četvrtak | 21.12.2006.

Ajde da i to doživite...

I jeste doživjeli?Ako niste jebiga jer moj novi post je največa vijest.Svi bruje o tome(moš si mislit al pustite me da si malo zabrijavam).
Jao prošlo je pun k(rastavac) vremena od posljednjeg posta.Tad sam još radio u Komi i bili su ljetni praznici.Naravno da svi znate da sam dobio i otkaz isto ljeto i pao razred te iste godine...Sad opet pohađam 3. razred u Končaru(čitaj: Suvagu).
Stvari su krenule na bolje,ak bi se to tak moglo reč.
Prijateljstva koja mi nisu ništa značila ili su me sputavala i vodila "dark side-u" sam prekinuo,a naravno ona prava prijateljstva sam očuvao i ojačao.
U školi mi je OK,hvala na pitanju,ali stari svejedno nije zadovoljan pa je ista stvar sa školom ko i prošle godine.
Došle su nove ljubavi,al kako su brzo došle tako su i ošle.
Drago mi je zbog svih tih silnih komentara i posjeta mom blogu koji je pun prašine i na kojem ništa pod milim bogom nisam naškrabao,a kamoli da sam nešto pametno napisao.

Ako netko ima ovu pjesmu doma od Zabranjenog pušenja neka mi ju pošalje jer sam ju čuo jedanput u životu i genijalna je.......

Mali motač jointa

Ja sam mali motač jointa
Ja sam monter svakog derneka
Ja znam kakav stuff je potreban

Motam ga za dobre jarane
Motam ga za ratne veterane
Motam ga tebi da prifuraš toj trebi

Daj mi, daj mi dimić jarane
Daj mi, da ljepši bude svijet
Daj mi, daj mi dimić jarane
Da bude ljepše sve!

Kada si nam mom terenu
Tvoje misli tada krenu
Gdje želim ja, mali motač jointa

Motam ga za stare dame
Motam ga za prošle dane
Ja motam frlju za nabrijanu rulju

Daj mi, daj mi dimić jarane
Daj mi, da ljepši bude svijet
Daj mi, daj mi dimić jarane
Da bude ljepše sve!

Motam za državu, motam ga u fušu
Veliku pušu smontirat ću i Bushu
Smoto bi za one u Iraku
Veliku raketu smontirat ću Chiracu
'Oćeš jači? 'Oćeš kraći?
Motam ga tebi, motam ga tebi da prifuraš toj trebi!

Daj mi, daj mi dimić jarane
Daj mi, da ljepši bude svijet
Daj mi, daj mi dimić jarane
Da bude ljepše sve!

- 05:46 - Komentari (3) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>