Image Hosted by ImageShack.us
Priče iz planine

25.04.2013., četvrtak

Evo zašto me dugo nije bilo....

Dakle, stvarno dugo nisam ništa zapisala, a nisam jer nikuda nisam planinarila. No, tomu je došao kraj. thumbup Ali, puno, puno važnija stvar od toga što je toj stanki došao je kraj jeste jedno malo divno biće koje puni moje srce i svaki trenutak moga života već punih osam mjeseci plus onih prvih devet mjeseci kiss

Sin Arijan, od ljubavi i milja zvan Arči, je prekrasna beba. Po noći spava, po danu se igra i jede sve što mu se pripremi. Vrlo je strpljiv, ali i živahan, i nikad niti naporan niti cendrav. Stalno je nasmijan, pa ga svi automatski zovu smješko. Naprosto, kao beba sa reklame. (Čak je i porod bio i brz i lak, iako sam ja žena u dobrim godinama i rekli mi da će ta stvar malo potrajati, no ja sam znala da ću roditi do podneva, i tako je i bilo, u 11.55)

Osjećam se kao i sve majke, sretnom i mogu reči nekako "novom" starom osobom. Život se promjeni, to je istina, no, s druge strane, on se zapravo samo produbi, doda mu se jedna nova dimenzija, jedna kockica sreće više. Sada su male oblekice i igračke na prvom mjestu, kao i želja da se djetetu pokaže svijet i sve njegove čari.

S jednom od tih čari života smo započeli. Obavili smo prvo pravo planinarenje. Kažem pravo jer je prvo ustvari bilo po Kastavskoj šumi, no to nije bilo onako zapravo, sa ruksakom i gojzama, već više kao šetnja i uvod tj utvrđivanja dal mi to uopće možemo. yes A pokazalo se da možemo i tako je na red došao i pravi pohod. cerek

Odluka je pala na Čičariju i Korita. To mi je već dugo bila želja, a i put je jednostavan i relativno kratak i lak, i za početak idealan. Veselila sam se cijeli tjedan dana ranije toj našoj novoj pustolovini. Arči je bio oduševljen. Otvorio je svoje velike okice i promatrao, a povremneno se divio svojim švrlj brlj rečenicama. rofl

Image and video hosting by TinyPic

....uživao je u prvoj pauzi sa špekom i pogledom na Učku....

Image and video hosting by TinyPic

...hvatao se za borove, čudio je kamenju, brčkao vodu po koritima...

Image and video hosting by TinyPic

......guštao u planinarskom ručku.....

Image and video hosting by TinyPic

...i druženju sa planinarima iz Pule koji su nas lijepo primili i nahranili, pa ih sve lijepo pozdravljamo i bilo bi nam drago da ih opet zateknemo na istom, ili nekom drugom mjestu mah

...malo smo i predahnuli poslije ručka i obilaska.........i uživali u pogledu......

Image and video hosting by TinyPic

...u selo smo se spustili drugom stazom, mada nismo imalo pojma niti kakva je niti koliko ćemo hodati, no malo istraživanja uvijek dobro dođe (hm..u Kastvanskoj šumi sedmicu ranije smo se dobrano izgubili pa se vračali i tako ukrug headbang)...pokazalo se da je staza za spuštanja lakša i baš smo bili sretni odabirom....wink

O da, ne smijemo zaboraviti spomenuti niti veliki autobus planinara iz Ivanca i Varaždina koji su hodali od Poklona do Korita s kojima smo lijepo popričali na domaćem kajkavskom rofl, pa i njih pozdravljamo i poručujemo da se vidimo i na njihovim bregima mah

Kad smo se vratili u Rijeku (oko 19,00) meni je jedina želja bila ubaciti se u krevet, no moj se Arči razigrao nije zaspao do 22,00. Eh, neke planinarenje i zrak umore zijev, a neke razbude thumbup. Bravo sine moj, drugi put ti možeš nositi mene rofl


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.