Badacsony, Mađarska - Priče iz planine - Blog.hr

12.03.2009., četvrtak

Badacsony, Mađarska

Čeprkala sam malo po slikama i naišla na jedan meni jako dragi izlet u susjednu Mađarsku. Radi se o osobnom izletu na Badacsony, 436 m/n.cerekcerek

Brda u Mađarskoj i nisu nešto posebno visoka, ali u kombinaciji sa kupanjem u termama u poznatom Zalakarosu i u Balatonu ideja je bila odlična. thumbupthumbup
Ovi naši susjedi zaista znaju iskoristiti svoja prirodna bogatstva. Na svakom koraku neke terme. Grad Zalakaros obiluje krasnim hotelima. Uz mađarski svi natpisi su na njemačkom, pa ako slučajno ne govorite mađarski ili njemački nadrapali ste poput nas headbang.

Jedina stvar koju smo skužili je da će nas kupanje koštati 1100 forinti. Nakon 4 sata termalne ljekovite vode pogubavili smo i odlučili da je vrijeme za pokret. Grad Keszthely bio je slijedeće odredište.

U Keszthely-u se nalazi prekrasan dvorac thumbup.

S obzirom da je već bilo vrijeme večere njami, a kome se uz dobre mađarske restorane jede špek i paradajz iz ruksaka, odlazimo u potragu za restoranom i uživamo u večeri za svega 50 kn. Spava se pokraj nekog kampa zijev, a ne u kampu namcor, naime štedimo na hrvatsko-planinarski način roflgreedy

Ujutro nastavljamo još koji kilometar do grada Badascony i odmah na stazu.

Staza u početku prati vinski put. Zaista je zanimljivo. Vinogradi su ogromni. Vino se može isprobati, a po želji i kupiti. partyparty

Ubrzo dolazimo na stazu, koja je više turistička nego planinarska i nije teška.

Područje sjevernog dijela Balatona proglašeno je nacionalnim parkom 1997. godine. Brdo smo prošetali s lijeva i s desna, pa napred i natrag i obrnutno. Na vrhu se nalazi piramida sa dobrim pogledom.

Sa rubnih dijelova brda pogledi su na dolinu Topalka s jedne strane i na Balaton sa druge strane.

Šteta što nas cijelim putem prati kišica i izmaglica pa pogledi gube na bistrini, no povratkom na obalu Balatona čeka nas sunce smijeh