničemu?

- 11:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #