hrvatska atletika, stripovi i dobra muzika

ponedjeljak, 15.10.2007.

Kemo 3. na 5km!

Iso mare di mi je pehar!?
Aj ne plači, osvojit ćeš novi drugi put!
Kemal Hasanbegović opravdao je jučer epitet velike nade žumberačkog kluba osvojivši prestižno 3. mjesto na 5 kilometrskoj utrci 16. zagrebačkog maratona.
Nakon višegodišnjeg nagovaranja da prijeđe na kraće dionice trud se isplatio.
Kemal je bio treći iza prvog Vedrana Lozanova (svjetski rekorder na 5km za osobe s invaliditetom, nema ga na slici) i ovog dečka sa slike kojem neznam ime a rezultate nemogu nigdje naći...
Pobjedničko vrijeme Vedrana Lozanova je bilo oko 16:30, a Kemo je trčao oko 17:20. Nekih 12 sek iza njega stigao je i naš vrijedni najbrži poštar Mijo Jagatić (barem u hodanju) koji je na kraju bio 4.
Eto, ove je nedjelje ipak pehar i u našim rukama. Slavilo se do zore, a već idućeg dana novi treninzi i izazovi!
A i ja sam išao rekord staze (i to ne samo zato jer je bila drugačija od prošlogodišnje).
Naš je trener i vođa kluba, Boris S. također otrčao 5km, kao i Višnja P. koja je ponovo utrčala u cilj debelo prije mene.
Nažalost rezultatat nema, još uvijek!
Što se tiče ostalih zamjerki, klasika, dobio sam majicu od prije 2 godine (14.zgbm), trčao sam između tramvaja u vožnji i djece koja mi hodaju ususret, na kraju neznam ofiicijalno vrijeme, a dok sam čekao majicu jedno 10 tak njih mi se ubacilo (koje sam se namučio prestići na stazi) ispred i upisali su ih na listu prije mene... Na kraju su čak upisivali i neka vremena, jedno minutu nakon što sam stao da pokupim majicu...
Nije da je jako bitno, ali čemu sve to popisivanje?
A ovo s tramvajima koji pokušavaju voziti i okretati se usred tisuća srednjoškolaca i trkača?
Vidi se da Bandić nije bio ni blizu, inače bi on tamo uveo reda.
Da mu nije zlo od one vode?
Pozdrav svima koji čitaju!
Edvin
- 07:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.