Image Hosted by ImageShack.us
Na Oktoberfest u München - Priče iz planine - Blog.hr

19.10.2007., petak

Na Oktoberfest u München





Eto kako mi se nije ostvarila ideja o penjanju na Zugspitze iliti na najviši vrh Njemačke i Bavarskih alpa, ostvarila mi se želja da posjetim glavni grad Bavarske - München i Oktoberfest. S obzirom na taj dan ostvarenu kilometražu u nogama mislim da smo se bar dva put popeli i spustili sa vrha ludlud.

Čini mi se da su već i drugi blogeraši upoznali čitatelje sa činjenicom da su pivo u grad donijeli 1328. godine svećenici, a 600-godišnji običaj ispijanja piva nastavlja se i danas partypartyparty. Bavarci su 1516. godine uveli Zakon o čistoći piva, a tradicija pivnica počinje vladavinom kralja Ludovika I. koji je dopustio prodaju piva. Danas se na svakom uglu u gradu nalaze pivnice koje nude i specijalitete poput Leberwursta ili Weiswursta partynjamipartynjami.

Moram reči da o samom gradu nisam znala ništa, a kako nas je vodič odmah poslao u upravo otvorene dućane ne ispričavši nam ništa niti o jednoj zgradi ili crkvi headbangheadbang, o gradu i dalje uglavnom ne znam ništa.

Šoping smo odmah zamijenili hodanjem gradom…..zaista mi se nisu cukale kojekakve kesice, pa smo tako oslobođeni šoping groznice krenuli u savladavanje osnova kretanja gradom..........yesyesyes

Detalji gradskih ulica…..cerekcerek













Jedna od prvih stvari koje sam potrefila je park thumbupthumbupthumbup. I to ne bilo kakav park već PAAAAARK, jedan od najljepših i najvećih koje neki grad ima. Mislim da je veći od onoga u New Yorku. Ne moram reči da je tu i biciklistička staza i konjička staza i niz jezera sa svim veslačkim spravicama koje je čovjek do sada izumio i cijeli je park presječen kanalima iz rijeke Isar koja teče gradom, da se sportom možete baviti na svim zelenim površinama, šetati pase i sebe po tim zelenim površinama….tu je pivnica i neki toranj nalik na one kineske i na uzvisini paviljon i tako…prekrasno nešt

Detalji parka…..


















A evo i dokaza da se za surfanje ne mora na more već samo do parka u gradu…..




S obzirom da ipak volimo i pivo party i kobasice njamiu popodnevnim satima krenuli smo u potragu za lokacijom sa Oktoberfesom. Kako sam tu prvi puta iznenadilo me koliko je ljudi u narodnoj obleki, tj u svojoj nacionalnoj nošnji, dindrlice i te stvari nose se naveliko iako baš prevruče i nije bilo. A ja sam ko mahnita u njih usmjeravala svoj fotkač. Haljinice su im prekrasne, no ne znam baš da li ih smijem staviti na net pa ću to preskočiti….
A da se vratim kobasama koje su me dužinom od pola metra i više nego oduševile…finofinofino

Dakle, redovi za ulazak u točionice su malo poduži….




Nekim je potreban i odmor….







No jako je veselo…..roflroflrofl







A često se visi i naopačke



Ok, ovaj naopačke dio ja sam preskočila, a slika kako 5 komada piški u grmlju, a grmlje je bilo okrenuto prema glavnoj cesti, a ja sam hodala tom glavnom cestom, nikada mi neće izaći iz glave zubozubozubozubo no fotkač ipak nisam upotrijebila headbang headbang headbang

Moram još samo spomenuti podzemnu: ovako kompliciran sustav još nisam vidjela, a za 5 E dnevne karte morala sam se vozikat i tim čudom današnjice (barem dok ju ne izgrade kod nas smijehsmijeh) naime postoji 8 (????) linija i ja sam bila kao izgubljena, jednostavno ne moš polovit na koju presjest, a po 3-4 nivoa i nekoliko strana-levo, desno,ukoso, uuufffff, bilo mi je lakše hodati nutnutnut rolleyesrolleyesrolleyes

Uglavnom, dvije slabo prospavane noći vrijedile su provoda i posjeta Münchenu. I hvala teti iz AM turista što je uspjela naći veći autobus i sve nas potrpati unutra, naime ugrabili smo zadnje karte……mahmahmah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.